Extra Prefix (alliantie oorlog)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Extra Prefix (alliantie oorlog)

Het is nu zo dat je met een oorlog kan kiezen uit een oorlogstopic waarin iedereen kan reageren of een gr-topic waar niemand in mag reageren.
    Het is wel gebleken dat dat niet altijd even goed werkt, Dus dacht ik een extra prefix is misschien wel handig.

Deze gaat dus heten "alliantie oorlog".
    Als men deze prefix hanteert dan mogen alleen de allianties die met elkaar in oorlog zijn reageren in die topic.
    Verder is het dan buitenstaanders niet toegestaan daar te reageren.
  • Ik sta poker bij in dit idee, het is helaas al meerdere keren gebleken dat allianties die buiten een oorlog staan tijdens of zelfs al voor de oorlog begonnen is het topic vol spammen en teveel aanwezig zijn.
    Dit heeft de laatste tijd niet meegeholpen aan de sfeer op het forum en is vooral voor de strijdende partijen die denken een leuke oorlog te gaan voeren zeer vervelend.
    Ik zie dan ook wel een grote meerwaarde als dit nieuwe topic er zou komen in de toekomst.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Mmm.... ik heb mijn twijfels. Als dit dé oplossing is voor het modder gegooi, dan denk ik dat het gewoon beter is om te stoppen met modder te gooien in plaats van dit soort dingen bedenken.
    Verder vind ik het een prima idee.

Generaal LFT Minister -NO-
    Lid der WINDS & AMOR
  • sebas wrote:

Als dit dé oplossing is voor het modder gegooi, dan denk ik dat het gewoon beter is om te stoppen met modder te gooien in plaats van dit soort dingen bedenken.
    Niet akkoord. Het is niet de bedoeling dat dit gaat dienen om met modder te gooien, wel dat de communicatie tussen twee allianties optimaal kan blijven, zonder dat er anderen zijn die zich kunnen bemoeien.

Er gaat wel met modder gegooid worden, maar ik hoop/denk in mindere mate. Weet gewoon dat dit niet de bedoeling is van deze extra prefix zoals jij het verwoord hebt.
    DND
    :GM: RIP -Albert- :GM:

Made by: Ramosfan
  • grafikos wrote:

Misschien beter geformuleerd: 'Heb het idee dat er verder vanuit het forum team niet genoeg tijd KAN vrijgemaakt worden om de huidige situatie onder controle te houden'
    Het zijn ook slechts mensen met elk een leven die doorgaat ;)

Nouwja, je bent er uiteindelijk wel verantwoordelijk voor, als je je verantwoordelijkheden niet kan naleven dan vind ik dat je die dan beter aan iemand anders kunt overlaten.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Super-Martinos wrote:

grafikos wrote:

Misschien beter geformuleerd: 'Heb het idee dat er verder vanuit het forum team niet genoeg tijd KAN vrijgemaakt worden om de huidige situatie onder controle te houden'
    Het zijn ook slechts mensen met elk een leven die doorgaat ;)

Nouwja, je bent er uiteindelijk wel verantwoordelijk voor, als je je verantwoordelijkheden niet kan naleven dan vind ik dat je die dan beter aan iemand anders kunt overlaten.

Ik zat ooit in een alliantie waar er afspraken waren wie op de betreffende topics mochten reageren, ook uit de naam van anderen. Dit omdat we wisten wie een heet hoofd was en wie niet. En voor mensen die geen forum account hadden en wouden, konden op deze wijze ook hun stem laten horen.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl
  • Zo als al in dit topic al eerder vermeld, er zijn nu eenmaal zaken die RL soms een hogere prioriteit krijgen dan het forum.

Dit topic verplaatst, aangezien ideeën en suggesties enkel ten behoeve zijn van het spel zelf.

De discussie vind ik zeer wezenlijk en ik laat (zo als ideeën en suggesties het al aangeeft) 2 weken open voor discussie en opties.

Na deze 2 weken, zal ik het totaal verhaal aandragen aan de CoMa. Dit, omdat aanpassingen van de forum regels via de CoMa zullen moeten verlopen en niet mijn vrije hand zijn

Ga vooral door met dit idee en bespreek het te samen :)
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
  • top plan!

zo kunnen de 2 partijen toch onderling hun verhaal kwijt, waar djadde het over heeft... zoiets dan ;) de beide partijen kunnen dan alsnog kiezen of ze het voor iedereen toegankelijk maken een topic

of na gemiep van andere.. :tres: het houden tussen de beide partijen die met de oorlog/vete bezig zijn, dat die keuze er wel gewoon blijft, maar het te veranderen is via een mod

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.