Terugkerende barbaren bugfix in uitrol 7.9.0 17.04.18 verwijdert een feature, geen bug.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Terugkerende barbaren bugfix in uitrol 7.9.0 17.04.18 verwijdert een feature, geen bug.

Lysippe wrote:

Bug Fix
      • Terugkerende eenheden voorkomen dat het barbaren dorp een level hoger gaat

Hogere levels barbarendorpen hebben zoveel buit dat het nodig is om een paar keer te varen om de grondstoffen op te halen. Dat kan tijdens de heropbouw. Als het dorp na de heropbouw een level omhoog gaat, dan zijn de niet opgehaalde grondstoffen verdwenen.
      Terugkerende eenheden voorkomen dat het barbaren dorp een level hoger gaat, zodat het makkelijker is om alles op te halen. Dit is geen bug, maar een feature van de barbarendorpen.

De speler die deze feature als bug heeft gerapporteerd heeft waarschijnlijk geen hoge barbarendorpen gedaan.
      Ik hoop dat deze aanpassing ongedaan gemaakt kan worden in een volgende update
    • Ik had het zo niet eens begrepen. Ik kom eigenlijk nooit verder dan Mattis de Machtige. Maar ik stuur ook niet altijd mijn schepen mee bij de eerste ronde. Die zijn altijd wel ergens onderweg. Ik stuur ze vaak pas tijdens de opbouw. Wat hops en een paar mortieren zijn dan voldoende.
    • Ja bij de lagere levels gaat dat ook prima.

Bij level 30 liggen er al 145 handelsschepen met buit en duurt de heropbouw 1:30 uur. Kleinere spelers moeten de heropbouw tijd dan oprekken door gebruik te maken van de feature die nu verwijderd wordt. Voor hun wordt het met de nieuwe update een stuk lastiger om alles .op te halen. Dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn van een update.

Bij de veel hogere levels speelt het probleem niet meer. Dan neemt de heropbouw tijd sterk toe en heb je alle tijd om de buit op te halen. Bij level 49, bijvoorbeeld, liggen 869 schepen met buit, maar je hebt dan 9:00 uur de tijd om het op te halen.