heliostoren alliantie

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• heliostoren alliantie

Beste Ikariam gebruikers,

Met "wat" ambrosia heb je de mogelijkheid om van een torenruïne, je eigen heliostoren te maken.
    Voor wie dit nog niet opviel, hieronder heb je een voorbeeld.

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat je de naam van die toren niet kunt bepalen. Het huidige principe heeft wel zijn logica: jij betaald, wordt naar jou vernoemd.
    Echter had ik deze liever naar mijn alliantie vernoemd: Heliostoren van TTC (in dit geval). Zou het niet fijn zijn om gelijk met de vorm van je toren ook de mogelijkheid te hebben om de naam aan te kunnen passen? Hoe je het dan gaat noemen bepaal je dus volledig ! Ben je toch niet blij met de naam, dan kan je ze opnieuw veranderen (mits die mogelijkheid ook bestaat).

Denk je er ook zo over? Ben je het er mee eens of niet? Wens je een nog uitgebreider idee? Gaf dit idee je inspiratie voor iets dat nog beter/leuker zou zijn?
    Ga je gang zou ik zeggen ! Ik hou het in deze eerste post zo simpel mogelijk...

p.s. Ik had gelezen dat we hier ook polls in kunnen toevoegen? Vind het niet dus mocht dat kunnen, kan deze erbij ? "1. zie ik wel zitten" en "2.nope, niet van waarde"

Met vriendelijke groeten,

Thegods / Ra's Al Ghul
  • Ter verduidelijking ... ik schrijf deze post niet onder mijn admin functie ... ik ben nog steeds een speler op een .com wereld en uit die ervaring schrijf ik dit.

De toren krijgt de naam die je op dat moment draagt ... dat kan dus anders zijn dan die je nu hebt.
    Je moet dus goed nadenken over de naam die je hem geeft, aanpassingen vind ik geen optie dan kan je de hele tijd bezig blijven met de naam. Tevens als je niet meer speelt blijft je naam bestaan op ikariam omdat de naam niet aanpasbaar is.

Ik ben het eens met de manier waarop het nu staat, maar laat dat anderen niet weerhouden om ook hun mening hierop los te laten.

Game & IRC Administrator Ikariam.nl
  • thegods wrote:

p.s. Ik had gelezen dat we hier ook polls in kunnen toevoegen? Vind het niet dus mocht dat kunnen, kan deze erbij ? "1. zie ik wel zitten" en "2.nope, niet van waarde"

Gelukkig blijkt ook hier na de forum migratie iets niet meer goed in beeld te zijn. Het hele setje regels, richtlijnen e.d. van deze sectie zijn foetsie.......

In de regels staat beschreven dat topics alhier twee weken op staan voor discussie. Na twee weken sluiten we deze en krijgt de poster het verzoek om op basis van zijn eigen idee, met eventuele aanpassingen aan de hand van de discussie, deze als stelling aan te mij te sturen via een board PM.
    Deze stelling met keuze opties staat dan een week open voor stemming in het poll topic en de uitkomst bepaalt dan of het idee of de suggestie wordt doorgestuurd naar GF.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • Tegen.
    Volgens mij is het een stukje psychologie. Die toren kost een hoop geld, maar dan staat je naam er op tot in de eeuwigheid. En dat is natuurlijk heel leuk en een aansporing om ook eens zo een toren te bouwen.
    Behalve als je kunt kiezen voor een andere naam. Dan durft niemand meer te kiezen voor zijn eigen naam want dan wordt je beschuldigt van egotripperij. Tenzij je Trump heet natuurlijk.
  • Mij dom noemen en in 1 adem een slotje vragen, zodat ik niet meer kan reageren? lafjes, maar goed.
    Krijg je toch nog een pragmatisch advies van dit dommertje.
    Verander eerst je naam in de naam die je de toren geven wilt. Kost niets, zelfs geen moeite.
    Bouw dan de toren en verander dan je naam terug. Simpel toch?
  • Topic gesloten op verzoek topicstarter. ~ the eagle, 2-3-2018 18:36 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail