Statistieken van schepen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Statistieken van schepen

Hallo,

Ik had een vraagje over de langeafstandsvechter schepen: ballista-, katapult-, mortier-, raketten-schepen (en ook de onderzeëer). Als je in een browser bij help > schepen > en dan bij deze schepen kijkt dan zie je 2 waardes staan. 1 waarde van de scheepsromp en 1 waarde van het wapen wat gebruikt wordt. Bij alle andere schepen staat er maar 1 waarde vermeld. Mijn vraag is waar deze 2 waardes van langsafstandsschepen voor dienen en hoe je daarmee moet rekenen?

Volgens mij staat er ook nog een foutje in de ikariam android app, daar staat namelijk bij 'schade' de waarde van de scheepsromp (51) vermeld en niet die van het wapen (28 schade)

Groeten,
      Henk
    • Ik zal deze vraag alsnog even beantwoorden. Bij de door jouw genoemde schepen, zie je bij het tweede wapen een munitie staan. Als de munitie op is, wordt verdergegaan met enkel het standaard-wapen (zonder munitie, namelijk de scheepsromp). Hier komt dus ook het belang van waven om de hoek kijken om de munitie te verversen. Ik weet niet waar in de app je die fout hebt gevonden, dus dat kan ik ook niet bevestigen.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail