Verklaring van oorlog -SAP- vs -NO-

• Verklaring van oorlog

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Verklaring van oorlog -SAP- vs -NO-

Oorlogsverklaring -SAP- vs -NO-

Het was niet de vraag of het ging gebeuren, maar meer wannéér het ging gebeuren.
    Nou, het gaat gebeuren: oorlog tussen -SAP- en -NO- en wel op 1 september 's middags om 12 uur.
    Er zijn wat ons betreft geen eisen voor het
    stoppen van de oorlog; als dat op gegeven moment van belang
    gaat worden,
    komen de diplo's er tegen die tijd wel weer uit.

Wij wensen NO veel succes en plezier in deze oorlog !

Groet, Franky.
    Diplo -SAP-
  • Topic naar boven gehaald uit de archieven op verzoek. ~ the eagle, 7-12-2016 20:40 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail

• Beste Diplo,

Wij van -SAP- hebben besloten om de oorlog te stoppen op 10 december om 23.59 uur.
    De oorlog duurt nu al ruim 3 maanden en het is wel mooi geweest.
    Aangezien het wel duidelijk is dat gesprekken tussen -NO- en -SAP- toch nergens toe zullen leiden, hebben we vanuit onszelf maar besloten om te stoppen.
    Zoals -NO- altijd gezegd heeft: -SAP- is de oorlog begonnen en -SAP- zal hem moeten eindigen.

We hebben het verder niet over winnaars, verliezers, overgave of dat soort gezeur; dat moet een ieder voor zichzelf maar uitmaken wat men daar van denkt.
    Wij stoppen er gewoon mee en gaan naar huis op de aangegeven datum.

Mocht -NO- het hier niet mee eens zijn dan staat het jullie vrij om zelf met een nieuwe oorlogsverklaring te komen richting -SAP- en dan zien we jullie wel bij ons verschijnen.

Met vriendelijke groet,,
    Franky, Diplo -SAP-
  • Beste Forumgebruikers ,

zoals ik al had aangegeven is de oorlog nu eindelijk ten einde.
    Na ruim 3 maanden vechten is het wel mooi geweest en is -SAP- huiswaarts
    gekeerd.
    Wij willen ook Remus bedanken voor zijn felicitatie op het forum: ‘’We wisten
    dat het er toch wel snel van zou gaan komen, eindelijk is de lang verwachtte
    uitkomst die vanaf het begin al bekend was dan ook echt uitgekomen."
    Wij feliciteren ook -NO- natuurlijk die 3 maanden lang erg hard heeft gevochten
    om een poging te doen om -SAP- te laten verdwijnen uit -NO- gebied.

Ik denk dat we weinig andere allianties zijn die 3 maanden volop elke dag
    meerdere gevechten kunnen aangaan dus wat dat betreft een nette prestatie van -NO-.

Bij deze willen wij van -SAP- ook de spelers en allianties die ons
    aangeschreven hebben met felicitaties, aanmoedigingen en andere leuke berichten
    hiervoor bedanken, dit werd door de spelers van ons érg gewaardeerd. Ik zal er
    enkele letterlijk citeren:

‘’sloop -NO- maar flink’’…..‘’er zijn er daar een paar die
    té dikke nekken hebben om uberhaupt een verlies toe te geven’’…..‘’ yeah, dat
    zie ik graag, zo sluit je een meppartij af na dat gemekker van Remus!!!! Goed
    bezig! Nog effe knallen en voor mij is zonder twijfel -SAP- de winnaar, gefeliciteerd
    namens mij, goed gedaan!’’.

En…..hier heb ik er ook nog van een lid van ons: ‘’Grtz,
    Assie’’ en ‘’ Bedankt voor de felicitaties Remus. Jullie hebben ook heel goed
    gevochten! Fijn dat we zo goed uit elkaar gaan’’.

Maar zoals gezegd komt aan alle moois een einde zo ook deze
    oorlog !

Mag ik ook van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen van Ikariam hele
    fijne Feestdagen toe te wensen en een fijn maar vooral gezond 2017 !!!

Namens -SAP-
    Franky, Diplo -SAP-

En dan nog de vraag voor een mod, deze topic kan nu op slot.
  • Slotje op verzoek topicstarter ~ the eagle, 12-12-2016 23:32 uur

Signature door mijzelf gemaakt. Lyra bedankt voor de avatar!

Redactielid Het Verhaal Achter... voor de rubriek Puzzel. Heb jij een leuk idee, stuur dan een PM. PM
    Voor vragen met betrekking tot IRC ben ik aldaar of per mail te bereiken. Mail