Bugs

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hoewel het een klacht is, betreft het toch bugs... Ik denk dat ik niet de enige ben die per ongeluk wel eens op 'lok ongedierte' heeft geklikt. En direct 10 ambrosia down the drain. Dat is niet veel, maar aangezien ik vrijwel nooit ambrosia koopt, stoort het me toch dat ik daar 10 ambrosia aan heb uit ('moeten') geven. Buiten het feit dat het een achterlijke update is, vind ik het ook ronduit flauw/schandalig dat je niet moet bevestigen of iets dergelijks, voordat je deze handeling uitvoert.
  • Dit valt eenvoudig op te lossen door in opties de beveiligingsvraag voor één-klik ambrosiafuncties in te schakelen. Dan ben je niet direct 10 ambro kwijt, maar krijg je eerst een pop-upje met de vraag of je het zeker weet met een blokje ja en nee.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail