'Automatisch inloggen' functie werkt niet

• Bug

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 'Automatisch inloggen' functie werkt niet

Algemene Data
      Browser: Google Chrome 63.0.3239.84 (Officiële build) (64-bits)
      Extensies, add-ons: Niet ikariam-gerelateerd. (Paperpile 1.0.344 en EditThisCookie 1.4.3)
      Heb je geprobeerd om je cache / cookies te verwijderen?: Ja
      Pagina waar het probleem voorkomt?: Inlogscherm
      Wanneer komt het voor? (tijdreferentie): Altijd bij het inloggen(behalve na de eerste keer inloggen na het verwijderen van case en cookies.

Account Data
      Player-ID (uit Opties>Spelopties>Debugdata): Player-ID: 50113
      Server: Zeta NL
      InGame Gebruikersnaam: Hektor123
      City ID (from Opties>Spelopties>Debugdata):Current City-ID: 145250
      Combat-ID (indien van toepassing; url van de CR): Niet van toepassing

Andere Informatie:
      Bij het inloggen op ikariam.nl krijg ik altijd het onderstaande scherm te zien in plaats van dat ik automatisch wordt ingelogd. Dit scherm krijg ik uiteraard enkel als ik bij de vorige keer inloggen de functie 'Automatisch inloggen' selecteer.

Screenshot (als je bepaalde data wenst te verwijderen uit de screenshot voor je het post, bewaar dan ook het origineel):

Daarnaast komt niet meer de template automatisch in de post te staan als je hier een nieuwe thread aanmaakt. Die moest ik uit een oude post halen.