reputatie allianties kappa

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• reputatie allianties kappa

Beste,

Graag had ik geweten wat men denkt vanuit de buitenwereld over de huidige top allianties van Kappa.
    Het is nogal moeilijk een idee te hebben als je er zelf inzit.

Bij deze dus de vraag: als je naar de huidige top allianties kijkt, hoe zie je ze? eerder positief? negatief? Wat is u mening over elke huidige top alliantie?

Mvg,
    Thegods
  • momenteel zijn er 3 alliantie's die van zich laten horen.
    -E-
    -LOT-
    TNT
    deze mogen zich momenteel de top noemen!

TUA zal zich nog moeten bewijzen op gebied van generale.
    als ze dit doen behoren ze zeker bij de top!

diplomaat A-U
    leider -m-
  • lol als je dan alliantie"s op hemelt pak dan wel de beste alliantie er uit van allemaal :wbb:
    The Terrorists uh wat!!! jaaa je hoort het goed The terorrists zijn terug van weg geweest
    vroeger een van de bekendste allianties van Alpha nu gehuisvest op kappa

en we slaan en plagen er al lekker oplos hahahaha :gamer:

net als op oud alpha hanteren wij de zelfde normen en waarde aan het spel ikariam daarom staan we ook voor TERREUR, VERDERF, MOORDLUST en zijn zeer BLOEDDORSTIG!!! Sommigen zullen uiteindelijk zeggen net als op oud alpha dat we agressief en onredelijk zijn. Een terrorist deinst nergens voor terug.

ag ja wat moet ik nog meer zeggen

oh ja dat we op plaats 3 met aanval 's punten staan misschien dusss :shit:

MVG degekkevos oud en nu weer terug om zijn rol te vervullen als minister van The terrorists AKA kappa
  • degekkevos wrote:

lol als je dan alliantie"s op hemelt pak dan wel de beste alliantie er uit van allemaal :wbb:
    The Terrorists uh wat!!! jaaa je hoort het goed The terorrists zijn terug van weg geweest
    vroeger een van de bekendste allianties van Alpha nu gehuisvest op kappa

en we slaan en plagen er al lekker oplos hahahaha :gamer:

net als op oud alpha hanteren wij de zelfde normen en waarde aan het spel ikariam daarom staan we ook voor TERREUR, VERDERF, MOORDLUST en zijn zeer BLOEDDORSTIG!!! Sommigen zullen uiteindelijk zeggen net als op oud alpha dat we agressief en onredelijk zijn. Een terrorist deinst nergens voor terug.

ag ja wat moet ik nog meer zeggen

oh ja dat we op plaats 3 met aanval 's punten staan misschien dusss :shit:

MVG degekkevos oud en nu weer terug om zijn rol te vervullen als minister van The terrorists AKA kappa

Hey Degekkevos,

Ik ben ervan overtuigd dat we van -TT- nog héél wat gaan horen. Zeer actief en groeiend ! :)
    Wel ben ik van mening dat TT nog net niet de top haalt... En statistieken erbij halen, zoals je net deed, geeft een ietwat duidelijker beeld..

Jullie zijn momenteel inderdaad 3de in aanvalspunten. Maar jullie zijn ook 8ste in voorraad goud, 7de in donatie, 8ste in gemiddelde punten, 5 in totale score, 5 in onderzoek,... waar je wel hoog scoort in de top wordt bij andere zaken naar beneden gehaald (naar topscore toe).

Maar jullie zijn zeker en vast goed bezig

Mvg,
    Thegods
  • degekkevos wrote:

een wijs TTer zij mij altijd: punten vechten niet legers wel :mortreus:

nu jij weer :l0l:

Degekkevos,

Inderdaad mag je niet alleen naar statistieken kijken maar ze maken nu eenmaal deel van een geheel. Je kan met alleen statistieken niemand beoordelen en daarom zei ik ook dat ik ervan overtuigd ben dat jullie nog gaan groeien 

Maar statistieken hebben wel belang hoor. Die kan je gewoon niet negeren.
    En ja, legers zijn belangrijk, maar wat belangrijker is, is wat je ermee doet en hoe je in de aanval gaat. Iemand met 10k generale die niet echt een gevecht kan coordineren verwelkom ik minder dan iemand met 6k die weet wat hij kan en moet doen.
  • gap ik weet heel goed wat je met generale moet doen
    tegen de muur aan smijten en dood laten bloeden hahahahahah :ram:

neus even het forum door
    onder de namen Degekkevos vosje en vos

daar vind je bloed genoeg hahahahah :whistling:

statistieken ik vaar dwars door je statistieken heen :rofl:
    of er over heen misschien kruip ik er wel onder door
    je raad het nooit hahahah

sorry even ramspammen
    ik heb het gemist

TTers zijn de beste
    of nee de lekkerste hahahahahahahahahah
  • degekkevos wrote:

gap ik weet heel goed wat je met generale moet doen
    tegen de muur aan smijten en dood laten bloeden hahahahahah :ram:

neus even het forum door
    onder de namen Degekkevos vosje en vos

daar vind je bloed genoeg hahahahah :whistling:

statistieken ik vaar dwars door je statistieken heen :rofl:
    of er over heen misschien kruip ik er wel onder door
    je raad het nooit hahahah

sorry even ramspammen
    ik heb het gemist

TTers zijn de beste
    of nee de lekkerste hahahahahahahahahah

Oke ik ga hier niet op in...
    Ik heb ingame de nodige antwoorden gekregen. Hier mag een slotje op :) :lock:

Mvg,
    thegods
  • Slotje op verzoek topicstarter. ~ the eagle, 22-2-2017 21:23 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail