Ik bied mijn kleinste account aan

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik bied mijn kleinste account aan

Dag vrienden

Met spijt in het hart heb ik besloten om mijn kleinste account weg te geven.
      Ik merk dat ik al een tijdje niet meer beschik over de motivatie om het account actief te bespelen, waardoor het al vrij lang in vakantiemodus staat. Dit komt door mijn veranderde privéleven en omdat mijn grote account (tweede in ranglijst) nog steeds mijn grote oogappel is. Ik vind het echter zonde om dit degelijke account stof te laten vergaren en daarom wil ik het geven aan iemand die er meer uit kan halen.

Het account is zeker niet min.
      Het heeft een totale score van bijna 13 miljoen punten. Hiervan zit ruim 2,5 miljoen in wetenschappers, waardoor ik beschik over toekomst zeevaart 16 en toekomst militairen 14. Met een berg van maar liefst 548 miljoen goud bevat het genoeg capaciteit om meerdere oorlogen te beslechten zonder je ooit zorgen te maken over je goudvoorraad.
      Dit account is opgezet als een mix tussen bouwen en vechten, met een klemtoon op vechten. Het account beschikt over tien steden, een corruptievrije ploffer en een optie tot tweede ploffer (met corruptie in alle steden).
      Twee ploffers is een persoonlijk handelsmerk van mijn vechtaccounts. Ik gebruik ze onder meer om mijn cooldown extra te verlagen. Het account beschikt over een scheepswerf in alle tien steden (meeste op 38, sommige op 37) en zeven barakken gaande van level 32 tot level 40. Uiteraard beschikt iedere stad over een zwavellab om de kosten van het bouwen van een leger te drukken.
      Om een idee te geven van de mogelijkheden, ik heb ooit dit gevecht ermee gevoerd: No Name versus IM_Mike [41,7 miljoen]

De oorspronkelijke indeling is: zes permanente steden op Hephaistos-eilanden, drie keer Poseidon en een keer kolos. Doordat ik een Poseidon-stad tijdelijk verplaatst had om te roven, beschik ik nu niet over die derde poseidon, maar dat compenseer ik door een ploffer van level 1 neer te zetten. Dit is makkelijk te herstellen, want ik laat een gratis verplaatsing achter om de Poseidon-stad terug te zetten (ik kan je de originele locatie doorsturen). Je kan dan zelf kiezen waar je het zelf zet.

Het account is opgesplitst in twee regio's. Dat merk je aan de grondstofkeuze: vier keer marmer, twee keer kristal, twee keer zwavel en twee keer wijn. Iedere regio is zelfvoorzienend.
      De ene regio bevindt zich in de (oorspronkelijke) kern van TTV. De andere staat daar onafhankelijk van. Ik geloof dat dit vier of zes uur varen is. Dit is met opzet gedaan omdat ik niet afhankelijk wilde zijn van het territorium van één alliantie. Ook waren er niet genoeg eilanden vrij in de kern van TTV toen.

Enkele praktische opmerkingen:
      • Het is een account waarin ik veel tijd, energie (en geld) heb gestoken. Ik schenk het account dus enkel weg indien ik een geschikte overnemer heb.
      • Ik geef kandidaten tot en met zondag 8 april de kans om zich aan te melden. Ik verwacht een motivatie met daarin:
        • Wie ben je?
        • Wie hoe lang speel je reeds Ikariam?
        • Wat is je ervaring met eerdere accounts? (grootte, speelstijl, eventueel relevante allianties, heb je dit account zelf opgebouwd of heb je dit overgenomen?)
        • Waarom wil je graag het account?
        • Wat wil je graag met het account gaan doen?
        • Hoe actief speel je?
      • Interesse doorgeven kan enkel via de volgende wegen:
        • Een bericht in dit topic (bij voorkeur)
        • Een privé-bericht op het forum
        • Een privé-bericht naar Francisco ingame
        • Gelieve in het spel niet te mailen naar IM_Mike, ik lees dit waarschijnlijk niet.

Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • hoi mike
      ik lees dat je je ac wil wegdoen
      jammer dat je er weinig tijd voor heb:(
      bij deze bied ik mij gaarne aan om het over te nemen.

ik kan je alleen beloven dat ik er goed voor ga zorgen.

de rest van jou lijstje wat je wil weten!
      ik ben elke dag online dus dat is geen probleem
      heb meerdere ac,s om zorg voor te dragen en dat doe ik met liefde:)
      misbruik maak ik er niet van want ik probeer ze zo goed mogelijk gescheiden te houden.
      een mep ac kan er daarom ook nog wel bij :)

vriendelijk gegroet
      gerrie een verwoed ika speler
    • Ik zou iedereen graag willen bedanken voor de aanmeldingen. Ik denk dat het er in totaal een tiental waren. :)
      Kiezen is natuurlijk nooit makkelijk, maar ik heb de knoop doorgehakt.

De gelukkige heeft zonet een bericht met het wachtwoord ontvangen.
      Gefeliciteerd Ancientking. ^^
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...