LAB-M vs PIL

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Mmm. 403 heeft ingame zijn naam veranderd. Verstandig. De ietwat puberale naam die hij nog wel op het forum gebruikt helpt je niet verder.
      Dank zij zijn eenmans ally PIL is het eenvoudig om achter zijn nieuwe indentiteit te komen. Een beginnend speler met bijna 3570 punten en drie stadjes.

Maar ik dacht, dat het tot de goede Ika gewoontes hoorde om zo een speler een beetje op weg te helpen. In plaats daarvan is hij al door een "grote speler" aangevallen en wordt hij hier op het forum nog uitgelachen ook.
      Geweldig flink hoor.
    • Kom Speedy, hoogste tijd om weer gezellig tegen CR te meppen :bier:

We missen je in deze strijd. :goika:

Als die hele kleine speler (i) is kan ik het begrijpen. Ik doe niets anders dan (i) leeghalen hoe klein of groot ze ook zijn. Als ze in Ghost Modus komen gaan die goederen toch het putje in .

Maar laten we een kleine speler die op of in de buurt van je kolonie begint eerder even een jump-start geven (sorry weet even geen nederlands woord hiervoor) dan tegenwerken, door een lading goederen te sturen zodat deze goederen tegen de plinten klotst :D
      Kleine moeite mooi gebaar, toch?