Ddos protectie

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ddos protectie

mijn vrienden op school zaten net wat te testen met jullie ddos protectie en waren binnen een paar minuten mogelijk de kappa server helemaal offline te gooien ze deden dit voor een paar minuten om te kijken of het ook echt werkte en we konden niet meer connecten met ikariam en dit betekent dat bijna iedereen jullie servers offline kan halen met een simpel php script en een vpn ik meld dit want ze testen gewoon op allemaal sites of ze dit beschermd hebben ze maken gebruik van *knip* dit is het script die op google staat en iedereen de mogelijkheid mee heeft jullie offline te halen.

waarom ze deze site probeerde was omdat ik naast hun in de klas zat en dit spel speelde en ze dus simpel weg wouden kijken of jullie de juiste protectie hadden.

Script verwijderd. ~ the eagle, 7-6-2017 0:01 uur
  • ja maar dat is dan het probleem van de server beheerder, maar hoe dan ook ik neem aan dat die vrienden van je dan we lover een redelijk bot netwerk beschikken, ik ben geen genius op ddos gebied, maar ik dacht dat ddos niet via 1 pc kan gedaan worden, al helemaal niet via een school WAN netwerk. maar Ddos protectie is vrijwel onmogelijk, daarom zijn de boetes ervoor ook heel hoog. dus neem aan dat je die gasten wel een bot netwerk moeten hebben, nogmaals ik heb weinig verstand van Ddos en je hebt niks aan mijn reactie. maarja ik vind wel intressant om toch mee te discussieren.

met vriendelijke groet salex.
  • salex wrote:

ja maar dat is dan het probleem van de server beheerder, maar hoe dan ook ik neem aan dat die vrienden van je dan we lover een redelijk bot netwerk beschikken, ik ben geen genius op ddos gebied, maar ik dacht dat ddos niet via 1 pc kan gedaan worden, al helemaal niet via een school WAN netwerk. maar Ddos protectie is vrijwel onmogelijk, daarom zijn de boetes ervoor ook heel hoog. dus neem aan dat je die gasten wel een bot netwerk moeten hebben, nogmaals ik heb weinig verstand van Ddos en je hebt niks aan mijn reactie. maarja ik vind wel intressant om toch mee te discussieren.

met vriendelijke groet salex.

goede morgen ,
    Zelf heb ik ook geen genius met ddos of bot netwerks alleen mijn vriend die het deed legde het mij simpel uit gister vandaar deze reactie

mijn vriend heeft thuis een computer staan die in verbinding met zijn school laptop staat en was in staat om daar mee de site plat te gooien, ik weet namelijk dat hij geen gebruik maakt van een bot netwerk en dus eigenlijk een Dos doet en geen DDos het verschil is dos = 1 computer ddos 2 of meer en hij gebruikt de school laptop niet om aan te vallen maar om commando naar zijn eigen pc te sturen. dus het is mogelijk om met 1 pc de servers plat te gooien.

Ikariam zou namelijk beter af zijn door bijvoorbeeld ddos protectie te kopen bij cloudflare of andere sites.

Mvg Chris
  • Ik kan me niet voorstellen dat een 40 jarige maagd die nog bij zijn ouders woont en denkt "hé, laat ik Ikariam even ddossen"
    Die bereikt daar niks mee, zal niet in de media komen. Niet de moeite waard dus

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • zelf ben ik 17 en de gene die de jullie ddos beveiliging testen ook 16-17 maar stel je voor ik bijvoorbeeld vind ikariam een super spel speelde het al toen ik 12 was ben des tijd lange tijd gestopt en speel nu weer maar stel je voor iemand die deze game niet leuk vind en gewoon om met jullie te fucken de servers halve dag neer gooit ( of langer ) dan is dit best vervelend ook zouden mensen iemand kunnen aanvallen in het spel dan de servers voor bepaalde tijd neer gooien zodat de gene zich niet kan verdedigen of iets in die richting ( de kans is klein maar mogelijk ) maar in ieder geval bedankt voor je reactie. jullie weten van de bug / exploit af, dus dan laat ik het nu aan jullie over wat jullie er meer willen doen ( ik weet niet of jullie topics sluiten maar deze mag dan van mij gesloten worden aangezien ik niet denk er veder nog wat nuttigs over te kunnen zeggen )

met Vriendelijke groet Chris

The post was edited 1 time, last by ChrisPcraft ().

• Ancalagon wrote:

Ik kan me niet voorstellen dat een 40 jarige maagd die nog bij zijn ouders woont en denkt "hé, laat ik Ikariam even ddossen"
    Die bereikt daar niks mee, zal niet in de media komen. Niet de moeite waard dus
    Ik vind het een nogal domme opmerking, vooral voor een S-Game Operator. Enfin soite, in elk geval ChrisPcraft, zoals ik je intern al had gezegd. Altijd goed het even te melden. Op dat vlak is je civil duty gedaan en zijn ze verwittigd.

Mvg,
    Thegods
  • Top dat je de moeite nam het te posten ChrisPcraft, blijf dat ook doen als je wat nieuws weet. laten we met zijn alle ons best blijven doen Ikariam een Top game te houden. en trek je niks aan van het gegeven antwoord waar niemand iets mee kan. gewoon morgen weer kijken tot je wel antwoord hebt gehad op je topic. :thumbsup:
  • Topic gesloten op verzoek topicstarter. ~ the eagle, 7-6-2017 0:05 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail