Ikariam NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

DND vs TTV

98

Cleo :D

HEKSENJACHT KAPPA

63

Helvon

Laatste post

880

the eagle

een paar konijnen zijn spoorloos

12

the eagle

Pinned Culturele Verdragen

607

Paull

Recent Activities

• Cleo :D -

Replied to the thread Oorlogstopic DND vs TTV.

Zeegevecht bij -TT- (14.01.2018 20:33:58) Araña[DND] uit Listeria, pokermaximus[DND] uit Showdown, -TT-, Odyssey III, Odyssey II, Odyssey V vs Thug[TTV] uit -TT-, eindelijk dan, ZW 1 HO, So cold as ice, Zwavel, Sulpher, cleo t[TTV] uit Mini stad,…
  • Helvon -

Replied to the thread HEKSENJACHT KAPPA.

Quote from grafikos: “Het topic is getiteld HEKSENJACHT KAPPA, maar het lijkt hier eerder te gaan over Heksenjacht Team? ” Weetje, kan ik deze mening wel ergens accepteren. Maar je moet je afvragen wat het doel van dit topic was, om vervolgens te…
  • thegods -

Quote from grafikos: “Het topic is getiteld HEKSENJACHT KAPPA, maar het lijkt hier eerder te gaan over Heksenjacht Team? Als jullie in dialoog willen treden om tot bepaalde oplossingen te komen, dan lijkt het me eerder zaak een ticketje aan te maken…
  • Huls -

Now follows Terror.

Follow
  • grafikos -

Het topic is getiteld HEKSENJACHT KAPPA, maar het lijkt hier eerder te gaan over Heksenjacht Team? Als jullie in dialoog willen treden om tot bepaalde oplossingen te komen, dan lijkt het me eerder zaak een ticketje aan te maken en dit via de juiste…
  • Dille -

Now follows stef0707.

Follow
  • Huls -

Liked Helvon’s post in the thread HEKSENJACHT KAPPA.

Like (Post)
    Goede avond, Het is bijna twee dagen geleden dat ik mijn laatste post heb gemaakt, waarin ik naar mijn mening een hoop argumenten vanuit de GO ontkracht door naar feiten te kijken. Zeker deze met betrekking tot het 'dogen' van bepaalde regels, of juist…
  • Helvon -

Goede avond, Het is bijna twee dagen geleden dat ik mijn laatste post heb gemaakt, waarin ik naar mijn mening een hoop argumenten vanuit de GO ontkracht door naar feiten te kijken. Zeker deze met betrekking tot het 'dogen' van bepaalde regels, of juist…
  • the eagle -

Replied to the thread Laatste post.

@Ancientking bedoel je niet ovenheerlijke koekjes? ;)
  • Pokerman -

Liked Djadde’s post in the thread Oorlogstopic DND vs TTV.

Like (Post)
    Vredig en stil was het even niet meer. Tjonge, dat was me een hoeveelheid knallen van kanonnen, kraken van schepen die zich opstapelden tot wrakken. Felle branden van zeilen en heftig vuur van vuurschepen die van beide kanten veel schade deden. Heel wat…