"selecteer alles" knop

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• "selecteer alles" knop

Beste Ikariam gebruikers,

Ik denk niet de enige te zijn die hiermee te maken heeft (zou nogal eigenaardig zijn) maar wanneer ik op oorlogspad ga om iemand te plunderen of te bezetten stuur ik meestal héél mijn leger. Wanneer ik gestationeerd ben bij een mede-lid of gewoonweg in een andere stad van mezelf en ik wens deze weer in mijn hoofdstad dan stuur ik in 99% van de gevallen ook héél mijn leger. Het irriante is dat je telkens van elk type soldaat de knop moet indrukken om heel dat type mee te nemen en zodoende dus x keer alles moet selecteren vooraleer je effectief vertrokken bent. In het geval mijn tekst niet heel duidelijk is, ik heb het dus over onderstaande afbeelding:

De reden waarom ik erover schrijf in ideeën & suggesties en niet in klachten & bugs (op het feit na dat ik daar(k&b) al genoeg gepost heb...) is omdat ik hier eventueel ook een "oplossing" voor heb. Het is misschien geen slecht idee een nieuwe knop te implementeren, namelijk: "stuur heel leger" (mag natuurlijk een andere benaming hebben) knop.
    Zo ben je in (bijna) één klik vertrokken.

Denken jullie ook zo? Zou dit ook jullie leven wat gemakkelijker maken? Ben ik de enige met dit "probleem"? Ik hoor het graag !

p.s. Ook hier, als er een mogelijkheid is een poll aan te maken, zou deze kunnen toegevoegd worden?

Met vriendelijke groeten,
    Thegods / Ra's Al Ghul
  • Slotje op verzoek topicstarter. ~ the eagle, 28-2-2018 15:44 uur
    In het kader van de laatste post hier: het gebruik van scripts, extensies en dergelijke is op eigen risico voor zover zij voldoen aan de spelregels.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail