nieuwe wereld lambda

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• nieuwe wereld lambda

Dag beste mensen van het ikariam wereld!
      Ik snap iets niet ligt denk ik ook wel aan mij!! Nu word heel leuk de nieuwe wereld Lambda binnenkort in het leven geroepen waar denk ik GF heel blij mee is(denk nieuwe inkomstenbron)
      denk niet dat er veel van de oude spelers er een poging aan gaan wagen! miss ook wel maar ja... over een tijdje zal toch dan weer een merge komen toch?????

maar ja ligt aan mij!!

Euuuh misschien hadden ze beter alle oude werelden kunnen laten staan denk dat er dan veel oude spelers zou als mijn kleine persoontje toen door had gespeeld! maar nogmaals ligt aan mij!!!

ik speel onder tussen wel gewoon weer maar dat komt niet vanwege een merge maar door mensen waar je in een clan zit die je al wat langer kent en toch.... had ik nog steeds liever op me oude alpha en oude gamma en oude delta gespeeld maar das een persoonlijke mening die ook denk ik veel mensen ook zullen hebben! :stick:

dus ja wat is wijsheid en deze nieuwe wereld!!
      met een hele vriendelijke groet

Q-Boxie

Trots lid Dnd