Afscheidsfeestje van il Corvo & POW: POW vs GotA

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Afscheidsfeestje van il Corvo & POW: POW vs GotA

Hallo forumgebruikers,

Ik heb deze keer goed nieuws en slecht nieuws. Om positief af te kunnen sluiten zal ik maar even beginnen met het negatieve:

De titel van dit topic zegt eigenlijk al genoeg: Ik ga stoppen met Ikariam. Na ongeveer 5 jaar gespeeld te hebben is mijn leven op zo'n manier ontwikkeld dat er geen ruimte meer is voor een spelletje als Ikariam. Ik ben irl gewoon te druk met andere zaken en heb geen zin en tijd om nog aan onnozele spelletjes te denken. :gamer:
    Dit betekent echter ook het einde der POW. Het is mijn missie geweest om POW weer op te bouwen zoals het vroeger was... Het is een tijdje zeer goed gegaan maar omdat rl voor mij steeds drukker werd heb ik ongeveer een half jaar geleden al moeten minderen in de tijd die ik stak in Ikariam. Dat betekende ook niet veel goeds voor Pack Of Wolves, mijn o zo geliefde roedel. Een maand geleden was het zelfs zo erg dat ik al mijn accounts in de v-mode heb moeten gooien omdat er gewoon tijd meer was voor PoW.

Ik heb helaas geen andere geschikte leider kunnen vinden... Dus na deze oorlog zal het account Wolf van mij samen met POW inslapen... Rust zacht mijn geliefden. :love:

Maar dat alles kan natuurlijk niet zonder een daverende afsluiting!! Daarom gaan we onze legers nog eenmaal keihard laten knallen!
    Wij dagen GotA uit om de legers nog een keertje hard tegen elkaar te botsen.

Start oorlog: Maandag 10 juli 10:00 uur.
    Einde oorlog: Als één van beide partijen de witte vlag van vrede zal hijsen.

Het worden gewoon nog leuke en sportieve gevechten... Ik hoop dat GotA dit in goede aarde zal ontvangen!

Alle GR's zullen hieronder geplaatst worden.

Gegroet!
    Corvooo
  • Ik had gehoopt dat ik een leuk afscheidsfeestje zou kunnen houden. Heel erg jammer dat het zelfs al van tevoren zo wordt verpest... Echt walgelijk.

Bedankt voor je bijdrage aan deze discussie bulfighter. Ook grote dank voor de gegronde feiten die jij beweert.

Mocht er nog eenmaal met modder gegooid worden hier op zo'n manier, laat ik dit topic weer sluiten. Laat dat voor iedereen een waarschuwing zijn.

Met vriendelijke groet,
    il Corvo
  • Laat mensen kletsen o grote leider.

Ik kan door beroerd internet (camping) helaas niet meedoen aan je afscheidsfeestje, maar ik wil je bedanken dat jij POW levend heb gehouden (en zelfs nieuw leven heb ingeblazen) toen alle vaste wolven (waaronder ikzelf) het spel voor gezien hielden.
    Hoewel POW nooit meer geworden is wat hettijdens de hoogtij dagen was geweest kon jj het weer tot een gezellige groep maken.
    Hiervoor mijn grote dank :br50:

Ik wens al mijn medewolven en de mensen van GOTA veel plezier in de laatsteoorlog die onder de naam POW gevoerd zal worden.

POW vaarwel het was fijn om aan je wieg en aan je eeuwige winterslaap te hebben gestaan.
    Il corvo veel succes met real life en ik ga je zeker ingame nog wel tegenkomen

groet van de immer lachende boeda :BG:

(sig bij winnie de poeh)

trots medeoprichter van Pack Of Wolves alpha (opgeheven 28-07-2016) :A:
  • il Corvo wrote:

Ik had gehoopt dat ik een leuk afscheidsfeestje zou kunnen houden. Heel erg jammer dat het zelfs al van tevoren zo wordt verpest... Echt walgelijk.

Bedankt voor je bijdrage aan deze discussie bulfighter. Ook grote dank voor de gegronde feiten die jij beweert.

Mocht er nog eenmaal met modder gegooid worden hier op zo'n manier, laat ik dit topic weer sluiten. Laat dat voor iedereen een waarschuwing zijn.

Met vriendelijke groet,
    il Corvo

Moddergooien gebeurt meestal tijdens oorlogvoering Corv. Al helemaal op het forum. Gewoon niets van aantrekken en lekker oorlog gaan voeren. Veel succes!
  • Vandaag zijn de eerste gevechten gestreden.

Gisteravond had was ik al met wat andere wolfjes op pad geweest om het hele zaakje bij GotA even dicht te leggen. Vandaag helaas werken dus al mijn zeemannen waren rustig biertjes aan het nuttigen in de havens van verscheidene GotA spelers. Helaas werden die vandaag wat baldadig en begonnen ze op mijn bemanning in te hakken ;(

De eerste verliezen zijn dus al geïncasseerd ^^

Zeegevecht bij Berbatov
    (12.07.2016 16:32:56)
    Gannicus I[GotA] uit Chicarito
    vs
    il Corvo[POW] uit Marmer 1

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip.............................105(-15) - Ramschip..............................70(-50)
    Vuurschip..............................2(-70) - Vuurschip..............................5(-31)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
    Stoomram..............................87(-13) - Stoomram..............................26(-44)
    Rakettenschip.........................20(-10) - Rakettenschip.........................32(-10)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    Ballonendrager.........................13(-5) - Ballonendrager.........................31(-5)
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals...............................-1241 - Generaals.............................-1918.2
    Aanvalspunten..........................4795.5 - Verdedigingspunten.....................3102.5
    Schade..................................62050 - Schade..................................95910
    Schadeverdeling...........................39% - Schadeverdeling...........................61%

Winnaars: Gannicus I[GotA]

Verliezers: il Corvo[POW]

318 oorlogsschepen worden verplaatst van Gannicus I[GotA] naar Berbatov

1 oorlogsschepen worden verplaatst van Gannicus I[GotA] naar Berbatov

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 15:32:56)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 15:33:02)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 16:02:56)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 16:17:56)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 16:32:56)

Het leger van il Corvo[POW] is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Zeegevecht bij Milito
    (12.07.2016 17:49:15)
    Gannicus I[GotA] uit Berbatov, Chicarito
    vs
    il Corvo[POW] uit Marmer 1

Ramschip..............................86(-19) - Ramschip..............................80(-40)
    ............................................. - Vuurschip..............................5(-31)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
    Stoomram..............................55(-32) - Stoomram..............................41(-29)
    Rakettenschip..........................22(-8) - Rakettenschip..........................32(-8)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    Ballonendrager.........................14(-4) - Ballonendrager.........................32(-4)
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    Generaals...............................-1199 - Generaals.............................-1424.2
    Aanvalspunten..........................3560.5 - Verdedigingspunten.....................2997.5
    Schade..................................59950 - Schade..................................71210
    Schadeverdeling...........................45% - Schadeverdeling...........................55%

261 oorlogsschepen worden verplaatst van Gannicus I[GotA] naar Milito

4 oorlogsschepen worden verplaatst van Gannicus I[GotA] naar Milito

4 oorlogsschepen worden verplaatst van Gannicus I[GotA] naar Milito

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 17:04:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 17:14:25)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 17:34:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (12.07.2016 17:34:56)

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (12.07.2016 17:49:15)

Het leger van il Corvo[POW] is gevlucht omdat ze uitgeput waren.
  • Deze gevechten waren er ook nog:

Gevecht voor Berbatov
    (12.07.2016 17:31:45)
    Gannicus I[GotA] uit Chicarito
    vs
    smilodon[POW] uit Z 01

Zwavel schutters......................300(-0) - Zwavel schutters.......................0(-84)
    ............................................. - Stoomreus.............................0(-112)
    Mortier................................36(-0) - Mortier................................0(-24)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Zwaardvechter........................2000(-0) - .............................................
    Hopliet.............................2407(-93) - .............................................
    Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
    Bombardier.............................60(-0) - .............................................
    Ram....................................36(-0) - .............................................
    Katapult...............................36(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    Generaals..............................-130.2 - Generaals.............................-1774.4
    Aanvalspunten............................4436 - Verdedigingspunten......................325.5
    Schade...................................6510 - Schade..................................88720
    Schadeverdeling............................6% - Schadeverdeling...........................94%

Verliezers: smilodon[POW]

Zeegevecht bij Milito
    (12.07.2016 17:50:54)
    il Corvo[POW] uit Ferguson
    vs
    Gannicus I[GotA] uit Milito

............................................. - Ramschip...............................86(-0)
    ............................................. - Mortier schip..........................42(-0)
    ............................................. - Stoomram...............................55(-0)
    ............................................. - Rakettenschip..........................22(-0)
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    ............................................. - Ballonendrager.........................14(-0)
    ............................................. - Tender.................................20(-0)
    Vuurschip..............................0(-36) - .............................................
    Generaals..............................-223.2 - Generaals...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten........................558
    Schade..................................11160 - Schade......................................0
    Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Gevecht voor Milito
    (12.07.2016 18:37:06)
    Gannicus I[GotA] uit Berbatov
    vs
    smilodon[POW] uit Z 01

Zwavel schutters......................150(-0) - Zwavel schutters.......................0(-84)
    ............................................. - Stoomreus.............................0(-109)
    Mortier................................36(-0) - Mortier................................0(-30)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Zwaardvechter........................1000(-0) - .............................................
    Hopliet............................1097(-103) - .............................................
    Gyrocopter.............................60(-0) - .............................................
    Bombardier.............................60(-0) - .............................................
    Ram....................................36(-0) - .............................................
    Katapult...............................36(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    Generaals..............................-144.2 - Generaals.............................-1941.8
    Aanvalspunten..........................4854.5 - Verdedigingspunten......................360.5
    Schade...................................7210 - Schade..................................97090
    Schadeverdeling............................6% - Schadeverdeling...........................94%

Bedankt voor de Sig Ramosfan!
  • geef ze koffie ipv bier corvo als ze nog moeten roeien ;) veel plezier met het meppen nog!

En suc6 irl! :love:

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
  • Gevecht voor Berbatov
    (13.07.2016 12:46:59)
    Gannicus I[GotA] uit Ferguson
    vs
    smilodon[POW] uit Z 01

Zwavel schutters......................150(-0) - Zwavel schutters......................664(-0)
    Zwaardvechter......................1310(-190) - Zwaardvechter......................2736(-264)
    ............................................. - Stoomreus...........................847(-113)
    Bombardier.............................30(-0) - Bombardier.............................0(-60)
    ............................................. - Mortier...............................16(-60)
    ............................................. - Dokter.................................50(-0)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................50(-0)
    Hopliet............................1310(-190) - .............................................
    Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
    Generaals................................-494 - Generaals.............................-3225.4
    Aanvalspunten..........................8063.5 - Verdedigingspunten.......................1235
    Schade..................................24700 - Schade.................................161270
    Schadeverdeling...........................13% - Schadeverdeling...........................87%

3022 eenheden van Gannicus I[GotA] zijn gestationeerd in Berbatov.

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (13.07.2016 12:31:59)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (13.07.2016 12:46:59)

Aangezien smilodon[POW] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van smilodon[POW] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

• Geen flauw idee waarom Tinuva er niet bij staat, hij was er toch echt bij de laatste ronde...
    Even ons eiland schoongeveegd.

Gevecht voor Kalymnos
    (13.07.2016 16:22:08)
    Tinuva[GotA] uit Striga, PieBie[GotA] uit Milito
    vs
    Reinhart-Schulz[POW] uit Knosos

............................................. - Steenslingeraar........................0(-20)
    ............................................. - Boogschutter..........................0(-300)
    Zwavel schutters......................994(-0) - Zwavel schutters......................0(-250)
    ............................................. - Speerwerper............................0(-20)
    Zwaardvechter......................3851(-544) - Zwaardvechter.........................0(-800)
    Hopliet...........................3993(-1310) - Hopliet..............................0(-1796)
    Stoomreus..............................30(-0) - Stoomreus.............................0(-200)
    Gyrocopter..........................700(-178) - Gyrocopter............................0(-250)
    Bombardier.............................0(-90) - Bombardier............................0(-140)
    Ram....................................67(-0) - Ram....................................0(-12)
    Katapult................................3(-0) - Katapult...............................0(-12)
    Mortier................................99(-0) - Mortier...............................12(-68)
    ............................................. - Dokter................................140(-0)
    Kok....................................70(-0) - Kok...................................100(-0)
    Generaals.............................-3453.8 - Generaals.............................-9796.6
    Aanvalspunten.........................24491.5 - Verdedigingspunten.....................8634.5
    Schade.................................172690 - Schade.................................489830
    Schadeverdeling...........................26% - Schadeverdeling...........................74%

Winnaars: PieBie[GotA]

Verliezers: Reinhart-Schulz[POW]
  • Gisteravond en vanochtend toch echt weer even genoten van Ikariam. Bedankt PieBie voor het leuke gevecht! :love:

Zeegevecht bij Fiveforty 4
    (14.07.2016 8:41:14)
    Tinuva[GotA] uit Anderson, PieBie[GotA] uit Anderson, Milito, Fiveforty 5, Berbatov, Fiveforty 4, Kalymnos
    vs
    il Corvo[POW] uit Wijn 3, Fiveforty 4, Chicarito, Anderson, Milito, Matrix

Ramschip............................187(-807) - Ramschip............................189(-816)
    Vuurschip............................53(-235) - Vuurschip............................27(-376)
    Mortier schip.........................526(-1) - Mortier schip.........................126(-0)
    Stoomram.............................26(-574) - Stoomram............................134(-459)
    Rakettenschip........................48(-154) - Rakettenschip........................84(-188)
    Schoepenradsnelheidsschip.............620(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0)
    Ballonendrager.......................118(-68) - Ballonendrager........................95(-90)
    Tender................................105(-0) - Tender.................................20(-0)
    Generaals............................-25506.4 - Generaals............................-25211.2
    Aanvalspunten...........................63028 - Verdedigingspunten......................63766
    Schade................................1275320 - Schade................................1260560
    Schadeverdeling...........................50% - Schadeverdeling...........................50%

Winnaars: il Corvo[POW]

Verliezers: Tinuva[GotA], PieBie[GotA]

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (14.07.2016 8:31:08)

Het wonder Hephaistos smederij' van PieBie[GotA] is actief. (14.07.2016 8:41:14)

Aangezien Tinuva[GotA] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien PieBie[GotA] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van Tinuva[GotA] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het leger van PieBie[GotA] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
  • Vandaag keek ik wat rond om vloot van GotA te vinden, helaas... Niets gevonden behalve deze onbewaakte wave. :D

Zeegevecht bij Fiveforty 4
    (17.07.2016 13:00:12)
    Arrow[POW] uit Zatte
    vs
    PieBie[GotA] uit Fiveforty 4

Ramschip..............................126(-0) - Ramschip................................0(-1)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip..........................0(-42)
    Vuurschip..............................72(-0) - .............................................
    Stoomram...............................70(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................35(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................21(-0) - .............................................
    Tender.................................30(-0) - .............................................
    Generaals...................................0 - Generaals..............................-945.8
    Aanvalspunten..........................2364.5 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade..................................47290
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Winnaars: Arrow[POW]

Verliezers: PieBie[GotA]

390 eenheden van Arrow[POW] blokkeren de toegang tot de haven Fiveforty 4

36 eenheden van Arrow[POW] blokkeren de toegang tot de haven Fiveforty 4

Het wonder Hephaistos smederij' van Arrow[POW] is actief. (17.07.2016 12:45:12)

Het wonder Hephaistos smederij' van Arrow[POW] is actief. (17.07.2016 12:54:35)

De vloot van PieBie[GotA] werd volledig vernietigd.

Eens een wolf, altijd een wolf.
  • Sorry tis te mooi weer, zat aan de BBQ :thumbup:
    Zag deze wel aankomen, maar even opgevangen. Jammer genoeg was Peach ook snel weer weg :whistling:

Zeegevecht bij Fiveforty 1
    (17.07.2016 20:14:58)
    Peach[POW] uit Zatte
    vs
    PieBie[GotA] uit Fiveforty 1

Ramschip............................1126(-54) - Ramschip............................1109(-18)
    Vuurschip..............................4(-32) - Vuurschip.............................11(-25)
    Mortier schip.........................120(-0) - Mortier schip..........................84(-0)
    Stoomram.............................408(-36) - Stoomram.............................886(-17)
    Rakettenschip........................110(-18) - Rakettenschip........................306(-12)
    Schoepenradsnelheidsschip.............110(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............420(-0)
    Ballonendrager.........................84(-6) - Ballonendrager........................172(-0)
    Tender.................................60(-0) - .............................................
    Generaals.............................-2004.4 - Generaals................................-989
    Aanvalspunten..........................2472.5 - Verdedigingspunten.......................5011
    Schade.................................100220 - Schade..................................49450
    Schadeverdeling...........................66% - Schadeverdeling...........................34%

Winnaars: PieBie[GotA]

Verliezers: Peach[POW]
  • Ben het niet gewend om elke keer de verdedigende partij te spelen :sh0ck:
    Vind het maar niks 8|

Zeegevecht bij Fiveforty 5
    (18.07.2016 10:52:47)
    PieBie[GotA] uit Fiveforty 5, Fiveforty 1
    vs
    il Corvo[POW] uit Wijn 3, Fiveforty 5, Milito, Arrow[POW] uit Failed, Zatte, Fiveforty 5, Ferguson, Berbatov

Ramschip............................453(-648) - Ramschip............................935(-648)
    Vuurschip.............................21(-87) - Vuurschip............................30(-382)
    Mortier schip.........................252(-0) - Mortier schip.........................929(-0)
    Stoomram............................359(-491) - Stoomram............................447(-360)
    Rakettenschip.......................141(-144) - Rakettenschip.......................365(-144)
    Schoepenradsnelheidsschip.............420(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............588(-0)
    Ballonendrager.......................114(-72) - Ballonendrager.......................335(-72)
    Tender.................................60(-0) - Tender................................142(-0)
    Generaals............................-21611.4 - Generaals............................-20296.4
    Aanvalspunten...........................50741 - Verdedigingspunten....................54028.5
    Schade................................1080570 - Schade................................1014820
    Schadeverdeling...........................51% - Schadeverdeling...........................49%

Winnaars: il Corvo[POW], Arrow[POW]

Verliezers: PieBie[GotA]

3439 oorlogsschepen worden verplaatst van il Corvo[POW] naar Fiveforty 5

5 oorlogsschepen worden verplaatst van il Corvo[POW] naar Fiveforty 5

37 oorlogsschepen worden verplaatst van Arrow[POW] naar Fiveforty 5

8 oorlogsschepen worden verplaatst van Arrow[POW] naar Fiveforty 5

274 oorlogsschepen worden verplaatst van Arrow[POW] naar Fiveforty 5

Het wonder Hephaistos smederij' van il Corvo[POW] is actief. (18.07.2016 8:23:11)

Het wonder Hephaistos smederij' van PieBie[GotA] is actief. (18.07.2016 8:37:47)

Het wonder Hephaistos smederij' van Arrow[POW] is actief. (18.07.2016 8:37:47)

Aangezien PieBie[GotA] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van PieBie[GotA] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

• Mooie dag om eens wat opruimwerkzaamheden te verrichten :D

Gevecht voor Mavrodaphne
    (20.07.2016 14:52:46)
    Gannicus I[GotA] uit Matrix, Anderson
    vs
    PieterO17[POW] uit Hazerswoude

Zwavel schutters......................324(-0) - Zwavel schutters......................0(-400)
    Zwaardvechter.....................1406(-1094) - Zwaardvechter........................0(-2000)
    Hopliet...........................1225(-1275) - Hopliet..............................0(-1998)
    Gyrocopter............................96(-98) - Gyrocopter............................0(-150)
    Mortier................................72(-0) - Mortier................................25(-0)
    Kok....................................20(-0) - Kok....................................35(-0)
    Katapult...............................48(-0) - .............................................
    Bombardier.............................90(-0) - .............................................
    Generaals.............................-3342.8 - Generaals.............................-7172.2
    Aanvalspunten.........................17930.5 - Verdedigingspunten.......................8357
    Schade.................................167140 - Schade.................................358610
    Schadeverdeling...........................31% - Schadeverdeling...........................69%

Verliezers: PieterO17[POW]

Zeegevecht bij Milito
    (20.07.2016 11:38:50)
    Gannicus I[GotA] uit Matrix
    vs
    il Corvo[POW] uit Wijn 3

Vuurschip..............................8(-28) - Vuurschip...........................480(-234)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-28)
    Ramschip..............................120(-0) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Stoomram...............................90(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................17(-1) - .............................................
    Generaals..............................-201.6 - Generaals...............................-1630
    Aanvalspunten............................4075 - Verdedigingspunten........................504
    Schade..................................10080 - Schade..................................81500
    Schadeverdeling...........................11% - Schadeverdeling...........................89%

Zeegevecht bij Berbatov
    (20.07.2016 12:04:04)
    Gannicus I[GotA] uit Matrix
    vs
    il Corvo[POW] uit Wijn 3

............................................. - Vuurschip..............................0(-35)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............24(-6)
    Ramschip...............................50(-0) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Stoomram...............................30(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................16(-1) - .............................................
    Generaals.................................-28 - Generaals..............................-255.4
    Aanvalspunten...........................638.5 - Verdedigingspunten.........................70
    Schade...................................1400 - Schade..................................12770
    Schadeverdeling............................9% - Schadeverdeling...........................91%

Zeegevecht bij Ferguson
    (20.07.2016 13:05:00)
    Gannicus I[GotA] uit Berbatov
    vs
    il Corvo[POW] uit Wijn 3, Arrow[POW] uit Failed

............................................. - Vuurschip..............................0(-59)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............15(-15)
    Ramschip...............................50(-0) - .............................................
    Stoomram...............................30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................13(-3) - .............................................
    Generaals.................................-84 - Generaals..............................-461.8
    Aanvalspunten..........................1154.5 - Verdedigingspunten........................210
    Schade...................................4200 - Schade..................................23090
    Schadeverdeling...........................15% - Schadeverdeling...........................85%

Verliezers: il Corvo[POW], Arrow[POW]

Zeegevecht bij Torres
    (20.07.2016 13:15:37)
    Gannicus I[GotA] uit Mavrodaphne
    vs
    il Corvo[POW] uit Wijn 3

............................................. - Vuurschip..............................0(-36)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............24(-6)
    Ramschip...............................40(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................16(-1) - .............................................
    Tender.................................10(-0) - .............................................
    Generaals.................................-28 - Generaals..............................-261.6
    Aanvalspunten.............................654 - Verdedigingspunten.........................70
    Schade...................................1400 - Schade..................................13080
    Schadeverdeling............................9% - Schadeverdeling...........................91%

Gevecht voor Torres
    (20.07.2016 15:31:15)
    vs
    PieterO17[POW] uit Hazerswoude

Zwaardvechter........................1406(-0) - Zwaardvechter.........................0(-100)
    Hopliet..............................1223(-2) - Hopliet................................0(-99)
    Kok....................................20(-0) - Kok.....................................5(-0)
    Zwavel schutters......................324(-0) - .............................................
    Gyrocopter.............................96(-0) - .............................................
    Katapult...............................48(-0) - .............................................
    Mortier................................72(-0) - .............................................
    Generaals................................-2.8 - Generaals..............................-258.6
    Aanvalspunten...........................646.5 - Verdedigingspunten..........................7
    Schade....................................140 - Schade..................................12930
    Schadeverdeling............................1% - Schadeverdeling...........................99%

Verliezers: PieterO17[POW]

• Diezelfde dag gebeurde ook dit nog ^^
    Gevecht voor Fiveforty 4
    (20.07.2016 14:39:04)
    Gannicus I[GotA] uit Anderson, PieBie[GotA] uit Fiveforty 4, Polis
    vs
    Peach[POW] uit Zatte, Lord Elrond[POW] uit Rivendell

Zwavel schutters.....................474(-42) - Zwavel schutters.....................1325(-0)
    Zwaardvechter.....................1287(-3049) - Zwaardvechter......................771(-3004)
    Hopliet............................719(-4053) - Hopliet............................293(-3388)
    Gyrocopter............................0(-686) - Gyrocopter..........................368(-592)
    Ram....................................0(-60) - Ram....................................30(-0)
    Mortier................................0(-12) - Mortier...............................130(-0)
    Kok....................................80(-0) - Kok...................................140(-0)
    ............................................. - Stoomreus.............................400(-0)
    ............................................. - Bombardier............................91(-32)
    ............................................. - Katapult...............................30(-0)
    ............................................. - Dokter.................................40(-0)
    Generaals..............................-11852 - Generaals............................-10013.6
    Aanvalspunten...........................25034 - Verdedigingspunten......................29630
    Schade.................................592600 - Schade.................................500680
    Schadeverdeling...........................54% - Schadeverdeling...........................46%

Winnaars: Peach[POW], Lord Elrond[POW]

Verliezers: Gannicus I[GotA], PieBie[GotA]

2391 eenheden van Lord Elrond[POW] zijn gestationeerd in Fiveforty 4.

286 eenheden van Peach[POW] zijn gestationeerd in Fiveforty 4.

40 eenheden van Peach[POW] zijn gestationeerd in Fiveforty 4.

600 eenheden van Peach[POW] zijn gestationeerd in Fiveforty 4.

301 eenheden van Peach[POW] zijn gestationeerd in Fiveforty 4.

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 12:24:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 12:33:51)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 12:38:20)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 12:39:18)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 12:45:50)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 13:09:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 13:09:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 13:15:08)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 13:24:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 13:39:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 13:39:04)

Het leger van Gannicus I[GotA] is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Het leger van Gannicus I[GotA] is gevlucht door een gebrek aan moraal

Het leger van Gannicus I[GotA] is gevlucht door een gebrek aan moraal

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 13:54:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 14:01:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 14:09:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 14:24:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Gannicus I[GotA] is actief. (20.07.2016 14:24:04)

Het leger van Gannicus I[GotA] werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het wonder Hephaistos smederij' van Peach[POW] is actief. (20.07.2016 14:39:04)

• En ik had deze nog liggen van Tinuva. Voor mij gelijk hier de laatste post, vanaf vanavond in de v-mode voor een week of 2 :thumbup:
    Il Corvo, dank voor de leuke communicatie en het gaat je goed verder!

Zeegevecht bij Anderson
    (21.07.2016 17:40:12)
    PieBie[GotA] uit Fiveforty 1, Tinuva[GotA] uit Samos
    vs
    Lord Elrond[POW] uit Rivendell

Ramschip...........................1533(-156) - Ramschip............................496(-156)
    ............................................. - Ballista schip.........................40(-0)
    Mortier schip.........................690(-0) - Mortier schip.........................215(-0)
    Stoomram..............................896(-0) - Stoomram............................237(-124)
    Rakettenschip........................324(-52) - Rakettenschip.........................24(-78)
    Onderzeeër............................145(-0) - Onderzeeër............................100(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip.............300(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............350(-0)
    Ballonendrager........................121(-0) - Ballonendrager........................19(-26)
    Tender.................................60(-0) - Tender.................................25(-0)
    Vuurschip............................22(-537) - .............................................
    Generaals.............................-5565.4 - Generaals...............................-6668
    Aanvalspunten...........................16670 - Verdedigingspunten....................13913.5
    Schade.................................278270 - Schade.................................333400
    Schadeverdeling...........................45% - Schadeverdeling...........................55%

Winnaars: Tinuva[GotA], PieBie[GotA]
  • Zeegevecht bij Falcao
    (27.07.2016 15:27:55)
    Gannicus I[GotA] uit Falcao, Mavrodaphne
    vs
    il Corvo[POW] uit Marmer 2

Ramschip.............................196(-24) - Ramschip..............................0(-120)
    Vuurschip..............................2(-70) - Vuurschip...............................0(-9)
    Mortier schip..........................54(-0) - Mortier schip..........................0(-42)
    Stoomram..............................70(-39) - Stoomram...............................0(-70)
    Rakettenschip.........................40(-23) - Rakettenschip..........................8(-27)
    Schoepenradsnelheidsschip..............34(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
    Ballonendrager........................18(-10) - Ballonendrager........................26(-10)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................22(-0)
    Katapult schip.........................12(-0) - .............................................
    Generaals...............................-2414 - Generaals.............................-4312.6
    Aanvalspunten.........................10781.5 - Verdedigingspunten.......................6035
    Schade.................................120700 - Schade.................................215630
    Schadeverdeling...........................35% - Schadeverdeling...........................65%

Zeegevecht bij Torres
    (27.07.2016 16:17:25)
    vs
    Peach[POW] uit Aardbei

Ramschip...............................25(-0) - Ramschip................................0(-8)
    Stoomram...............................20(-0) - Stoomram...............................0(-10)
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...............0(-2)
    Ballonendrager..........................6(-0) - Ballonendrager..........................0(-2)
    Generaals...................................0 - Generaals..............................-348.8
    Aanvalspunten.............................872 - Verdedigingspunten..........................0
    Schade......................................0 - Schade..................................17440
    Schadeverdeling............................0% - Schadeverdeling..........................100%

Verliezers: Peach[POW]

Zeegevecht bij Martial
    (27.07.2016 17:01:50)
    Gannicus I[GotA] uit Martial, Falcao
    vs
    il Corvo[POW] uit Marmer 2

Ramschip.............................105(-15) - Ramschip..............................70(-50)
    Stoomram..............................45(-25) - Stoomram...............................8(-62)
    Rakettenschip.........................20(-10) - Rakettenschip.........................25(-10)
    Ballonendrager.........................13(-5) - Ballonendrager.........................31(-5)
    Vuurschip..............................4(-34) - .............................................
    Generaals.............................-1305.8 - Generaals...............................-2158
    Aanvalspunten............................5395 - Verdedigingspunten.....................3264.5
    Schade..................................65290 - Schade.................................107900
    Schadeverdeling...........................37% - Schadeverdeling...........................63%