Pinned Update 0.7.6 - discussietopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Prijzen in het nieuwe systeem van de shop 0.7.6

Voor de mensen die er geïnteresseerd in zijn, maar er nog geen kennis van hebben genomen, heb ik een overzicht van de nieuwe prijzen in 0.7.6 opgesteld met behulp van de testserver en die nieuwe prijzen met de oude prijzen vergeleken. Als er fouten in staan of iemand heeft aanvullingen, dan hoor ik het graag. Druk- en zetfouten voorbehouden.

Overzicht

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Ik heb er geen zicht op wanneer 0.7.6 naar Zeta komt ;)

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM

• Interessant sheetje. Good job! (Goed gedaan!)
      Zat er aan te denken een kappa account aan te maken, speciaal voor de nieuwe tarieven, maar had er eigenlijk niet veel zin in. Hoeft dus niet meer.
      De conclusie is, zowat alles wordt duurder, behalve de winkeldochters.

Opmerkelijk vind ik de prijs voor archiveren van rapporten en berichten. Is dat echt populair genoeg voor een prijsverhoging? Geloof er niets van. Wat mij nog al eens overkomt, is dat ik per ongeluk op dat knopje klik. Dat gebeurt dus kennelijk meer spelers. Om dat uit te buiten vind ik toch wel een beetje... Tja.

Jammer vind ik de prijsverhoging van Ika plus en alle stoomaandrijvingen. Wordt een flinke drempel voor iedereen die een twaalfde stad wil. Gelukkig heb ik die al.

Een vraag over ongedierte (10 ambrosia) en de verdelger (50K goud)?
      Decoratie, heb ik begrepen. Maar wat bedoel je? 10 Ambrosia om ze te krijgen en 50K goud om er weer vanaf te komen?
    • zephyra wrote:

Een vraag over ongedierte (10 ambrosia) en de verdelger (50K goud)?
      Decoratie, heb ik begrepen. Maar wat bedoel je? 10 Ambrosia om ze te krijgen en 50K goud om er weer vanaf te komen?

Klopt, zephyra. Tien ambrosia om ze te krijgen en 50.000 goud om er weer vanaf te komen.

• :gamer:
      Gebruik Ambrosia stuk duurder geworden :fie: . Premium handelaar met 300% gestegen. :zeur:

Denk dat dit een goed moment is om te stoppen. :thumbup:
      Bob de Bouwer is mijn grote voorbeeld :D
      Trots lid van AMOR en bezet de 6de plaats in TS
    • Van 5 naar 15 ambrosia. Een stijging van 10 ambrosia. Dat is 200%
      Maar toch wel veel, dat ben ik met je eens. Bij deze roep ik op tot een algemene boycot van de premiumhandelaar, net zo lang tot GF toegeeft en de prijs verlaagt tot 10 ambrosia. :D

Maar wacht nog even met stoppen. De update heeft ook wat leuks gebracht. Beloningen voor prestaties. Het leuke is, dat is met terugwerkende kracht gedaan. Kijk maar eens bij je prestaties. Met zo een groot account heb je er vast meer dan 100. En daar is minstens één premiumhandelaar bij. Er is zelfs een stadsverplaatsing bij.
      Mag ik je een suggestie doen? Kom van dat luie wijneiland af en gebruik die coupon om een van je steden naar een zwaveleiland in het centrum te verplaatsen. Bouw een giga-leger en ga lekker een potje kwallen. Ik weet zeker, dat je er van opknapt :phatgrin: Ik kijk uit naar je gevechtsrapportjes.
    • Yep rekenfoutje :crazy:

Maar ik ben niet geintreseerd in een vechten. Moet dan weer eerst een jaar naar de fitness om weer een beetje in conditie te komen.
      En bevalt me prima op me wijn eiland ik maak zeer goede kwaliteit wijn.
    • Discussies over versie 0.7.6 samengevoegd in dit topic ~ the eagle, 16-12-2016 1:55 uur

• zephyra wrote:

Maar wacht nog even met stoppen. De update heeft ook wat leuks gebracht. Beloningen voor prestaties. Het leuke is, dat is met terugwerkende kracht gedaan. Kijk maar eens bij je prestaties. Met zo een groot account heb je er vast meer dan 100. En daar is minstens één premiumhandelaar bij. Er is zelfs een stadsverplaatsing bij.

Okee... Ik likte op 'verzamel' maar waar vind ik dit nu? Weet jij dat?
    • zephyra wrote:

Met zo een groot account heb je er vast meer dan 100. En daar is minstens één premiumhandelaar bij. Er is zelfs een stadsverplaatsing bij.

Ha me beloning na 8 jaar spelen en de 6de plaats op de TS is wel geteld voor 2 dagen een premium account. :l0l:
    • hafight wrote:

:gamer:
      Gebruik Ambrosia stuk duurder geworden :fie: . Premium handelaar met 300% gestegen. :zeur:

Wel jammer inderdaad dat de Premium handelaar met 200% is gestegen ten opzichte van de oude prijs, dit is juist een van de tools die veel mensen benutten...
      Timmmer
      Oprichter A-U
      10,2 miljoen

• Timmmmmer wrote:

hafight wrote:

:gamer:

Wel jammer inderdaad dat de Premium handelaar met 200% is gestegen ten opzichte van de oude prijs, dit is juist een van de tools die veel mensen benutten...

Dat veel spelers die functie gebruiken is juist de reden dat die prijs opeens zo omhoog is geschoten... :thumbdown:

Dankje Meliss! :thumbsup:
    • hafight wrote:

zephyra wrote:

Met zo een groot account heb je er vast meer dan 100. En daar is minstens één premiumhandelaar bij. Er is zelfs een stadsverplaatsing bij.

Ha me beloning na 8 jaar spelen en de 6de plaats op de TS is wel geteld voor 2 dagen een premium account. :l0l:

Voor iedere vier jaar spelen een gratis dag :gna:, die beloning heb ik ook gekregen en het is al vier jaar gelden dat ik voor het laatst actief heb gespeeld.

De gratis CV zoeker vond ik wel handig aangezien ik een hele tijd inactief ben geweest. Gelijk ruim 40 mogelijkheden krijgen en binnen een half uur zaten mijn musea weer vol. Vervolgens een lading berichten van mensen die geen verdrag meer konden afsluiten.