Meppartij tussen LAB-M & cr

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Meppartij tussen LAB-M & cr

Een piratenvesting kan pas in een stad gebouwd worden als er een (later te bepalen) aantal gebouwen tot een bepaalde hoogte zijn uitgebouwd. 34
    1.  
      Nee (19) 56%
    2.  
      Ja (15) 44%
    :zeur: Hier kunnen alle commentaren, aanmoedigingen, CR's met bijbehorend commentaar, CR's zonder commentaar, CR's die voor zichzelf spreken, etc, etc geplaatst worden.

The Pike :A:
  • Er kan in maximaal 2 steden een piratenvesting gebouwd worden 32
    1.  
      Nee (19) 59%
    2.  
      Ja (13) 41%
    Alvast heul veul plezier gewenst! Beide partijen een beetje kennende gaat dat zeker lukken :BG:
    LABbertjes, laat je niet gek maken door die gekke konijntjes he!

Succes beide! :thumbsup:
    Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
  • De piratenbonus dient naar benden bijgesteld te worden 31
    1.  
      Ja (17) 55%
    2.  
      Nee (14) 45%
    Veel succes en plezier gewenst aan beide partijen! Maar lijkt mij inderdaad ook wel dat dat wel zal lukken hier :)
    Kijk er alvast naar uit om het te volgen haha :rocketlauncher:

ohja en om mad-dog alvast op te warmen... :koek:
    Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
  • Ow yeah! /me lebbert Tip af, dank je wel!!!

@Lab, ik ben omkoopbaar trouwens! Van die konijnen krijg ik amper te eten, of het zijn weer wortelen......... Laten we er een leuke en gezellige strijd van maken!

If you give a man fish you will feed him for a day.
    If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
  • Het ziet ernaar uit dat je weer zult moeten sporten, Mad-Dog.
    Ik wil beide partijen heel veel succes, maar bovenal plezier wensen in deze strijd! Zet jullie beste beentje en konijnenpootje voor!

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• @ tip_7_9: graag Mad Dog en zijn maatje War Dog niet voeren.

Je weet dat K9's (honden), als ze honger hebben, graag op zoek gaan naar wat lekkers.
    Het is de bedoeling dat we ze beide , zeer hongerig, droppen op een LAB eiland en tegen ze zeggen dat er in 1 kolonie ergens een pot :koek: is verstopt. :D

Nu maar hopen dat LAB niet in de de eerste beste kolonie wat lekkers voor hem heeft liggen want dan blijft hij gelijk in deze koloinie hangen ipv verder te zoeken :whistling:
  • Weer zeer dappere actie van C-R.
    Ben bang dat ik afloop van te voren al weet :ram:

C-R heeft meer generalen, meer grondstoffen,meer goud en hogere totaalscore.

Jammer dat ik er geen geld op kan zetten. Wou dat staatsloterij zelfde werkte :P
  • Het is ook niet veranderd haha,

LAB begint weer meteen te huilen wanneer ze de oorlog wordt verklaard, zelfs de meest vreedzame oorlog doet ze al bibberen in hun schoenen. De laatste keer was het een gigantische slappe hap en dat zal zo te zien dit keer niet heel anders zijn...
    Nu krijgen ze zelfs NEGEN! dagen voorbereiding en na vijf dagen beginnen ze weer te huilen dat het oneerlijk is? Ik weet niet hoe jullie uit de oorlog met NO zijn gekomen toen des tijds maar zo te zien niet heel erg sterk :rofl: . Hoop niet dat jullie PTSD hebben gekregen na de oorlogsverklaring van C-R? Flitsende beelden van de voorgaande afstraffing, zit zo te zien nog erg diep.
    Ben benieuwd hoe LAB zich dit keer manifesteert met maar liefst negen dagen voorbereidingstijd, aan het bericht hierboven te zien zal het wel niet veel goeds worden :S

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Ach Speedy komt allemaal goed, ik zei toch al dat ik omkoopbaar ben, ik vertel wel waar je The Pike kunt vinden wanneer ie offline is. Bedoel die wil mij niets te eten geven 8| ! Duh dat gaan we dus echt niet doen. (en ik ben stiekem zelf ook wel erg van het bouwen hoor) Als we maar lol hebben, daar draait het om. Wees gerust, onze generaal is alweer op vakantie, het plan is dat we allemaal wachten op het plan, organisatie jha dat kennen die konijnen niet (ik probeer het ze wel eens uit te leggen maarja dat is water naar de zee dragen) de leider is druk bezig met iets en niemand weet wat...... Oftewel: konijnenbende! (gelukkig sta ik erboven als ik die kleine konijnen zie rondhuppelen hehehe :phatgrin: )

Ach zolang het maar leuk en gezellig is!

If you give a man fish you will feed him for a day.
    If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
  • SpeedyG wrote:

Weer zeer dappere actie van C-R.
    Ben bang dat ik afloop van te voren al weet :ram:

C-R heeft meer generalen, meer grondstoffen,meer goud en hogere totaalscore.

Jammer dat ik er geen geld op kan zetten. Wou dat staatsloterij zelfde werkte :P
    hou op met het pesten van lab m
    da's nie liev van jullie

oja en @Remus wat the hek is een PTSD
    een Post Traumatische Stress Doorn (in je voet? :s) :chainsaw:
  • plan? niemand vertelde me dat ik dat moest hebben.... ik heb alleen plan B 8|

Zeegevecht bij stoney beach
    (31.10.2016 14:05:31)
    Cleo[C-R] uit Rivendell, stoney beach
    vs
    wimpie79[LAB-M] uit stoney beach

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip..............................120(-0) - Ramschip................................0(-2)
    Stoomram..............................100(-0) - Stoomram...............................0(-50)
    Vuurschip..............................64(-8) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................40(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Ballonnendrager........................30(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals...............................-49.6 - Generaals...............................-1210
    Aanvalspunten............................3025 - Verdedigingspunten........................124
    Schade...................................2480 - Schade..................................60500
    Schadeverdeling............................3% - Schadeverdeling...........................97%

Winnaars: Cleo[C-R]

Verliezers: wimpie79[LAB-M]

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Gevecht voor Tuskepolis5
    (31.10.2016 15:55:58)
    Cleo[C-R] uit Rivendell
    vs
    Tuske2[LAB-M] uit Tuskepolis5

Zwaardvechter........................912(-18) - Zwaardvechter.........................0(-150)
    Stoomreus..............................32(-0) - Stoomreus..............................0(-70)
    Gyrocopter...........................208(-62) - Gyrocopter............................14(-34)
    Bombardier............................46(-14) - Bombardier.............................0(-88)
    Mortier................................30(-0) - Mortier................................0(-90)
    ............................................. - Dokter.................................24(-0)
    Kok....................................35(-0) - Kok....................................24(-0)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Zwavel schutters......................168(-0) - .............................................
    Hopliet.............................730(-170) - .............................................
    Ram....................................30(-0) - .............................................
    Generaals..............................-495.8 - Generaals.............................-3999.4
    Aanvalspunten..........................9998.5 - Verdedigingspunten.....................1239.5
    Schade..................................24790 - Schade.................................199970
    Schadeverdeling...........................11% - Schadeverdeling...........................89%

Verliezers: Tuske2[LAB-M]

Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Toch wel een van de leukere dingen: mortiertjes slopen 8o :evilgrin:

Zeegevecht bij Marmara

(31.10.2016 20:26:21)

Oléta[C-R] uit Shire

vs

Floor1983[LAB-M] uit Marmara

Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(-34)
    Stoomram...............................95(-0) - Stoomram...............................0(-44)
    Ramschip..............................108(-0) - .............................................
    Vuurschip.............................21(-15) - .............................................
    Rakettenschip..........................60(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - .............................................
    Ballonnendrager........................18(-0) - .............................................
    Tender.................................30(-0) - .............................................

Generaals.................................-93 - Generaals.............................-1817.6
    Aanvalspunten............................4544 - Verdedigingspunten......................232.5
    Schade...................................4650 - Schade..................................90880
    Schadeverdeling............................4% - Schadeverdeling...........................96%

Winnaars: Oléta[C-R]

Verliezers: Floor1983[LAB-M]

434 eenheden van Oléta[C-R] blokkeren de toegang tot de haven Marmara

Het wonder Hephaistos smederij' van Oléta[C-R] is actief. (31.10.2016 20:11:21)

Het wonder Hephaistos smederij' van Oléta[C-R] is actief. (31.10.2016 20:26:21)

De vloot van Floor1983[LAB-M] werd volledig vernietigd.
    Stiekem blijf ik wolf
    Maar dan in een konijnen pakje
    :D
    Leider Crazy Rabbits
  • Gevecht voor cynthcity
    (31.10.2016 17:00:49)
    Cleo[C-R] uit Rivendell
    vs
    Aeneas[LAB-M] uit Polis, wimpie79[LAB-M] uit cynthcity

............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
    Hopliet..............................515(-85) - Hopliet.............................595(-405)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
    Zwaardvechter.........................600(-0) - .............................................
    Gyrocopter.............................90(-0) - .............................................
    Ram....................................30(-0) - .............................................
    Kok....................................35(-0) - .............................................
    Stoomreus..............................48(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    Generaals................................-119 - Generaals..............................-567.4
    Aanvalspunten..........................1418.5 - Verdedigingspunten......................297.5
    Schade...................................5950 - Schade..................................28370
    Schadeverdeling...........................17% - Schadeverdeling...........................83%

Verliezers: wimpie79[LAB-M], Aeneas[LAB-M]