Afscheidsfeestje van il Corvo & POW: POW vs GotA

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Mijn laatste gevechten zijn gestreden... Helaas die allemaal verloren want de laatste 3 dagen amper online kunnen zijn. Dit bewijst nog maar eens goed dat ik Ikariam niet voor niets ga afsluiten.

Mijn dank is enorm richting GotA! Had het met niemand liever zo willen afsluiten dan met jullie. Jullie hebben ons dankzij mijn te grote afwezigheid nooit volledig afgeslacht en waren wat dat betreft de perfecte gesprekspartner.

Dank PieBie voor het leuke contact inderdaad en dank voor de wens!

Mijn dank is uiteraard ook enorm richting POW, stuk voor stuk geweldige leden die ik in de loop der tijd heb leren kennen.... Ik ga jullie missen. ;(

Deze gevechtsrapportjes waren nog niet gepost dacht ik:

Zeegevecht bij Torres
    (24.07.2016 14:22:42)
    il Corvo[POW] uit Zatte
    vs
    Tinuva[GotA] uit Samos, Mavrodaphne

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Vuurschip.............................20(-16) - Vuurschip...........................136(-122)
    Ramschip..............................120(-0) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Stoomram...............................70(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................35(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................36(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals...............................-99.2 - Generaals..............................-756.4
    Aanvalspunten............................1891 - Verdedigingspunten........................248
    Schade...................................4960 - Schade..................................37820
    Schadeverdeling...........................11% - Schadeverdeling...........................89%

Winnaars: il Corvo[POW]

Verliezers: Tinuva[GotA]

353 eenheden van il Corvo[POW] blokkeren de toegang tot de haven Torres

Het wonder Hephaistos smederij' van Tinuva[GotA] is actief. (24.07.2016 13:52:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 13:52:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tinuva[GotA] is actief. (24.07.2016 14:06:45)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 14:07:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tinuva[GotA] is actief. (24.07.2016 14:22:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 14:22:42)

Het leger van Tinuva[GotA] is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Het leger van Tinuva[GotA] is gevlucht door een gebrek aan moraal

Zeegevecht bij Mavrodaphne
    (24.07.2016 13:14:15)
    Tinuva[GotA] uit Torres
    vs
    il Corvo[POW] uit Marmer 2, Falcao, Martial

Ramschip............................1480(-60) - Ramschip..............................75(-45)
    Vuurschip..............................9(-55) - Vuurschip.............................18(-90)
    Mortier schip.........................690(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
    Stoomram.............................915(-31) - Stoomram..............................60(-10)
    Rakettenschip........................328(-16) - Rakettenschip.........................19(-16)
    Schoepenradsnelheidsschip.............500(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    Ballonendrager........................229(-0) - Ballonendrager.........................36(-0)
    Onderzeeër............................145(-0) - .............................................
    Tender.................................80(-0) - .............................................
    Generaals...............................-1833 - Generaals...............................-1471
    Aanvalspunten..........................3677.5 - Verdedigingspunten.....................4582.5
    Schade..................................91650 - Schade..................................73550
    Schadeverdeling...........................55% - Schadeverdeling...........................45%

Winnaars: Tinuva[GotA]

Verliezers: il Corvo[POW]

4367 oorlogsschepen worden verplaatst van Tinuva[GotA] naar Mavrodaphne

9 oorlogsschepen worden verplaatst van Tinuva[GotA] naar Mavrodaphne

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 12:29:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 12:44:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 12:50:43)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tinuva[GotA] is actief. (24.07.2016 12:59:15)

Het leger van Tinuva[GotA] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (24.07.2016 13:01:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tinuva[GotA] is actief. (24.07.2016 13:07:17)

Het leger van il Corvo[POW] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het leger van il Corvo[POW] is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Het leger van il Corvo[POW] is gevlucht door een gebrek aan moraal

Het leger van il Corvo[POW] is gevlucht door een gebrek aan moraal
  • it is done (het is klaar.)

Na heel wat jaren is het dan eindelijk zover POW is niet meer :(
    Toen ik een aantal jaren terug met twee belgen het mooie POW oprichtte had ik nooit kunnen vermoeden dat het zolang zou gaan duren.
    POW heeft vele dalen maar ook vele toppen mogen ewandellen, en een paar goede leiders voortgebracht.
    Denk aan lysippe, Berry, Tex,en niet te vergeten ons kraaitje il corvo.

Hij kreeg het voorelkaar om POW weer op zijn poten te zetten toen een ieder POW al had afgeschreven.
    Ik buig in alle nederigheid voor zijn inzet en liefde voor de roedel :br50:

Ik hoop vele van mijn medewolven terug te zien op het forum al zal het dan vechtend voor een andere alliantie zijn.

POW en vooral il corvo bedankt voor het speelplezier het gaat u goed
    VAARWEL POW

grtz van de immer lachende boeda :phatgrin:

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
  • Bij deze mijn laatste gevechten voor POW. ;(

Bedankt voor de toffe tijd die we gehad hebben gedurende het afgelopen jaar wolfjes! Aan alle mooie verhalen komt een einde, dus ook aan dit prachtige wolvenverhaal.

Ik zou graag il Corvo nog eens in het bijzonder willen bedanken. Zonder jou was POW nooit herrezen uit zijn as, jouw energie maakte van POW opnieuw een hechte roedel. Jouw inzet voor POW was enorm, bedankt daarvoor! :)

Deze oorlog is gestreden, bedankt GotA voor de toffe gevechten. Jullie waren een waardige laatste tegenstander.

Deze vlootgevechten zijn tot stand gekomen omdat we allen van onze vloot af wilden. Peach en ikzelf wilden er nog iets moois van maken voor POW en dat is aardig gelukt.

Zeegevecht bij Mavrodaphne
    (31.07.2016 6:33:53)
    Peach[POW_] uit wijntje, Mavrodaphne, Polis, Polis, Arrow[POW_] uit Looking Dandy, Mavrodaphne
    vs
    Gannicus I[GotA] uit Torres, Mavrodaphne, Tinuva[GotA] uit Mavrodaphne

Ramschip...........................1864(-234) - Ramschip..............................0(-718)
    Vuurschip............................32(-971) - Vuurschip.............................0(-170)
    Mortier schip.........................504(-0) - Mortier schip.........................0(-300)
    Stoomram..............................496(-8) - Stoomram..............................0(-821)
    Rakettenschip.......................320(-252) - Rakettenschip..........................0(-96)
    ............................................. - Onderzeeër............................0(-145)
    Schoepenradsnelheidsschip.............340(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............600(-0)
    Ballonendrager........................248(-0) - Ballonendrager........................9(-112)
    Tender................................120(-0) - Tender.................................40(-0)
    Generaals............................-14438.2 - Generaals..............................-39821
    Aanvalspunten.........................99552.5 - Verdedigingspunten....................36095.5
    Schade.................................721910 - Schade................................1991050
    Schadeverdeling...........................26% - Schadeverdeling...........................74%

Winnaars: Peach[POW_], Arrow[POW_]

Verliezers: Tinuva[GotA], Gannicus I[GotA]

Zeegevecht bij Torres
    (31.07.2016 12:50:48)
    Peach[POW_] uit Mavrodaphne, Arrow[POW_] uit Mavrodaphne, Looking Smart, Torres
    vs
    Gannicus I[GotA] uit Torres

Ramschip.............................813(-27) - Ramschip.............................102(-86)
    Vuurschip.............................8(-102) - Vuurschip..............................0(-19)
    ............................................. - Katapult schip.........................12(-0)
    Mortier schip.........................168(-0) - Mortier schip..........................93(-3)
    Stoomram..............................350(-0) - Stoomram..............................60(-76)
    Rakettenschip........................122(-18) - Rakettenschip...........................0(-4)
    Schoepenradsnelheidsschip.............120(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............64(-0)
    Ballonendrager.........................79(-5) - Ballonendrager.........................22(-9)
    Tender.................................90(-0) - Tender.................................20(-0)
    Generaals.............................-1411.4 - Generaals...............................-2803
    Aanvalspunten..........................7007.5 - Verdedigingspunten.....................3528.5
    Schade..................................70570 - Schade.................................140150
    Schadeverdeling...........................33% - Schadeverdeling...........................67%

Winnaars: Gannicus I[GotA]

Verliezers: Peach[POW_], Arrow[POW_]

Het wonder Kolos' van Gannicus I[GotA] is actief. (31.07.2016 12:39:49)

Eens een wolf, altijd een wolf.