Overdragen leiderschap

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Overdragen leiderschap

Ik wil graag het alliantieleiderschap overdragen aan een ander lid in de alliantie.
      Alleen... de betreffende speler staat niet in het lijstje van spelers aan wie ik het alliantielidmaatschap kan overdragen.
      Ik dacht eerst dat het kwam dat de speler te weinig diplomatiepunten zou hebben.
      Nu heeft beoogde speler er echter meer dan iemand die wel op het lijstje van mogelijke leiders staat, maar staat de speler er toch niet tussen....
      Waar hangt het blijkbaar nog meer vanaf?
      Rakker
    • Bij mijn weten hangt het enkel af van het aantal vrije diplomatiepunten die de desbetreffende persoon heeft en voor de rest nergens van.
      Dat is dus ook het enige wat ik kan verzinnen: de beoogde persoon heeft niet genoeg vrije diplomatiepunten, ondanks dat zijn totale aantal (inclusief in gebruik zijnde diplomatiepunten) hoger is.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail