Architektenbureau aangepast?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Architektenbureau aangepast?

Ik speel Ika nu 9 jaar, maar ineens viel het me op dat er een tekenaar lekker in het zonnetje bezig is op een tekenbord. Is me dat domweg nog nooit opgevallen, of is het architectenbureau aangepast?

(Voor de jongeren onder ons; lang lang geleden toen Auto cad nog niet bestond, werden gebouwen getekend op een verstelbaar bord met 2 haaks op elkaar gemonteerde linialen. De tekenaar deed dat meestal staande.)
    • Volgens mij is dat altijd al geweest, Zephyra. Het is in ieder geval al zo sinds 2012, want ik kan me niet anders herinneren dan dat het zo was.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail