Piratenvestingen steden.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Piratenvestingen steden.

Ik vraag mij eerlijk gezegd het nut af van het hebben van meerdere piratenvestingen?

Ik heb het laatst eens geprobeerd aangezien je er wel achievements voor kunt krijgen, maar ik zag dat als je een plundering start je er maar één tegelijk kan starten vóór alle vestingen. Ik bedoel dus dat je niet bij iedere vesting apart een plundering kan starten.
    • Hoe nuttig het hebben van meerdere piratenvestingen is, is afhankelijk van de situatie. Je krijgt sowieso per level van een vesting twee piraatjes, dus je standaardbemanning ligt hoger met meerdere vestingen. Als je steden (relatief) ver uit elkaar liggen, kan het hebben van meerdere vestingen het aantal mogelijk te kapen spelers vergroten. Het hebben van meerdere vestingen maakt je echter ook kwetsbaarder voor aanvallen van anderen. Zij kunnen je immers in al je steden met een vesting beroven van je kaperspunten.

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• the eagle wrote:

Hoe nuttig het hebben van meerdere piratenvestingen is, is afhankelijk van de situatie. Je krijgt sowieso per level van een vesting twee piraatjes, dus je standaardbemanning ligt hoger met meerdere vestingen. Als je steden (relatief) ver uit elkaar liggen, kan het hebben van meerdere vestingen het aantal mogelijk te kapen spelers vergroten. Het hebben van meerdere vestingen maakt je echter ook kwetsbaarder voor aanvallen van anderen. Zij kunnen je immers in al je steden met een vesting beroven van je kaperspunten.
      Ah zo had ik het nog niet bekeken. Ik wist trouwens niets van een 'standaardbemanning'.
      Verder had ik het wel in de gaten.

Bedankt voor je antwoord.
    • De 'standaardbemanning' is de bemanning die je verkrijgt door de levels van je vestingen, want elk level levert je twee piraten op.

standaardbemanning = 2 * som van de levels van al je vestingen

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
      Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail