Ikariam NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

TTV vs -NO-

274

Torritor1992

Muitende kaper overboord gooien ipv de captcha code invullen.

10

assie

Laatste post

722

the eagle

Tel tot 1000 ... en hoger

218

the eagle

Pinned Culturele Verdragen

587

Dirkj

Recent Activities

• Torritor1992 -

Replied to the thread TTV vs -NO-.

Zeegevecht bij Bentuno (19.09.2017 19:54:02) Troublemaker[TTV] uit bentos, junados, Bentuno, nielssss, Zone 7 vs marcotenfree[-NO-] uit…
  • Torritor1992 -

Zeegevecht bij Bentos (21.09.2017 20:39:28) TheWarriorKing[TTV] uit WOP 1 vs marcotenfree[-NO-] uit Bentos --------------------------------------------------------------------------------------------- Ramschip..............................156(-0) -…
  • Djadde -

Liked assie’s post in the thread Suggestie Muitende kaper overboord gooien ipv de captcha code invullen..

Like (Post)
    Beste idee ever! Zit er, net als iedereen blijkbaar, ook altijd mee te klungelen. Ik zeg: DIRECT invoeren! :thumbsup:
  • Mad Dog -

Liked assie’s post in the thread Suggestie Muitende kaper overboord gooien ipv de captcha code invullen..

Like (Post)
    Beste idee ever! Zit er, net als iedereen blijkbaar, ook altijd mee te klungelen. Ik zeg: DIRECT invoeren! :thumbsup:
  • Torritor1992 -

Gevecht voor Tenfree (20.09.2017 0:49:45) TheWarriorKing[TTV] uit New Orleans vs marcotenfree[-NO-] uit Tenfree --------------------------------------------------------------------------------------------- Hopliet..............................1156(-0) -…
  • assie -

Replied to the thread Suggestie Muitende kaper overboord gooien ipv de captcha code invullen..

• the eagle -

Replied to the thread Laatste post.