reistijd met oligarchie.

• Bug

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• reistijd met oligarchie.

Mijn account Gea heeft regeringsvorm oligarchie. (En niet oligrachie zoals in de omschrijving staat.) Maar dat is de bug niet.
      Een voordeel van oligarchie is 10 % extra snelheid voor de handelsschepen. Dat wordt wel netjes voorgerekend in de haven, maar de actuele reistijd is de standaard tijd.
      Ik bedoel, bij transport naar een stad op een aangrenzend eiland wordt in de haven 18 minuten aangegeven, maar als de vloot daadwerkelijk op pad gaat, is het gewoon 20 minuten. De standaard tijd dus.
      Het viel me op, omdat ik kristallen wilde kopen op 16 eilanden ver. In de haven wordt 4h 59m 52s aangegeven. Zodra de schepen vertrekken is het 5h 26m. Heen en terug bijna een uur extra dus. Hoe lang dit al zo is, weet ik niet. Ooit heeft het wel goed gewerkt.
    • oligarchie heb ik hier ook.. met een zeekaarten level 33 ( zeekaarten werkt wel, dat heeft zephyra even getest )

volgens mijn handelspost is de reistijd

prnt.sc/f271mf

kijk ik daarna bij mijn militair klopt dat idd niet..
      prntscr.com/f275bq

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • Sorry zephyra ik was in de veronderstelling dat ik hier al gezet had dat deze bug al gemeld was.
      Blijkbaar niet excuses daarvoor.

De bug is bekend mocht je voor mij nog gegevens hebben die ik kan toevoegen aan het bestaande report dan graag deze gegevens in een PM of op een ticket naar me doorzetten.

Game & IRC Administrator Ikariam.nl