Angel

• Beoordeling

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Zoals we van je gewend zijn weer super nice :love:

Heel mooi diepte erin gemaakt. Niet zomaar een achtergrond met wat C4D's, maar echt een soort ruimtelijkheid en een wereld waar de render in past. Heel mooi gedaan.

Kleine puntjes nog die mij opvallen:
      Rechts naast de hand lijkt ie wel iets te scherp (oversharped) . Op het eerste gezicht valt het niet zo erg op, maar hoe langer ik er naar kijk, hoe meer het mij irriteert.

Links naast het haar loopt zo'n witte doek ding, goede blending doordat ie een lagere opacity heeft dan 100%, maar het ziet er wat raar uit dat die haren er ook nog een beetje door heen lopen, die gaan niet helemaal mee met de flow.
      .... nu ik iets langer kijk weet ik niet of het echt de haren zijn die er nog door heen lopen... Ik zou iig de opacity van de doek daar bij het haar iets verhogen denk ik.

Al met al is dat maar wat mierengeneuk... Super vet werkje!!! :thumbup: :love:
    • Dank je voor het commentaar sowieso,
      that oversharpt klopt misschien wel... ook het haar rechts, hoewel het op het randje zit al je het bij vraagt. (hangt een beetje af of ik kijk op mijn tablet, telefoon of laptop of ik het met je eens ben of niet)
      lightning op die hand klopt sowieso niet.

il Corvo wrote:

Links naast het haar loopt zo'n witte doek ding, goede blending doordat ie een lagere opacity heeft dan 100%, maar het ziet er wat raar uit dat die haren er ook nog een beetje door heen lopen, die gaan niet helemaal mee met de flow.
      .... nu ik iets langer kijk weet ik niet of het echt de haren zijn die er nog door heen lopen... Ik zou iig de opacity van de doek daar bij het haar iets verhogen denk ik.

Volgens mij zie je niet het haar maar wat restjes van de bubble c4d. Kan weg inderdaad