Zeta stervende?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Het hoort denk ik gewoon bij een online spel dat al erg lang bestaat.

In ieder geval goed te lezen dat er nog steeds aanwas komt van nieuwe spelers, zoals jij!

Als je dit spel bijv. 6 jaar speelt dan is er in de tussentijd vaak veel in je leven veranderd en is er soms minder plek voor een spel als dit.
      Bijvoorbeeld als je begon als puber en inmiddels samenwoont, of als je een drukke baan hebt gekregen of geëmigreerd bent.
      Maar er is ook een grote groep fanatieke oldtimers, zoals ik, die blijven over het algemeen wel gewoon doorgaan.

Wat ook meespeelt is dat er onlangs een groot aantal werelden zijn samengevoegd, dat was voor iedereen een grote verandering.
      zoals bij elke grote verandering haken er dan een tijdlang spelers af. Hopelijk zijn die 200 van deze maand het laatste staartje.

Voor de kleinere spelers is het ook lastig om binnen te vallen in een spel waarbij iedereen om hun heen zoveel groter is, ik kan me voorstellen dat mensen daardoor afhaken. Op de US-server waren er er ook veel samenvoegingen, ik zat op een nieuwe wereld met nog steeds veel kleine spelers max. 4M), opeens zat ik tussen hele grote spelers (47M). Ik weet dat er om die reden toen een aantal zijn afgehaakt.

Als je lid wordt van een alliantie kun je dan soms een stuk groeien door een grotere account over te nemen van iemand die afhaakt.

Hoe dan ook, welkom op Zeta!
    • Volgens mij blijft er maar 70% meer over van wat er voor de merge was

De rest stopt idd door de redenen die paul al heeft aangehaald, als je al zo lang speelt.. ergens komt er een einde.

Tot slot zijn er ook minder dan die 2500 spelers; tel maar eens na hoeveel subs sommige spelers wel niet hebben..

Achja, ik blijf spelen, ikariam heeft het laatste van mij nog niet gezien.. 8-)
      DND
      :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan
    • Denk vooral dat er gewoon een eindkomt aan hoevel zin je kunt blijven hebben in een spel, Ik heb Ikariam heel graag gespeelt maar werd plots niet fijn meer (ben een van de gestopte spelers) , nu steek ik mijn tijd ondermeer in school en een spel die ik leerde kennen toen Ikariam (nog met al zijn 7 of 8 servers) bestond en alles doodbloedde omdat iedereen wachtte op de merge nu kunnen we wel zeggen 2000 we gaan dood... ik herriner me nog het Theta die er wat was he tnog 150 actieven had? dan is 2000 nog niet echt dood. hmpf sowieso zijn er prive redenen en ik denk ook dat voor mij is het sinds 2011 dat ik speelde en sinds 2014 denk ik niet meer ofzo? na verloop van tijd word het "meer van hetzelfde" en dat word saai. 1 iets dat ikw eet dat wel helpt is een toffe alliantie in een toffe alliantie word het spel zelf ook 1000x toffer
      Zeta: NarmerTheLion 1.900.000 punten lid van [DRA]