Ikariam NL

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Seizoenen

4

Ancientking

Announcement Happy Day 12 december 2018

0

Oldskool op de koffie

10

degekkevos

Laatste post

1,154

assie

Announcement Korting op premium handelaar

0

Recent Activities

• Oléta -

Liked Folsom’s post in the thread Idee Seizoenen.

Like (Post)
    Quote from Cleo: “Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als iets extra's? ” Goede vraag! :) Persoonlijk zou ik graag zien dat het systeem met dagelijkse taken herziend wordt tot een "groter…
  • Ancientking -

Like (Post)
    Voorwoord Voordat ik begin met dit berichtje wil ik kort aankaarten dat ik zelden wat post. Verder is alles hieronder gebaseerd op mijn eigen spelervaring over de afgelopen jaren. Ik heb mezelf nergens in verdiept dus kan zijn dat alles hieronder…
  • Ancientking -

Replied to the thread Idee Seizoenen.

Prima idee! Enige is dat er naast het vechten ook iets meer andere aspecten aan bod mogen komen. Dat maakt het ook gelijk wat gevarieerder, denk bijv aan handelen, bouwen, doneren, piraten, koloniseren, forumposts, beloning voor aanwezigheid op de spam…
  • Folsom -

Replied to the thread Idee Seizoenen.

Quote from Cleo: “Bedoel je dit als onderdeel van de dagelijkse taken of staat dat totaal los daarvan, maar meer als iets extra's? ” Goede vraag! :) Persoonlijk zou ik graag zien dat het systeem met dagelijkse taken herziend wordt tot een "groter…
  • Valisk -

Posted the thread Happy Day 12 december 2018.

Thread
    HH_DE-DK-EN-IT-NL-NO-SE-TR-US_30.jpg Beste spelers, Op 12 december van 00:00 uur tot 23:59 uur (servertijd) ontvangen jullie 30% meer Ambrosia bij jullie aankopen! Jullie Ikariam NL Team IK_HH_30.jpg
  • degekkevos -

Replied to the thread Oldskool op de koffie.

deze is niet alleen wakker maar ook spring energiek :gamer: Zeegevecht bij pos (10.12.2018 19:21:57) degekkevos[-O-] uit J-Metropole, Sulphos, Polis, pos vs Cleo[C-R] uit pos, Pikes Marble 1,
  • Valisk -

Like (Post)
    Voorwoord Voordat ik begin met dit berichtje wil ik kort aankaarten dat ik zelden wat post. Verder is alles hieronder gebaseerd op mijn eigen spelervaring over de afgelopen jaren. Ik heb mezelf nergens in verdiept dus kan zijn dat alles hieronder…
  • The Pike -

Like (Post)
  • assie -

Replied to the thread Laatste post.

Quote from zephyra: “ Btw Heeft iedereen al gezien dat we weer een extra bouwplaats hebben? Dat werd bijna geruisloos, zonder vooraankondiging, zonder discussietopic, als nieuwe update gedropped door ene Maxrojal, die ook nog ergens beweert de nieuwe…
  • Djadde -

Like (Post)