oorlogs monteur

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• oorlogs monteur

Op zee hebben we Tenders om schepen te repareren, op land hebben we doktors om vleeswonden dicht te binden, maar machines kunnen niet gerepareerd worden.
    vroeger konden doktors deze wel deels repareren.

Dit zorgt ervoor dat je gedwongen bent te waven met balonnen en stoomreuzen als je ze effectief wilt toepassen.

Een oplossing zou een nieuwe ondersteunings-unit kunnen zijn, de oorlogs monteur (combat mechanic).
    Deze zou dan net als tenders en dokters een bepaald aantal HP kunnen repareren aan machines.
    een andere oplossing is om doktors weer op te leiden om met machines om te gaan.

Een tweede suggestie die ik wil doen is het weergeven van het aantal HP wat je doktors en tenders nog kunnen repareren. Bijvoorbeeld door je muis boven de tenders te houden in het CR waar dan staat hoeveel procent van hun reparatiekits al op is.

laat me weten wat jullie van dit idee vinden.

Groetjes,
    Spark
    Guilty Spark
  • Ik vind het een leuk idee al ben ik meer van het vloot, dus ik vind het lastig om in te schatten, haalt ook weer effect van ballonnen weg + op rammen doen ballonnen niet heel veel dus lastig.....

If you give a man fish you will feed him for a day.
    If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
  • Doen! Zou vooral helpen om de nu vrij nutteloze stoomreuzen (alleen leuk voor barbaren) toch weer te kunnen gebruiken. En met die oorlogsmonteurs zou je ballonnen niet na 1 ronde alweer terug hoeven te trekken. Dus denk dat het nog wel eens een goede toevoeging kan zijn.

Dankje Meliss! :thumbsup:
  • deuz14 wrote:

Voor zover ik weet werken doktoren niet ;)

In principe werken ze wel, maar gezien alle eenheden óf dood gaan óf geen schade krijgen zijn ze niet erg nuttig... je kan geen levende eenheden terug tot leven roepen

ik vraag me een beetje af waarom GF het concept doktor zo heeft laten liggen ?( maar deze "fix" zou doktoren weer nuttig kunnen maken
    Guilty Spark
  • Guilty Spark wrote:

Een tweede suggestie die ik wil doen is het weergeven van het aantal HP wat je doktors en tenders nog kunnen repareren. Bijvoorbeeld door je muis boven de tenders te houden in het CR waar dan staat hoeveel procent van hun reparatiekits al op is.

Dit zou ik wel handig vinden. Niemand die het precies weet. De een zegt, stuur 10 tenders mee. De ander zegt 15 of 20.
    Ik doe maar wat, en speel et liefst op safe, maar je kunt et gewoon nergens zien!!
    Wel bij andere eenheden, dus wrom hier niet?
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • Dit topic is ruim twee weken open geweest voor discussie en wordt daarom nu gesloten.

Als je wilt dat er voor je idee gestemd wordt, maak dan svp even een stelling voor een poll en mail mij die dan per board pm.
    Dan zal ik die voor je plaatsen.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • Machines op het slagveld (ballonnen, stoomreuzen etc) moeten gerepareerd kunnen worden, danwel door een nieuwe unit (monteur), danwel door de doktor" 7
    1.  
      Ja (5) 71%
    2.  
      Nee (2) 29%
    Op zee hebben we Tenders om schepen te repareren, op land hebben we
    doktors om vleeswonden dicht te binden, maar machines kunnen niet
    gerepareerd worden.
    vroeger konden doktors deze wel deels repareren.

Dit zorgt ervoor dat je gedwongen bent te waven met balonnen en stoomreuzen als je ze effectief wilt toepassen.

Een oplossing zou een nieuwe ondersteunings-unit kunnen zijn, de oorlogs monteur (combat mechanic).
    Deze zou dan net als tenders en dokters een bepaald aantal HP kunnen repareren aan machines.
    een andere oplossing is om doktors weer op te leiden om met machines om te gaan.

Een tweede suggestie die ik wil doen is het weergeven van het aantal HP
    wat je doktors en tenders nog kunnen repareren. Bijvoorbeeld door je
    muis boven de tenders te houden in het CR waar dan staat hoeveel procent
    van hun reparatiekits al op is.
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl