Speciale rangen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wat ik altijd doe om iemand een speciale rang te geven is om eerst de speciale rang te zetten op promoten bij 1000000000000000000000 punten. Dan promoot ik diegene handmatig naar die rang en vervolgens verander ik de rang van automatisch promoten naar speciale rang. Ik weet niet of er een makkelijkere weg is, maar die heb ik in ieder geval nog niet ontdekt.

Dankje Meliss! :thumbsup:

• Posts verplaatst naar vragen en hulp in een apart topic ~ the eagle, 5-11-2017 1:02 uur

Om je vraag direct te beantwoorden: het toekennen van een speciale rang kan gedaan worden op de manier zoals hieronder beschreven.
      1. Ga naar je ambassade;
      2. Klik op de rang bij het lid die je de speciale rang wilt geven;
      3. Selecteer de rang die je het lid wilt geven;
      4. Klik op rang toewijzen.

Ik hoop dat je er zo uitkomt. Zo niet, kan ik het nog ondersteunen met afbeeldingen.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail