2de account

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• 2de account

Mensen kenne me misschien nog Narmer van op het vroeger Eta en Theta, ik heb ebsloten omdat ik al meer dan een jaar ofzo niet meer actief speel om een van mijn 2 accounts aan te bieden. Het betreft mijn account "Narmer" ookwel mijn vroegere Theta account

Naam:ϑMarmeria (28)
      Titel:
      Speler:Narmer
      Bondgenoot:-Punten:1,115,109
      Meesterbouwers:0
      Wetenschappers:0
      Generaals:0
      Voorraad goud:0

de data klopt niet echt omdat account net hersteld is wegen inactiviteit de goud voorraad bedraagt op dit moment 28M. Geen leger meer er staat 61 (gratis verkregen) Ambrosia op. ligging gigantisch slecht bevind zich echt op de rand van de wereld.

wonders:
      4 steden op 1 heph
      1 stad op kolos
      2steden op 2 Poseidon
      1 stad op poseidon

Ook indd niet de allerbeste wonders, enige buren op dit moment is mijn 2de account dat ik hou maar misschien niet actief zal zijn en op een eilandje verder zit Pilatus met enkele accounts, aangeraden als je afgezonderd wil spelen of als je ambrosia hebt om de steden te verplaatsen. in ieder geval denk ik dat iemand dit account nuttiger kan gebruiken dan ik.
      Zeta: NarmerTheLion 1.900.000 punten lid van [DRA]
    • Hallo,

Ik heb wel interesse!
      Ik speel nu alleen in G-mode onder de naam zagrio met bijna 200k punten en zou graag ook een 'echt' account willen hebben.

als je meer wilt weten zeg je het maar!

Groet Zagrio (vroeger kalymnos)
      Ingame:
      Zagrio
      Zagrio GM