Snelheid handelsschepen.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Snelheid handelsschepen.

Quote van The Eagle: Ik heb het volgende kunnen vinden op het Engelse forum.
    Er is een paasbonus van 30-3-2018 tot 4-4-2018:
    • 25% extra grondstofwinning van alles grondstoffen
    • -25% bouwtijd
    • 25% snellere handelsschepen
    Dus de handelschepen op Zeta varen 25% sneller.
    Dit telt niet voor Lambda, daar varen ze al 50% sneller.

Mijn vraag is, waarom ze er vandaag op Zeta dan korter doen?
    Zelfde afstand van eiland naar eiland in rechte lijn, kost op zeta minder tijd.
    En dan heb ik het over 1 vol handelsschip.
    Zal wel klein foutje ergens zijn.
    Wie weet zie ik iets over het hoofd?

Zeta DND
    :love:
  • Volgens mijn informatie bedraagt de tijd die je op Lambda erover doet om naar het eiland naast je te komen 13 minuten en 20 seconden.
    Op Zeta is dit door de paasbonus momenteel 16 minuten.
    Als je op Zeta het wonder Poseidon activeert, wordt dit uiteraard gehalveerd tot 8 minuten en dan kom je onder de tijd van Lambda terecht.
    Ik weet niet of je Poseidon geactiveerd had, Djadde?

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• :koek: was gisteren overtuigd dat als je een account uit v-mode haalt, dat daar pos niet aan zou staan.

pffffffff, zelfs bij 2 accounts gekeken, dus het zal wel zo zijn dan beiden na 2 weken nog pos actief hadden, terwijl dat niet zichtbaar was bij het wonder.

Had juist niet op het actieve account gekeken, omdat ik daar wel pos aan had staan.

Dus mijn vraag is eigenlijk al beantwoord. :lock:

Zeta DND
    :love: