LOGO

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hallo,

Ik weet niet of het hier in dit forum mag, het gaat namelijk niet over Ikariam... Als dit niet mag, alvast sorry en sluiten jullie het topic maar weer ;P

Voor als het wel mag:

Mijn vriendin doet sinds kort aan fotografie en zoekt een mooi watermerk wat ze onder haar foto's kan plakken.
      Haar fotografie naam is: KBfotografie

Hieronder is een afbeelding, zo zou zij het ook ongeveer het liefst willen hebben.
      Als je voor de rest nog creatieve ingevingen krijgt, krop het niet op, maar alles kan worden ingestuurd. KBfotografie mag ook als kbfotografie geschreven worden (zonder hoofdletters), ik weet zo niet wat mooier is. Zal ook wel van het lettertype afhangen.

Waar de JM staat, daar KB.
      Waar Jennifer Morgen staat, daar Kim Bouma
      Photography graag in het nederlands: fotografie

Het is wel zaak dat het als png (geloof dat dat zo genoemd word?) gemaakt word. Zodat ze het in het foto kan plakken. Zo komt er niet een wit blokje in de foto, maar zoals op de 2e foto.

(1)

(2)

Als ik wat heb gemist hier neer te zetten, wat noodzakelijk is om zo'n mooi watermerk te maken, hoor ik het graag.

Alvast super bedankt! :goika:
      Darkgold_Alpha: Proud Member of GmB : 9,300,000

Darkgold_Beta: Proud Leader of GmB : 9,400,000

Darkgold_Gamma: Proud Member of GmB : 8,400,000