Overlijden el rogo

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Overlijden el rogo

Na een acuut en kort ziektebed bereikte ons 13 september jongstleden het vreselijke bericht dat el rogo overleden was. Zijn loyaliteit en inzet in ikariam en voor D-R waren zoals die slechts bij weinige te zien zijn. Toen ik inmiddels al meer dan 6 jaren geleden toetrad tot D-R op beta werd ik warm onthaald door el rogo. Toen ik na de merge opnieuw tot D-R toetrad werd ik opnieuw welkom geheten door el rogo, die doorheen de jaren standvastig achter deze alliantie is blijven staan. Zijn affiniteit met D-R was wereld overstijgend. Al in het prille begin van Epsilon werd hij opnieuw lid van D-R. Ook hier bleef hij onverdeeld achter staan en na de merge ging hij met een account mee naar C-R.

Als speler was el rogo iemand waarop je altijd kon rekenen. Hij had immer interesse in de persoon achter de spelersnaam en stond voor je klaar waar hij kon. Op het slagveld stond nam hij dikwijls initiatief en stond vooraan om te knokken. Dit ging dan natuurlijk ook soms gepaard met de frustraties als er iets minder mensen op kwamen dagen dan je ingecalculeerd had (of iets meer van de tegenstander). Maar opgeven was er niet bij, hij zette altijd door, in het spel en in het echte leven.

El rogo behoorde tot de eerste leden en zuilen van D-R. De afgelopen periode was er voor D-R een van rouw. Onze gedachten waren en zijn nog steeds bij zijn familie, vrienden en degenen die dichtbij hem stonden.

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
      - Sine amico non potes bene vivere -
    • Toevoegend aan Paull's topic

We hebben lang in onzekerheid gezeten dit te posten, maar zijn het er als Rabbits over eens dat we niet langer meer kunnen wachten om dit te plaatsen.

Helaas hebben we nog geen contact met Vox kunnen krijgen om af te stemmen om het kenbaar te maken.

Feit blijft dat we onze oud strijder wel een oprecht eerbetoon wensen te geven!
      trots lid Dead Rabbits
      Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
      Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
    • Aanvullend op bovenstaande berichten

Ook binnen C-R was er een periode van rouw, we missen Rogo en waren behoorlijk aangeslagen door zijn overlijden.

Een eerbetoon mag er zeker zijn, Rogo was een geducht strijder en geliefd alliantie lid.
      Tevens gaan en blijven ook onze gedachten nog steeds naar voxie, familie en andere nabestaanden.
      Stiekem blijf ik wolf
      Maar dan in een konijnen pakje
      :D
      Leider Crazy Rabbits
    • Ik zal je missen el rogo!

Je was vanaf week 3 Delta mijn maatje zolang Delta bestond hadden we veel contact.
      Ik herinner me naast handelen ook veel avonturen samen.
      Al was het na de merge minder, af en toe een groet via forum pm.
      Ik ga je missen.

Vox, ik wens jou veel sterkte, ik zal een berichtje doen via forum.

voor altijd in herinnering,
      greetz Djadde

Zeta DND
      :love:
    • Ik kom hier nooit
      Maar op dit bericht wil ik toch even reageren
      Na mijn VST, NO Name periode , zat ik een tijd bij Alli Hades ik meen Delta-Server
      Daar zaten Vox en El Rogo
      El Rogo was altijd wel in voor een knokpartij en kon je altijd goed mee lullen
      El Rogo was een Topper

Vox heel veel sterkte met dit verlies
      Ektor Alli NO Name :monster: :br50: