Kapersvaart

• Klacht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hoi,

Na 8 x een kapervaart te hebben gestuurt moet ik alweer zo'n irritante code invullen, is dit het normale aantal of varieert dit?

Ik begrijp waarom de code is ingevoerd, het is meer de frequentie ervan

Het is mee nooit eerder opgevallen dat dit zo vaak moet.

Groeten Polaris
      If everything fails, just try something different.
    • Weet niet of hij altijd bij 8x is. Heb het nog nooit geteld, maar kan best zo zijn.
      Zo ver ik weet is het om te voorkomen dat mensen programma's gebruiken om zo veel mogelijk pp op te klikken zonder online te zijn.
      Kan me voorstellen dat het irritant is, maar 8x klikken is bij de eerste kapertocht in principe maximaal 1x in de 20 minuten.

Als je niet die code zo vaak wil invullen kun je ook op je mobiel de app nemen. Dan hoef je niet steeds die code in te tikken, maar moet in plaats daarvan een plaatje aankilkken. Dat vind persoonlijk al een stuk fijner.

Dankje Meliss! :thumbsup:
    • Het was altijd om de 10 keer. Laten we hopen dat het nog steeds zo is. Het is zo al irritant genoeg.
      Dat muitende piraatje overboord gooien ipv die code invullen is een van de weinige dingen die op de mobiele versie beter is geregeld dan op de desktopversie.
      Waarom is nog niemand op het idee gekomen dat als idee te opperen? Ik ga het meteen doen