Mad-Dog heeft vlooien

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Mad-Dog heeft vlooien

Het is natuurlijk algemeen bekend dat Mad-Dog zijn geurspoor in elk hoekje van Zeta achterlaat. Wat minder bekend is, is dat hij als GO in wereld Kappa een eigen hok heeft gevonden. Helaas is hij niet de enige bewoner van dit hok: prntscr.com/dg929r

Jammer dat een voorbeeldige speler als Mad-Dog zo slecht is in zaken als persoonlijke verzorging, etc. Wie kan helpen om de vlooien in zijn hok te verwijderen? Ik weet me in ieder geval geen raad met deze vuiligheid. 8|
    • Ow meneer Vis is weer terug en heeft meteen praatjes..... :stick:

Ik voel me vereerd hoor, bedoel je geeft nog steeds geld aan mij uit :love:

En jha dat je je liefde voor mij op een bijzondere manier uit ach, dat weet ik, dat is wat je bijzonder maakt (we kennen je). :love:

Ik ben weer dol gelukkig, ik wist dat je me niet kon missen! Ik snap ook wel dat je hiervoor gekozen hebt, zo heb ik natuurlijk minder sjans van de rest. :love:

If you give a man fish you will feed him for a day.
      If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.