handel onmogelijk

• Een ip sharing verdrag wordt gebruikt om aan te geven op ikariam dat je meerdere accounts hebt of dat je met iemand gebruik maakt van hetzelfde netwerk. Met de accounts waar een ip sharing verdrag tussen is afgesloten kun je geen vloot of troepen contact hebben.

Het komt er eigenlijk op neer dat wanneer de alliantiegenoot waarmee je dat ip sharing verdrag hebt een ander account van jou is of als die alliantiegenoot gebruik maakt van hetzelfde ip (ip is eigenlijk gewoon een internetnetwerk). Het verplicht is om een ip sharing te hebben en je dus geen handel kunt drijven met diegene.

Als beide van die 2 voorwaarden niet van toepassing zijn dan moet je bovenin naar 'opties' -> 'ip sharing' en dan het verdrag ontbinden met diegene.

Dankje Meliss! :thumbsup:
    • En daar gaat het dus fout..
      Dat account is niet van mij en ik heb geen ip-sharing- overeenkomst met dat account dus er is niks te ontbinden.

Al de opties die er zijn heb ik intussen allang nagekeken.
      Ik heb zelfs de namen van steden aangepast on er voor te zorgen dat GEEN enkele van mijn steden, in welk account dan ook, de zelfde naam heeft als de stad waar ik handel mee wil doen.

voorlopig werkt het dus niet.
    • OK.. ticketsystem...

Ik kan niet inloggen..
      Wat moet ik invullen??
      spelernaam??
      Emailadres?
      password??

intussen geprobeerd... er komt geen reply op aanvraag van password..
      de inlog voor het forum werkt iig niet!!!!
    • Alvorens je kunt inloggen op het support-systeem moet je eerst een account daarvoor aanmaken: hier
      Daarna ontvang je een bevestigingsmail en kun je inloggen.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• super mega handig.....
      3 verschillende accounts om een dom spelletje te spelen en een klacht in te dienen
      als het niet werkt.

1 spel....
      2 forum...
      3 support.

nee hier worden we blij van..

om nog maar niet te spreken oven toegang tot IRC.

Ooit gehoord van intergratie en samenvoegen van accounts????
    • Heb je meerdere accounts of deel je met iemand een ip adres, die toevallig met een speer bij je alliantie genoot staat? Of er ook mee handelt..

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • ja.. 5 accounts, nee en nee.
      maar ik deel alleen ip-adrssen met mijn eigen accounts.
      |Ik heb nooit eerder problemen gehad om met alliantie-genoten te handelen

Het werkt gewoon niet opeens met dit handels-account om te handelen met een alliantie-genoot
    • Het staat je natuurlijk vrij om een account te maken voor het ticketsysteem.
      Maar als je dit niet doet, kunnen en mogen we je inhoudelijk niet helpen.

Via hier kunnen we dus alleen zeer beperkte basis info met je delen.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
      IRC OP

ancalagon@ikariam.nl