totale anarchie

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• totale anarchie

Ik vind het zorgwekkend dat de board admin als sinds 22 februari weg is, na aangegeven hebben een paar dagen te moeten verhuizen. Het is nu al bijna 2 maanden verder. Wat moet er nu gebeuren met het forum? als de kat van huis is, dan dansen de muizen optafel zeggen ze dan. Ik vind dit wel erg slecht dat het forum, zolang zonder een krachtige leider moet zitten waarbij klachten over het afhandelen van klachten besproken kunnen worden :ram:
  • Klachten over de afhandeling van klachten door moderatoren behoren in eerste instantie gedaan te worden door supermoderatoren. De board administrator wordt pas benaderd, nadat de indiener van de klacht er ook met de supermoderatoren niet uitkomt. Het is ook niet zo dat de klachten die worden ingediend bij de board administrator niet behandeld zullen worden door hem. Bovendien is er een admin die de taken van de board administrator kan waarnemen in het uiterste geval.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• henkzor wrote:

Ik vind het zorgwekkend dat de board admin als sinds 22 februari weg is, na aangegeven hebben een paar dagen te moeten verhuizen. Het is nu al bijna 2 maanden verder. Wat moet er nu gebeuren met het forum? als de kat van huis is, dan dansen de muizen optafel zeggen ze dan. Ik vind dit wel erg slecht dat het forum, zolang zonder een krachtige leider moet zitten waarbij klachten over het afhandelen van klachten besproken kunnen worden :ram:

Allereerst wil ik zeggen dat ik het fijn vind te lezen dat je mij oprecht gemist hebt én beschouwd als een krachtig leider van het forum. Dit geeft mij een bijzonder aangenaam gevoel en maakt dat mijn terugkeer voelt als een warme douche.

Toch verdient je schrijven wel enige nuance, aangezien ik over de termijn van afwezigheid in mijn topic vrij duidelijk ben geweest.

Mijn letterlijke tekst: "Omdat ik komende dagen ga verhuizen, ben ik de komende periode niet online. Ik heb nog geen zicht op wanneer ik een goede aansluiting op het wereld wijde web terug heb."

Zonder teveel in privé details te verzanden, ik ben gaan wonen in een bijzonder bosrijke omgeving waar aansluitingen op kabels niet echt een vanzelfsprekendheid zijn. Dit heeft gemaakt dat mijn afwezigheid dus langer heeft uitgepakt dan ik had verwacht.

Dat muizen op tafel dansen, maakt niet dat ongedierte op gepaste wijze met terugwerkende kracht (waar nodig) zal worden bestreden en ik kan zeggen dat het speelkwartier op dit vlak dan ook weer over is.

Vanaf heden ben ik weer aanwezig en via PM / ticketsysteem / mail/ en soms ook IRC weer bereik- en beschikbaar.

Nogmaals dank voor je prettige woorden en gezien het feit dat mijn antwoord hier mij afdoende lijkt, sluit ik hiermee ook dit topic :)
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl