Ikariam NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Niet voldoende grondstoffen speerwerpers

2

Rodeo

Pinned Culturele Verdragen

598

The Pike

Overlijden el rogo

7

Ektor1

Announcement Nieuwe wereld: Lambda

2

Valisk

[Hulp nodig]Tevredenheid

15

the eagle

Recent Activities

• Rodeo -

Replied to the thread Niet voldoende grondstoffen speerwerpers.

Quote from toxering: “Dat komt doordat je geen vrije bewoners hebt om te trainen, wat je toch ook echt nodig hebt om een speerwerper te maken ;) dit zou je eventueel aan kunnen passen door 3 man uit je zagerij te halen zodat je die 3 mannen kunt…
  • The Pike -

Replied to the thread Anders Culturele Verdragen.

even in V-Modus en de verdragen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Mijn volgende accounts hebben weer plek The Pike: 4 plekken Le Brochet: 4 plekken El Lucio: 7 plekken ps: ik heb het niet over handelsverdragen :P
  • toxering -

Replied to the thread Niet voldoende grondstoffen speerwerpers.

Dat komt doordat je geen vrije bewoners hebt om te trainen, wat je toch ook echt nodig hebt om een speerwerper te maken ;) dit zou je eventueel aan kunnen passen door 3 man uit je zagerij te halen zodat je die 3 mannen kunt trainen
  • Rodeo -

Posted the thread Niet voldoende grondstoffen speerwerpers.

Thread
    Voor mijn tutorial opdracht moet ik 3 speervechters recruiteren. Als ik naar mijn barakken ga en dit wil doen staat er 'niet voldoende grondstoffen', terwijl ik toch echt genoeg grondstoffen heb. Screenshot ter verduidelijking cONvjhw.png
  • Djadde -

Now follows T-Rex.

Follow
  • Djadde -

Now follows chaotica_7.

Follow
  • Djadde -

Now follows Redbull.

Follow
  • Ektor1 -

Replied to the thread Overlijden el rogo.

Ik kom hier nooit Maar op dit bericht wil ik toch even reageren Na mijn VST, NO Name periode , zat ik een tijd bij Alli Hades ik meen Delta-Server Daar zaten Vox en El Rogo El Rogo was altijd wel in voor een knokpartij en kon je altijd goed mee lullen El…
  • Valisk -

Replied to the thread Nieuwe wereld: Lambda.

En na enige vertraging op de lijn, is nu ook de forumsectie voor Lambda ingericht.
  • ELSTIVO -

Replied to the thread Overlijden el rogo.

Ook al hadden we na de merge geen contact meer, het is schrikken als je dit leest. Veel sterkte,Vox.