een paar konijnen zijn spoorloos

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• een paar konijnen zijn spoorloos

C-R gaat naar ALARMFASE 2!!!

Bij C-R is nu alarmfase Ika2 (variant van defcon) van kracht.
    We missen nl enkele konijnen zo voor de kerst.
    onze spionnen waren druk in de weer om te achterhalen hoe en wat.

Vorige week kregen onze spionnen de eerste signalen dat de kerst hier een rol in speelt.
    Daarna merkte we dat enkele spionnen van konijn Kees stomdronken :bier: waren en leefde in luxe.
    Hier zijn uiteraard gepaste maatregelen op genomen.

Vandaag heeft een van onze spionnen een postduif onderschept met de volgende mail:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

van XXXXX
    Rondgaand alliantie mail QQQQQ 24.12.2017 8:54:34
    Lekkere konijntjes aan het spit, biertjes koud in de sneeuw lang leve kerst

Fijne dagen allemaal!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    echte naam = XXXXX (is bij ons bekend.)
    stad QQQQQ = (is stad ook bij ons bekend)

Ze zijn gelukkig niet meer vermist maar ze zitten :jail: bij BBVM
    De gezelligste BBQ- ally van Ikariam. Soms dus een beetje te gezellig

Op dit moment zijn we druk bezig een reddingsmissie aan het opzetten.
    na de kerst zal C-R opschalen naar alarmfase Ika1 en dan zullen onze reddingsboten uitvaren.

:zeur: tijdens deze reddingsmissie zullen er geen plunderingen plaatsvinden.
    Wel zullen we alle BBQ's in beslag nemen en gebruiken voor onze eigen feesten :kok:
    uiteraard maken we er weer een gezellige boel van en hopen op veel leuke onderlinge mailwisselingen

Hou vol konijnen
    We komen er aan!!!

The Pike
    diplomaat C-R

PS: C-R wenst iedereen hele fijne feestdagen een een gezond 2018 toe

The post was edited 2 times, last by The Pike ().

• Ow tsss hoe durven die konijnen!!!!! Ik vind het schandalig, zet hem op BBVM! Bedoel ik sta aan jullie kant van de BBQ, zeker met Kerst! Ik zal wat kruiden meenemen. Laatst nog een erg lekker recept gezien! (bedoel dat jullie feestvieren moet gewoon kunnen, dat er konijnen spoorloos verdwenen zijn, tja dat gebeurd zo vaak, ik weet van niets!)

If you give a man fish you will feed him for a day.
    If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
  • Mad Dog wrote:

Ow tsss hoe durven die konijnen!!!!! Ik vind het schandalig, zet hem op BBVM! Bedoel ik sta aan jullie kant van de BBQ, zeker met Kerst! Ik zal wat kruiden meenemen. Laatst nog een erg lekker recept gezien! (bedoel dat jullie feestvieren moet gewoon kunnen, dat er konijnen spoorloos verdwenen zijn, tja dat gebeurd zo vaak, ik weet van niets!)
    Mad Dog foei!! Geen koekjes voor jou met de Kerst!!
    Voor straf in je hok :koek: kun je voorlopig wel vergeten!
    Stiekem blijf ik wolf
    Maar dan in een konijnen pakje
    :D
    Leider Crazy Rabbits
  • Pas maar op, das dierenmishandeling een hond geen koekjes geven! Dadelijk staan er nog meer op onze stoep omdat jullie zo harteloos met mij omgaan! Bedoel de konijn staat redelijk onderaan de voedselketen en beland op de bbq, das toch een beetje de wetten der natuur?!

Maar ja, ik zal me weer gedragen, ik ga wel weer (altijd) proberen die konijnen te redden pfff, wordt er nu al moe van.......

• ik lees toch duidelijk:

als ik nu voor "a man" Mad Dog of War Dog invul dan lijkt het me zinvoller om je naar "Heel Holland bakt " te sturen ipv BBVM. Wanneer jij van BBVM een hondenbrok krijgt, schuif je gelijk bij BBVM aan tafel (lees: BBQ) :P

The post was edited 3 times, last by The Pike ().

• Oooh, gekke konijnen toch! =O Ná de kerst een reddingsactie opzetten???
    Ben bang dat jullie dan alleen nog de hond in de pot vinden! :D

hahaha, veel succes! Laat ze maar een konijnenkeuteltje ruiken!

Beide partijen veel mepplezier! :spart:
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • assie wrote:

Oooh, gekke konijnen toch! Ná de kerst een reddingsactie opzetten???
    Bij C-R bestaat de rang van proefkonijn.

We zijn er intern nog niet helemaal uit of dat een konijn is dat geproeft kan worden of dat dat een konijn is op proef en zijn "konijnenoren" tijdens een meppartij kan verdienen. ?(

Misschien dat bij BBVM die vraag ook leefde :l0l:
  • *** alarmfase Ika1 *** alarmfase Ika1 *** alarmfase Ika1 ***

C-R zal vandaag, woensdag 27-12-2017 12:00, opschalen naar alarmfase Ika1

ons hoofddoel is het redden en de repatriering van onze gevangen en vermiste konijen.
    subdoel 1: het in beslag nemen van alle BBQ van BBVM.
    subdoel 2: de toezegging dat BBVM volgend jaar ook vegaburgers BBQen en geen konijn.
    (over haas valt nog te onderhandelen)

we houden jullie op de hoogte

The Pike
    Diplomaat C-R

The post was edited 1 time, last by The Pike ().

• onze spionnen hebben weer een bericht onderschept
    na deze door de enigma te hebben gehaald werd het volgende bericht zichtbaar.

************************************ UITNODIGING ************************************
    ********************************** JAARLIJKSE BBQ **********************************

Beste leden van BBVM, het is weer tijd voor het jaarlijse grote BBQ feest!!!
    Lokatie: XX:XX
    Stad: Amsterdam
    Datum: 4 januari
    Tijd: 12:00

Festiviteiten:
    - Konijnen mode show
    - Wedstrijd hot dog eten
    - Heel BBVM bakt konijnen
    - Workshop: hoe konijnen te vangen in het wild
    - Voetballen met konijnen (voor elke leeftijd)
    - Demonstratie: illegaal vuurwerk vs konijnen
    - Speel de klassieker op de NES: Rabbit hunt
    - Nieuw: spank the dog
    - Afsluitend de grote jaarlijkse BBQ met extra dikke, vette konijnen.

Huishoudelijke mededeling: wij hebben vernomen dat er een protestgroep is opgericht genaamd C-R omdat zij het niet eens zijn met onze konijn op de BBQ traditie. In overleg met de gemeente hebben zij een plek toegewezen gekregen op het Museumplein om te demonstreren. Wij gaan ervan uit dat zij zich netjes zullen gedragen. Wij roepen ten strengste op het recht om te demonstreren te respecteren en geen blokkades op te zetten op de snelwegen richting Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

BBVM's feestcomité :bier:

ps: Dit is een vertrouwelijke uitnodiging en is niet bedoelt voor verdere verspreiding
  • :pillepalle: :doofy: :whistling:

Gevecht voor Wolphaartdikos
    (04.01.2018 20:26:17)
    Kees 1[C-R] uit WemelingKos, Cleo[C-R] uit Wolphaartdikos
    vs
    bertdevil[BBVM] uit Amsterdam, Marcus_Epsi[BBVM] uit Wolphaartdikos

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Boogschutter............................1(-0)
    ............................................. - Speerwerper..........................39(-200)
    ............................................. - Muur....................................2(-5)
    ............................................. - Steenslingeraar.........................1(-0)
    ............................................. - .............................................
    ............................................. - .............................................
    Hopliet................................0(-12) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals...............................-16.8 - Generaals................................-120
    Aanvalspunten.............................300 - Verdedigingspunten.........................42
    Schade....................................840 - Schade...................................6000
    Schadeverdeling...........................12% - Schadeverdeling...........................88%

Winnaars: Marcus_Epsi[BBVM], bertdevil[BBVM]

Verliezers: Kees 1[C-R], Cleo[C-R]

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Zeegevecht bij Amsterdam
    (06.01.2018 22:07:53)
    War-Dog[C-R] uit Utrecht, Hanell, Zamonster[C-R] uit Barad-dûr, Wijn 1, Wijn 2, Fiveforty I[C-R] uit Polis, Amsterdam, Wolphaartdikos, Cleo[C-R] uit FV6, Perception, Amsterdam, Barad-dûr, Nijmegen, Tinta, Magic Town, Zuipstijn, Feestjuhh, Unda, Verdacht, Alexandria, Dunwall, ۞-Albert-۞, gerrie8888[C-R] uit Barad-dûr, Sinured[C-R] uit Wondersmurf-K, Rogogard, Pepernotenland, Ж9 Kristal, Amsterdam, Oléta[C-R] uit Nash, Barad-dûr, Grafikos[C-R] uit Rogogard, Bengel[C-R] uit Rogogard, Shelter of Gru, Amsterdam, Preiland, Pepernotenland, Ж9 Kristal
    vs
    el búho[BBVM] uit ORD MANTEL M, Brandenburg, Hamburg, bertdevil[BBVM] uit Amsterdam, TATOOINE Z, TYTHON M, brainy town, Wijn-Smurf-K, Polis, Wolphaartdikos, Tilburg, Mediasmurf-P, Ж10 Marmer, Groningen, ORD MANTEL M, Nijmegen, Minion-B, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Pepernotenland, Breda, Rogogard, Polis, Paprikaland, Polis, Sammetje[BBVM] uit Kristalsmurf-K, Amsterdam, Hanell[BBVM] uit Flash, Montagesmurf-P, Amsterdam

Ramschip.............................0(-4158) - Ramschip...........................533(-4146)
    Vuurschip............................0(-3053) - Vuurschip..........................108(-3595)
    ............................................. - Mortier schip........................1117(-0)
    Stoomram.............................0(-2130) - Stoomram..........................1064(-1882)
    Rakettenschip.........................0(-930) - Rakettenschip.......................477(-922)
    Schoepenradsnelheidsschip..............0(-16) - Schoepenradsnelheidsschip.............857(-0)
    Ballonnendrager.......................0(-458) - Ballonnendrager.....................223(-456)
    ............................................. - Tender................................360(-0)
    Generaals.............................-129805 - Generaals.............................-126771
    Aanvalspunten........................316927.5 - Verdedigingspunten...................324512.5
    Schade................................6490250 - Schade................................6338550
    Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Winnaars: Sammetje[BBVM], bertdevil[BBVM], Hanell[BBVM]

Verliezers: Zamonster[C-R], gerrie8888[C-R], Grafikos[C-R], el búho[BBVM], Cleo[C-R], Sinured[C-R], War-Dog[C-R], Fiveforty I[C-R], Oléta[C-R], Bengel[C-R]

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Slotje op verzoek topicstarter. ~ the eagle, 17-1-2018 22:51 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail