Ikariam NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

HEKSENJACHT KAPPA

52

thegods

Laatste post

879

Mad Dog

DND vs TTV

96

Djadde

Pinned Culturele Verdragen

607

Paull

Accountovername new thread afwezig

1

Valisk

Recent Activities

• Mad Dog -

Liked Djadde’s post in the thread Oorlogstopic DND vs TTV.

Like (Post)
    Vredig en stil was het even niet meer. Tjonge, dat was me een hoeveelheid knallen van kanonnen, kraken van schepen die zich opstapelden tot wrakken. Felle branden van zeilen en heftig vuur van vuurschepen die van beide kanten veel schade deden. Heel wat…
  • Djadde -

Liked Mad Dog’s post in the thread Laatste post.

Like (Post)
    /me roept heel hard, Dille!!!!!!!!!! DILLE!!!!!!!!!!!! SPOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben je nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • stef0707 -

Liked henkzor’s post in the thread HEKSENJACHT KAPPA.

Like (Post)
    Daarbij moet ik zeggen dat ik het eens ben met Huls wat betreft het tegenstrijdig handelen. Er wordt namelijk gezegd dat voor het vergrijp van het verbreken van regel 1 dat degene die deze regel verbreken een ban van een jaar krijgen zonder een…
  • thegods -

Replied to the thread HEKSENJACHT KAPPA.

Beste Maddog, Dit verandert ABSOLUUT niets aan het feit dat Zeta dus een waarschuwing heeft en Kappa niet. Zij kunnen nu rustig de boel stopzetten en tegen de tijd dat jullie er zijn speelt niemand vals en is Kappa de helft van zijn spelers…
  • Mad Dog -

Quote from henkzor: “Er zijn dus als je het mij vraagt best wel een paar lessen te leren voor het team uit deze situatie: 1. Behandelen iedereen gelijk. 2. Deel geen gevoelige informatie over mogelijke aankomende bans aan derden! volgensmij is dit een…
  • Mad Dog -

Replied to the thread Laatste post.

/me roept heel hard, Dille!!!!!!!!!! DILLE!!!!!!!!!!!! SPOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben je nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Djadde -

Replied to the thread Oorlogstopic DND vs TTV.

Vredig en stil was het even niet meer. Tjonge, dat was me een hoeveelheid knallen van kanonnen, kraken van schepen die zich opstapelden tot wrakken. Felle branden van zeilen en heftig vuur van vuurschepen die van beide kanten veel schade deden. Heel wat…
  • thegods -

Liked henkzor’s post in the thread HEKSENJACHT KAPPA.

Like (Post)
    Daarbij moet ik zeggen dat ik het eens ben met Huls wat betreft het tegenstrijdig handelen. Er wordt namelijk gezegd dat voor het vergrijp van het verbreken van regel 1 dat degene die deze regel verbreken een ban van een jaar krijgen zonder een…
  • henkzor -

• Paull -

Replied to the thread Anders Culturele Verdragen.