HEKSENJACHT KAPPA -deel2

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• HEKSENJACHT KAPPA -deel2

thegods wrote:

"Ik ga voor mij het laatste antwoord geven in dit Topic.

Bannen die gezet worden gaan alleen de speler aan die het betreft. Zij kunnen een gesprek aangaan met ons en zullen dan ook te horen krijgen waarom een ban gezet is.
    Dit is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Dat is een beleid van Gameforge en dat is de enige die mij kan vertellen hoe ik mijn taken dien te vervullen.

Deze discussie gaat wel ergens over, maar zal tegelijkertijd niets veranderen aan onze manier van werken in verband met het internationale beleid van Gameforge. Het team heeft hier namelijk geen invloed op. Als wij met feiten komen dan wordt dat weggewuifd met het argument dat we met feiten komen en niet naar jullie willen luisteren. Enige wat ik daarop wederom kan zeggen is dat ik mijn verantwoording moet afleggen bij Gameforge en als spelers dus niet naar de grondregels van Gameforge werken dan horen we daarop in te grijpen.

Of jullie het daar nu mee eens zijn of niet.
    Lysippe"

Ik heb het eerder aangegeven, het ging niet om jullie competentie als GA of MOD of whatever, maar nadat ik deze bullshit heb gelezen is het wel genoeg geweest. Zeggen dat dit je laatste post is… what a waste !

Hoe kan het dat we in deze eeuw nog uitspraken kunnen hebben als “het is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven”. Hoe closed-minded is dat niet ?
    Als iedereen zo dacht zouden we nu niet zo ver staan op vlak van economie, ecologie, evolutie, innovatie, vervoer en accommodatie, recreatie, ergonomie,…
    Ik ga hier verder niet op in want dan zijn we weer bezig voor 8 pagina’s.

Wat we hadden gehoopt van één van jullie te mogen ontvangen, omtrent deze situatie:

“Beste gebruikers,

Jullie berichten, mededelingen en gedachten hebben ons doen inzien dat er inderdaad heel wat zorgen naar boven komen wat betreft de activiteit in Kappa. Dit is iets dat we zelf als team ook reeds hebben waargenomen en realiseren ons dat meer en meer mensen zich vragen stellen over de consequenties van onze uitgedeelde straffen. Uiteraard volgen we zelf de gewoonlijk procedure die jaren geleden is opgemaakt maar misschien is het inderdaad tijd om die te herzien…

Omdat wij zelf de bevoegdheid niet hebben zulke wijzigingen aan te brengen gaan we hogerop in discussie, in de hoop een shikking te bekomen.
    - U zult weliswaar begrijpen dat géén straf voor zij die één verdienen géén oplossing is.
    Echter gaan we bekijken of het daadwerkelijk nog de gewenste impact heeft om mensen een jaarban te geven gezien de inactiviteit dat al enkele jaren groter wordt.

Omdat niet alleen de regels maar ook de bezorgdheden van de eindgebruikers van belang zijn, staan wij uiteraard ter beschikking voor eventuele bijkomende vragen

Met vriendelijke groeten,
    Het Ikariam team

Maar neen, dit was een natte droom.
    Besef wel, beste MOD/GA/GO/..., dat de gebruikers het succes van dit spel bepalen, niet de regels.

@Helvon
    @Vindicta
    @anderen

Nog iets aan toe te voegen? Anders vraag ik dat er een slotje komt op het topic die, onder ons, voor de grootste activiteit heeft gezorgd op het forum sinds 2016. Als we het eerste doel niet behalen, kunnen we op zijn minst hierom blij zijn.

Ook voor mij is het de laatste post.

Met vriendelijke groeten,
    Thegods/Ra's Al Ghul
    Mensen hadden nog zaken te zeggen en ik heb NOG niet gevraagd het topic te sluiten. DANK U

P.s. graag wens ik ook de contactgegevens van whoever can help us with this at GF.

mvg,
    Thegods/Ra's al Ghul
  • Let wel, dat jij niet de persoon bent die bepaald hoe wij reageren of hoe wij werken, zodat jij te vrede bent.
    Jij dient je aan te passen aan de regels, wij zorgen er voor dat jij hier naar leeft.

Als je met iemand van GameForge wilt spreken, dien je een ticket hiervoor aan te maken.
    Ik kan je in ieder geval wel vertellen, dat op de toon hoe jij communiceert, je geen steek verder komt bij ons.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • Openen van meerdere topics over hetzelfde onderwerp is niet toegestaan volgens de forumregels van de sectie klachten & bugs. Daarom wordt dit topic met onmiddellijke ingang gesloten. ~ the eagle, 19-1-2018 17: 46 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail