C-R vs. Don Diablo, één na grootste solo vlootgevecht tot nu toe!

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• C-R vs. Don Diablo, één na grootste solo vlootgevecht tot nu toe!

Precies 4 dagen geleden kreeg ik een rode generaal in mijn beeld. Cleo was in aantocht. Nu weet ik uit ervaring dat dat niet veel goeds voorspelt. Gelukkig had ik aardig wat bootjes liggen in de haven, dus ik kon het wel even volhouden. Na een dag vechten begon ik toch even zenuwachtig te worden. Houd ik dit wel vol zo? Heb ik genoeg vloot? Ik heb in de afgelopen dagen constant de werven laten draaien, waardoor ik 4 dagen lang door kon vloot genoeg had!

Zojuist heeft C-R besloten de stekker eruit te trekken. Dit is hun goed recht, en ik wil graag alle C-R leden die mee hebben gevochten stuk voor stuk bedanken voor het leuke gevecht, de gezellige ingame gesprekken en de heerlijk koffie die ze meebrachten, zodat ik 4 dagen achter elkaar dit vol kon houden ;) . Want ik heb denk ik niet zo vaak zo weinig slaap gehad.. :D.

Ik wil ook de TTV leden en de andere spelers bedanken, die mij vloot hebben geleverd zodat ik lekker door kon gaan. Ik heb nog heel wat vloot over, maar maak je geen zorgen die komt ook wel op :love:

Toen ik zag dat C-R terugtrok was ik stiekem een beetje teleurgesteld (volgens mij heeft Cleo dat ook wel gemerkt :phatgrin: )omdat het nog wel even door had kunne gaan, maar als ik er nog een keer over nadenk is het wel goed voor mijn slaapritme en de aandacht voor mijn vriendin ;)

Proficiat C-R nogmaals voor de onuitputtelijke aanvoer van waves die naar mij toe kwamen, en we zien elkaar snel genoeg weer in het volgende gevecht!

N.B. Julius1999 en Rinsma hebben alleen met tenders in het gevecht gestaan!

Zeegevecht bij Outrider
      (28.06.2016 20:10:02)
      Kees 1[C-R] uit Marble I, Polis 2, Outrider, Fiveforty I[C-R] uit Polis 2, Tor town, Polis, Cleo[C-R] uit Back In Time, Koffiecorner, Outrider, Back To Live, Nighttime, My Window, Universe, M1 Stinger, B engel[C-R] uit Polis, Polis, Outrider, B The-Pope[C-R] uit Polis 2, Sparta, Hoihoi, Outrider, My Window
      vs
      julius1999[TTV] uit dopie stad, rinsma[TTV] uit Leeuwarden pos, Don Diablo[TTV] uit Outrider, Firebreak, leeuwarden4, Yawn-Bridge2, Octapolis, Woody 11 zwavel, Jamie Carragher, Coutinho, S world VIII, Ruin, Roldem, Undecapolis, Woody 3 wijn, Liverpool, Nomad, Yawn-Bridge, S World III, Rafael Benitez, Battery, Generals Office, Prophet, Monopolis, Keistad, Woody4 marmer, Woody 5 marmer, Steven Gerrard, Sannes world VI, Krondor, Salador, Mascherano

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip..........................1479(-6828) - Ramschip..........................5329(-6894)
      Mortier schip........................1092(-0) - Mortier schip.........................504(-0)
      Stoomram..........................1105(-4528) - Stoomram..........................3461(-4512)
      Rakettenschip......................720(-1538) - Rakettenschip.....................1400(-1548)
      Schoepenradsnelheidsschip.............900(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............360(-0)
      Ballonendrager......................344(-753) - Ballonendrager......................584(-766)
      Tender................................150(-0) - Tender.................................79(-0)
      Vuurschip...........................20(-2750) - Vuurschip...........................10(-2759)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaals.............................-224010 - Generaals...........................-224655.8
      Aanvalspunten........................561639.5 - Verdedigingspunten.....................560025
      Schade...............................11200500 - Schade...............................11232790
      Schadeverdeling...........................49% - Schadeverdeling...........................51%

Winnaars: rinsma[TTV], Don Diablo[TTV]

Verliezers: Kees 1[C-R], B The-Pope[C-R], Cleo[C-R], julius1999[TTV], Fiveforty I[C-R], B engel[C-R]

• Beste Don Diablo

Namens het bestuur van The Crazy Rabbits willen we graag hierbij complimenteren van de uitstekende verdediging die is uitgevoerd in Outrider. :thumbup:

We wensen je veel succes in de verdere verloop van deze mep partij.
      Uiteraard niet teveel succes want dat zou door ons weer als lastig worden ervaren :P

mvg

The Pike
      Diplomaat van de Crazy Rabbits