Wereld My

• Als de BA is teruggekeerd van zijn verhuizing (zie elders op het forum), zal dit forumgedeelte door hem worden aangemaakt.
    Topic tevens verplaatst naar het gedeelte over Forum & IRC. ~ the eagle, 17-3-2018 15:43 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Kan er inmiddels na bijna een maand niet een tussen oplossing gevonden worden voor het probleem?
    Ik kan me niet voor stellen dat er niemand bij gameforge werkt die in staat is om even een nieuw forum deel aan te maken, of iemand daarvoor even tijdelijk de rechten te geven. Ik vind dit om eerlijk te zijn wel matige service verlening.
  • Forumdeel voor My is inmiddels gemaakt, dus daarom een slotje op dit topic. ~ the eagle, 15-4-2018 00:12 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail