Extra Prefix (alliantie oorlog)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Dan ik ook nog even mijn ei.
    Ik vond het altijd wel vermakelijk, zoals de alliantieoorlogen op het forum als moddergevecht werden voortgezet. (Behalve natuurlijk als je zelf de ballen om de oren kreeg).
    Maar je ziet steeds meer ellenlange verhalen vol oud zeer door spammers die helemaal niets met de oorlog te maken hebben. Hele lappen tekst en quotes, veel te veel letters, niet leuk meer.

Dus, ook ik ben voor een topic prefix waarin uitsluitend de direct betrokkenen wordt toegestaan elkaar voor rotte vis uit te maken. Dan blijft het voor de admin ook redelijk te doen om het beschaaft te houden.
  • ik vindt dit een prima idee . in het verleden is vak door derde die niet eens mee vochten olie op het vuur gegooit gewoon om wat te stoken .

een andere suggestie om te voorkomen dat modder gegooi uberhaupt uit de hand kan lopen en denk ik met dit idee te combineren valt .
    wanneer een aanvraag voor een dergelijke allie topic wordt ingediend dat die pas in kan gaan als er een mod mee kan lezen .
    want natuurlijk kan er niet verwacht worden dat het team 24/7 op het forum aanwezig is .
    maar wat wel kan is dat deze draden aangevraagd worden /ingedien bij de mod en die stelt hem open in overleg wanneer hij of zij ook erbij kan zijn. dus aanwezig kan zijn als scheidsrechter zeg maar.

het lijkt mij dat het dan nooit meer zo uit de hand kan lopen . want er kan op het moment zelf ingegrepen worden .

is dat wat als extra toevoeging ?

thnx adwin
  • Dus dan kan je enkel iets posten als de Mod aanwezig is?
    Of enkel openen als de mod aanwezig is?

Stel: Ik bereid mij met mijn ally, een maand op voorhand voor op een oorlog de 13e mei, maar als de Mod niet online is dan kan ik niet beginnen? Want zonder aankondiging geen oorlog voor mijn ally (' T is een voorbeeld hé ;) )

Ingame zijn de Operators ook niet 24 op 24 7 op 7 aanwezig...
  • als jij al een maand weet dat jij een oorlog wilt beginnen heb je meer dan genoeg tijd om een met een mod een afspraak te maken waarop beide partijen aanwezig kunnen zijn.
    want inderdaad ook zij kunnen niet 24/7 online zijn maar ik neem aan dat je in die maand toch wel een dag kunt vinden waarop beide online zijn. anders klopt er iets niet

en die aankondiging kun je natuurlijk wel al errder indienen . maar de mod stelt hem dan bv niet eerder open dan dat hij er ook is . zoiets zeg maar. er moet vast nog aan geschaafd worden en mischien vinen beide partijen het wel helemaal niks kan ook natuurlijk.

thnx adwin
  • nou het lijkt mij juist dat als er op het moment zelf een mod aanwezig is dit juist een uit de hand lopende situatie kan voorkomen.
    waarschuwingen en bans achteraf kan voorkomen.

is de mod aanwezig tijdens de discussie kan hij /zij direct op het fluitje blazen en zeggen ho pietje en jantje let erop niet dit of dat doen.

is de mod er niet dan gaat het van kwaad tot erger .

en zullen achteraf vele waarschuwingen TE LAAT volgen.

vindt ik jammer .

de mod kan ook besluiten een topic te bevriezen tot hij/ zij er weer is bv . of de stoker te verwijderen en dan kan alsnog de discussie weer gezellig doorgaan.
    en zullen er niet meer spelers mee gesleurd worden .

thnx adwin