Afscheid en account met #1 voorraad goud aangeboden

• Zeta Aangeboden

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Afscheid en account met #1 voorraad goud aangeboden

Tien jaar geleden, 12 mei 2008, begon mijn Ikariam avontuur. Al snel besloot ik om mij op de wereld Beta aan te melden bij Delian League (-DL-) en na een tijdje besloten we om te fuseren met Colonial Fleet (CoFl). Ikzelf was toen ook al actief in de scripting community, met de Firefox add-on GreaseMonkey probeerde ik scripts te maken om de gameplay van Ikariam een extra boost te geven. Het automatiseren van de gameplay zelf was natuurlijk illegaal; auto-plunder of auto-build scripts waren strikt verboden. Hoogtepunt van het scripten was een ingame chatprogramma dat ik gebouwd heb voor de alliantie CoFl. Al snel kregen de moderators hier lucht van en toen vroeg GO ietje of ik dit script ook voor hen wilde bouwen. Van de paar honderd ambrosia die ik hiervoor kreeg staat er momenteel nog steeds 153 op mijn account.

Persoonlijk Ikariam hoogtepunt was het als eerste halen van de grens van 1 miljoen punten op de wereld Delta.
    Dieptepunt was het onverwacht overlijden van mijn eilandgenoot -Albert- op 28 januari 2016, -Albert- staat terecht nog steeds eerste in de topscorelijst van Zeta en zal dat mogelijk voor altijd blijven.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om mijn Ikariam account over te nemen; plaats hieronder de aanmaakdatum van jouw eerste Ikariam account tezamen met de username en leg in 1 zin uit waarom jij het account wilt overnemen.
    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn om Ikariam te gaan spelen heb ik de volgende speeltip: gezamenlijk bereik je meer dan alleen. :goika:

Dan rest mij niets anders dan iedereen te bedanken voor de mooie tijd!

Gegroet,
    JosDaBosS
  • Hoi JosDaBosS,

Ik zou graag je account overnemen. Onderstaand de informatie waar je om vroeg.

- Heerser sinds: 09.02.2010 19:06:32
    - Username: Pieterr (dit account)
    - Waarom ik in één zin? --> de ene veteraan die graag het account van een ander in stand houdt, hopend op een tweede leven voor Ikariam.

Je goudvoorraad spreekt me sowieso aan, want ik ben een vechter, en dan komt dat natuurlijk erg goed van pas. Daarnaast begin ik het punt te bereiken dat ik ben uitgebouwd met dit account, dus zoek ook nieuwe uitdagingen.

Met vriendelijke groet,

Pieter
  • Hey JosDaBosS,

Ik begin alvast met je te bedanken voor je bijdrage aan die ingame chat, hij is toch bijzonder handig!

Euhm, je vroeg een paar zaken:
    1) Heerser sinds: 22.06.2010 10:19:19
    2) Username: Grafikos
    3) Waarom wil ik jouw account? Ikariam loopt wat terug van activiteit en ik heb me altijd al toegelegd op het militaire aspect van het spel, nu ruik ik een kans om met jouw account ook dieper kennis te maken met het andere aspect van het spel, het bouwen en handelen, want dat verschilt natuurlijk van wat je met je account wil doen.

Mvg Grafikos
    Grafikos: C-R
  • Dag JosDaBosS

Jammer dat Ikariam nog maar eens een oude rakker verliest in zijn spel.

Als antwoord op je vragen:
    1) Ik ben heerser sinds 19.03.2013 13:32:48
    2) Username: Swiftor
    3) ik geloof dat ik jouw een paar keer tegen ben gekomen maar wel onder de spelersnaam IkariJammer en zag altijd dat je enorm veel goud had, ik dacht altijd: hoe is dat mogelijk? Zelf heb ik op Beta ook in CoFl gezeten, een alliantie die me veel heeft bijgeleerd in het spelen van dit spel wat ik tot op vandaag nog altijd waardeer.

Succes verder en het beste gewenst in je leven.

Groetjes Swiftor
    DND
    :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan
  • grafikos wrote:

Hey JosDaBosS,

Ik begin alvast met je te bedanken voor je bijdrage aan die ingame chat, hij is toch bijzonder handig!

Euhm, je vroeg een paar zaken:
    1) Heerser sinds: 22.06.2010 10:19:19
    2) Username: Grafikos
    3) Waarom wil ik jouw account? Ikariam loopt wat terug van activiteit en ik heb me altijd al toegelegd op het militaire aspect van het spel, nu ruik ik een kans om met jouw account ook dieper kennis te maken met het andere aspect van het spel, het bouwen en handelen, want dat verschilt natuurlijk van wat je met je account wil doen.

Mvg Grafikos
    geen idee hoelang ik al ika speel:) erg lang al lol
    mijn username? iets met gerrie en een 8 zit je altijd goed:P
    waarom zou ik jou ac willen? de enige reden die ik kan bedenken is : dat ik een speler ben die er nog niet mee gaat stoppen en een ac zoals het jouwe moet natuurlijk in stand blijven:)

ps Albert vergeten we natuurlijk nooit meer.
    gerrie88 -DND-
  • Hoi JosDaBoss,

Jammer dat ikariam weer trouwe speler verliest,,,
    De info die je graag wilde hebben:

-Heerser sinds: 03-11-2012
    -Username: ὦiard
    -Waarom ik jouw account graag zou willen overnemen? Als een echte ikariam liefhebber, wil ik graag mijn steentje bijdragen aan het intact houden van de activiteit binnen ikariam, ook zou ik graag een extra uitdaging willen binnen ikariam door jouw account veder uit te bouwen.

Gr. Wiard
  • Dag JosDaBosS,

speler: Steve
    Heerser sinds: 24.05.2009 20:11:07 (4 dagen na jou gestart en al bijna 9 jaar dus.. :o)

Waarom mij als account overnemer: Omdat ik jou ingeslagen weg verder kan zetten en het goud dus niet ga verspillen, daarvoor is er deze account, die over een jaartje echt wel uitgebouwd is qua opties zonder ambro.
  • Beste Jos,

Met zorg en aandacht opgebouwde en uitgebouwde accounts moeten behouden blijven voor de Ikariam.nl community. Daarom ben ik geïnteresseerd in jouw account.
    En zoals je kunt zien ben ik een keurige caretaker voor accounts uit de oudheid ;)

Naam: Sinured
    Heerser sinds: 09.09.2008 12:39:26 (Gamma account overgenomen in 2011 van Wienna)
    Naam: Hemeroc
    Heerser sinds: 14.04.2008 19:33:16 (Alpha account overgenomen in 2011 van Boeda10)

p.s. en het is ook wel leuk om met 2 accounts in de top20 qua goudvoorraad te staan :D

"Nescitis quo hora dominum veniet"
  • Hoi Jos,

Ik ga jouw account uitbouwen naar een militair/bouw acount en met jouw goud gruwelijk oorlog voeren en weer veel vrienden maken

Heersersdata
    Titel: Geen titel Heerser Krachtaapje Genie Kunstliefhebber Apollo`s Lieveling Marathonloper Sisyphos Puntenverzamelaar Hercules zijn Overwinnaar Wonderkind Afstammeling van Zeus Heer van de Zagerij Heer van de Wijngaard Heer van de Kristalmijn Heer van de Zwavelgroeve Groothandelaar Speurder Meesterbrein Lab Rat Koning van de Wapenhandel Hervormer Schatbewaarder van Koning Midas Burgemeester Bewaker van de Ivoren Toren Patroon Meester in de Schone Kunsten Gouverneur Ambassadeur Piratenkapitein Admiraal Chef-kok Geen titel
    Naam:Ektor
    Plaatsing:192
    Punten:16,830,613
    Heerser sinds:12.08.2009 14:28:50
    Alliantie:No Name[-NO-]
    Ektor Alli NO Name :monster: :br50:
  • En de winnaar is... Swiftor!

Swiftor wrote:

Dag JosDaBosS

Jammer dat Ikariam nog maar eens een oude rakker verliest in zijn spel.

Als antwoord op je vragen:
    1) Ik ben heerser sinds 19.03.2013 13:32:48
    2) Username: Swiftor
    3) ik geloof dat ik jouw een paar keer tegen ben gekomen maar wel onder de spelersnaam IkariJammer en zag altijd dat je enorm veel goud had, ik dacht altijd: hoe is dat mogelijk? Zelf heb ik op Beta ook in CoFl gezeten, een alliantie die me veel heeft bijgeleerd in het spelen van dit spel wat ik tot op vandaag nog altijd waardeer.

Succes verder en het beste gewenst in je leven.

Groetjes Swiftor
    Iedereen bedankt voor de leuke reacties :)
  • Account vergeven, daarom een slotje. ~ the eagle, 8-3-2018 21:39 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail