Alliantie MAB (MuppetsAreBack) is van de grond!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Alliantie MAB (MuppetsAreBack) is van de grond!

Beste spelers van de wereld MY.

Ik ben de leider van MAB, ik was co leider bij SST op de wereld ZETA van daar de naam :sniper: MAB. SST stond voor :rocketlauncher: Sesame Street Terror. Nou wilde ik nu geen terreur gaan zaaien maar een mooie en zeer actieve wereld creëren. Wij als MAB zullen alleen oorlogen aangaan vanaf L5 troepen en op afspraak om elkaars krachten en technieken te meten :goika: . Natuurlijk zal ik geen :thumbsup: muppet :thumbsup: zijn zonder voor de hall of fame te gaan om daar lang op de eerste rij te zitten, althans dat willen we graag!

Wat zoekt MAB?

Wij zijn opzoek naar zeer aktieve spelers die voor de "lange termijn" gaan. Snelle bouwers :woodkid: en zeer creatieve mensen :bier: , die van taktiek wel het een en ander weten. Ook zijn wij opzoek naar spelers :l0l: die dit voor het eerst spelen, zodat wij, met onze ervaring, jullie het spel goed kunnen leren. En wie weet hoor jij straks wel bij de beste. :gyro:

De geschiedenis van SST :A: zal alleen intern worden besproken en verteld, maar wil jij een erg leuk spel spelen, ben je loyaal aan je eiland (Doneren :br50: ) kun je een mooie macht creëren? Dan ben je hier aan het juiste adres. Stuur ons een verzoek tot toetreden van onze alliantie met een goed verhaal :zeur: over wie je bent en wat je kunt.

Tot Snel

Grazy Frog (Terror kermit)

The post was edited 1 time, last by Grazy Frog ().