Muitende kaper overboord gooien ipv de captcha code invullen.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Muitende kaper overboord gooien ipv de captcha code invullen.

Ik doe niet mee aan het piratenspel. Maar ik stuur ze wel dagelijks op pad. Gewoon, voor het goud en de de dagelijkse taak.
    Om al te slimme jongetjes te beletten het kapervaren te automatiseren, moet elke 10 vaarten een captcha code worden ingevuld. Soms gaat dat in één keer goed, maar vaak heb je twee of drie pogingen nodig. Vervelend gedoe.
    Bij de mobile app is het gebruiksvriendelijker geregeld. Je moet op het juiste kaperskoppie klikken. Kennelijk voldoet dat. Ik stel voor, dat dat ook voor de desktopversie wordt ingevoerd. Het is een van de weinige dingen, die bij de mobile app beter is geregeld.
  • ja zekers, je hebt helemaal gelijk, die normaal zijn captchas wel te doen maar vaak zit hier nog wel eens een letter tussen die gwn niet eens op een letter lijkt. en ja als je dan een lekkere score heb en die word gejad door de monopoly piraat dan is het natuurlijk hellemaal vervelend. dus maak het inderdaad maar makkelijker. dan is er temminste nog iets fijn aan.
  • de y en v zie ik wel, maar het meest erg zijn de letters die vaag in de achtergrond staan, soms horen ze er niet bij en soms wel! Ik kan de logica niet ontdekken.
    Mijn oplossing is doorklikken tot ik het kan lezen, maar dat geeft met die vage (fading) letters ook niet de oplossing.

Zeta DND
    :love:
  • Ok...

Even wat achterstallig onderhoud.

Stuur mij svp een stelling mbt dit onderwerp, zodat er een poll aangemaakt kan worden om dit idee eventueel aan te dragen bij GameForge.

~topic gesloten

trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • Elke tiende kapervaart een muitende kaper overboord gooien door op het juiste kaperskoppie te klikken, i.p.v. een captcha code invullen. 17
    1.  
      Ja (17) 100%
    2.  
      Nee (0) 0%
    Om al te slimme jongetjes te beletten het kapervaren te automatiseren,moet elke 10 vaarten een captcha code worden ingevuld.
    Soms gaat dat in één keer goed, maar vaak heb je twee of drie pogingen nodig. Vervelend gedoe.
    Bij de mobile app is het gebruiksvriendelijker geregeld. Je moet op het juiste kaperskoppie klikken. Kennelijk voldoet dat. Ik stel voor, dat dat ook voor de desktopversie wordt ingevoerd. Het is een van de weinige dingen, die bij de mobile app beter is geregeld.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl