percentage bescherming

• Idee

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• volgens mij lees je dan verkeerd en ben ik er juist op tegen ben dat kleintjes het onder spit bijten

het is simpel op te lossen

HOELANG GELEDEN IS HET WEL NIET DAT WELKE ALLIANTIE DAN OOK
    EEN OPLEIDINGS-WING HEEFT OPGERICHT

nou ik denk wel al zoon jaar of 2 a 3 misschien wel langer geleden

maar wat letten jullie om in zeta zelf kleintjes te gaan helpen

maar underdog/knok allianties werden toen der tijd flink kapot gemaakt
    ook al stonden ze in hun recht met dat ze kleintjes helpen
    dit heb ik zelf nog mee gemaakt

chanteert mag nog steeds niet dat heet pushing (hoor jij te weten) dus daar kunnen ze een ticket voor aan maken
    zo ie zo bedoel ik dat niet eens

ik bedoel dat grotere spelers gewoon is kleiner spelers hun gang moeten laten gaan
    ook al levert ze dat die extra 50k pp op boven op de 500k pp die ze dan al hebben van
    sub spaarders bijvoorbeeld

verbieden of wat er hier gezegd word vind ik rond uit niet nodig
    het moet gewoon van uit de spelers/allianties zelf komen die big bos willen spelen
    maak eerder verplicht dat als je een top 3a5 alliantie hebt je verplicht een wing moet hebben
    heb je veel meer aan naar mij ideee

maar ja wie ben ik he die degekkevos :stick:
  • Dat chanteren is volgensmij gewoon banneble, net zoals het irl strafbaar is. Als een gamemod weet wie t ontvangt en wie t stuurt kan die de mails inkijken neem ik aan. En een passende consequentie erop zetten.
    Proud member of -TT-
  • Dit topic is twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl