Alliantie-Depot

• Idee

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Alliantie-Depot

Best community,
    ik zat zo na te denken : ''hoe kan ikariam leuker en beter worden?'' nou dus ik zit ff te denken en toen kwam het!!:
    een Alliantie-depot:

Wat is het?
    Een Alliantie-Depot is een Depot voor een alliantie waar iedereen grondstoffen heen kan sturen, Als je ze hiereen stuurt komen ze bijeen in een soort opslagloods. Als de leider denkt: dat lid zit met Grondstof tekorten! kan hij het Depot aanspreken en deze speler wat grondstoffen geven. het idee dus van handelen maar dan gratis binnen de alliantie en zonder boten. Zo kunnen de kleine spelers sneller naar de grote groeien zodat de alliantie in evenwicht blijft. Ik weet niet of we er een minimum en maximum op moet zetten maar het leek me echt een must-have

m.v.g. Rens
  • Tijdens de oorlog dacht ik een LOT BUNKER te maken, opslagplaatsen op max, stort, muur naar boven enz enz
    dacht van "leuk, iedereen kan er veilig zijn gs zetten en we verdedigen voornamelijk die stad. Daarna vergat ik dat er regels waren die ervoor zorgden dat ik deze GS niet mocht ontvangen in de bunker aangezien ik meer punten had dan de andere leden..

Als er verder kan gewerkt worden op dit idee, I'm in!

mvg,
    thegods
  • Stuur mij svp een stelling mbt dit onderwerp, zodat er een poll aangemaakt kan worden om dit idee eventueel aan te dragen bij GameForge.

~topic gesloten
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl