Het zoek de verschillen topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Het zoek de verschillen topic

Naar aanleiding van Oorlogstopic -NO- vs LAB open ik hierbij een topic waar wel over zaken die op zeta zijn gebeurt wel besproken kunnen worden zonder dat er een oorlogstopic voor beklad hoeft te worden.

Aangezien NO voor de helft oud LFT is wilde ik dit nog even onder de mottenballen uitgraven. ;)
      Wel erg raar dat alle oud LFT spelers nu ineens een heel andere mening hebben als het ze zelf uitkomt.
      Nee dat is staan voor je principes en je rug recht houden. :thumbup:

De oud LFT spelers zouden zich kapot moeten schamen om nu hetzelfde te doen bij Lab terwijl het de vorige keer een reden was om zich in een gaande oorlog te mengen.
      Want wat er toen gebeurde en wat SAP deed kon echt niet,
      en nu gebeurd precies hetzelfde en nu kan het ineens wel en is het geen enkel probleem ?! :pillepalle:

LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

Bij deze verklaart LFT (LFT) de oorlog aan -SAP- (SAP) om de volgende redenen:

- LFT irriteert zich al een tijdje aan het gedrag van sommigen SAP
      spelers op het forum en hun houding tegen over andere allianties

- LFT heeft de indruk gekregen dat -SAP- hun speelstijl expliciet probeert op te dringen naar andere allianties.

- LFT vind het niet eervol dat -SAP- een alliantie aanvalt die een groot
      aantal minder spelers heeft en duidelijk niet in de positie is om iets
      terug te doen. Het gerucht gaat op het forum al een tijdje dat het
      spelplezier hoog in het vandaal zou moeten staan maar dat is duidelijk
      niet het geval.

(Je zou LFT kunnen vervangen door SAP in het bericht en SAP wordt dan NO in het bericht.)

Het eerste en tevens ook een erg belangrijk verschil in dit verhaal is het volgende:
      Alle leden (op twee na) die toentertijd de oorlog aan -SAP- verklaarde terwijl die bezig waren met VTX zitten in -NR-. Alle oud Lft-lft leden zitten namelijk in -NR- en alle oud vtx-lft leden zitten in -NO-. Dus denk dat je beter aan -NR- kan vragen wat zij vinden van een oorlog die ze niet aan het voeren zijn.

"LFT irriteert zich al een tijdje aan het gedrag van sommigen SAP
      spelers op het forum en hun houding tegen over andere allianties"
      Dit vind ik wel begrijpelijk aangezien er wat betreft bemoeienissen en onzin praten op het forum bij -SAP- niet veel verandert is en de laatste tijd alleen maar erger is geworden. Groot gelijk dat LFT toen geirriteerd was.

"LFT heeft de indruk gekregen dat -SAP- hun speelstijl expliciet probeert op te dringen naar andere allianties."
      Dat is ook niet veel verandert, gezien het grote aantal bemoeienissen van -SAP- bij oorlogen. Forumtopics worden volgespamd, ingame is er ook al vaak genoeg met oorlog om alles naar Saps zin te krijgen en ga zo maar door.

"LFT vind het niet eervol dat -SAP- een alliantie aanvalt die een groot
      aantal minder spelers heeft en duidelijk niet in de positie is om iets
      terug te doen. Het gerucht gaat op het forum al een tijdje dat het
      spelplezier hoog in het vandaal zou moeten staan maar dat is duidelijk
      niet het geval."

Het verschil hier is dat -SAP- toen boven de 30 leden had, en VTX rond de 20 leden op dat moment. Het leuke feit op het moment is dat -NO- 33 leden heeft en LAB 30 leden. Dus er is zeker een positie om iets terug te kunnen doen. En de oorlog kan vrij simpel beëindigd worden. Een ander verschil is dat -NO- niet een oorlog gewonnen verklaard en een oorlogstopic laat sluiten terwijl een oorlog nog gewoon aan de gang was. Ook is -NO- op 2 leden na ook een compleet andere alliantie.

En ik kan je garanderen dat ik toen ik -SAP- besloot de oorlog te verklaren dat om alle drie de redenen ging en ik verder ook gewoon zin had in actie en ik de acties van -SAP- toen een slappe hap vond, en nu nog steeds. Denk dat dat andere oud LFT-Lft lid dat ook wel zal vinden overigens. Voor de niet oplettende lezer, ik zelf ben ook 1 van die 2 leden.

Dus naast het feit dat het hele gebeuren niet relevant is, raakt het ook nog kant nog wal.

P.s blijft vooral met je vinger wijzen naar andere mensen die zich schuldig maken aan zaken waarin -SAP- zich in net zo'n erge of zelfs ergere mate schuldig maakt, zal vast niemand door hebben. Ik zelf durf het in ieder geval wel toe te geven. :phatgrin:

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Och jee nog niemand gereageerd op je ?
      Nou dat vindt ik zielig dan reageer ik wel even hoor. ^^

Wel leuk dat de grootste forum spammer die alle topics vervuild met onzin het nu ineens wel erg vindt als het in een eigen topic gebeurd.
      Dus ik kan er vanuit gaan dan neem ik aan dat je zelf ook je eigen goede voorbeeld volgt en voortaan ook geen topics van anderen meer volspamt met onzin ? Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :thumbup:

Dan nu tijd om even zoek de verschillen te gaan doen :

NO wilde een oorlog en ging eens kijken naar een tegenstander.
      SAP wilde een oorlog en ging eens kijken naar een tegenstander.

NO zag een alliantie met ongeveer evenveel punten en leden. (Lab)
      SAP zag een alliantie met ongeveer evenveel punten en leden. (Vtx)

NO dacht dat kan een leuke oorlog gaan worden.
      SAP dacht dat kan een leuke oorlog gaan worden.

NO blijkt een inschattingsfout te hebben gemaakt en het is een "walk over".
      SAP blijkt een inschattingsfout te hebben gemaakt en het is een "walk over"

Na 2 weken komen er gesprekken tussen NO en Lab om over vrede te praten.
      Na 2 weken komen er gesprekken tussen SAP en Vtx om over vrede te praten.

NO is bereid voor vrede te gaan echter wil wel graag een overgave op het forum.
      SAP is bereid voor vrede te gaan echter wil wel graag een overgave op het forum.

Dit wordt geweigerd en NO voert de druk op door te gaan plunderen.
      Dit wordt geweigerd en SAP voert de druk op door te gaan plunderen.

Dan komt een andere partij (SAP) zich bemoeien met de oorlog van NO omdat men het niet eerlijk vindt gaan.
      Dan komt een andere partij (LFT) zich bemoeien met de oorlog van SAP omdat men het niet eerlijk vindt gaan.

SAP houdt zich, ondanks een hulpaanvraag, wel aan de regel niet te mengen in lopende oorlog van NO.
      LFT houdt zich , ondanks geen hulpaanvraag, niet aan de regel niet te mengen in een lopende oorlog van SAP.

SAP probeert het diplomatisch op te lossen door in gesprek te gaan met NO.
      LFT probeert het op te lossen door zo maar mee te gaan doen in een lopende oorlog van SAP.

NO blijft voet bij stuk houden dat ze een overgave willen en proberen een alliantie kapot te maken.
      SAP besluit zich aan te passen en de eis voor een overgave maar te laten vallen om het voor iedereen leuk te houden.

ZOEK DE 3 VERSCHILLEN ! :thumbsup:
    • Ik had dit niet eens eerder gezien, maar zal ook even reageren.

1 ding snap ik niet ?(
      Waarom word -NO- gespiegeld aan LFT?
      LFT is nog geen 30% aanvulling van -NO-
      En het verleden is het verleden, En LFT bestaat niet meer, Dat is wat Super-Martinos wil duidelijk maken.

Het verleden blijft maar hoog zitten bij Pokerman, Ik zal jou een Tip geven Pokerman.... Loslaten en verdergaan!

En voor iedereen zijn beeld vorming, -NO- zit hoog in zijn generalen, maar nog geen 15% van -NO- is aan het vechten met LAB.

Pokerman wrote:

SAP houdt zich, ondanks een hulpaanvraag, wel aan de regel niet te mengen in lopende oorlog van NO.
      LFT houdt zich , ondanks geen hulpaanvraag, niet aan de regel niet te mengen in een lopende oorlog van SAP.
      Zie mijn volgende tekst.

SAP probeert het diplomatisch op te lossen door in gesprek te gaan met NO.
      LFT probeert het op te lossen door zo maar mee te gaan doen in een lopende oorlog van SAP.

Ik heb jou bericht aan -NO- gelezen, Ik citeer: 50% van SAP wil wel mengen in het gevecht tussen -NO- en LAB en 50% niet, gaat de verhouding 60%/40% worden dan gaan wij ons bemoeien met de gevechten.
      En dan vraag ik mij af, wie denk SAP wel dat ze zijn, De Zeta Politie? vul mij aan als ik het fout heb Pokerman, anders wil ik wel het hele bericht plaatsen.
      Ik kan je dan wel een ding alvast vertellen, Total Zeta War!! (totalen Zeta Oorlog) over Zeta kapot maken gesproken.
      Jij heb het sinds je leider bent van SAP en nu de grootste ally op Zeta bent het wel heel hoog in je bolletje gekregen :fie:
      En als je nou van spiegelen houd dan kan je een voorbeeld nemen van -NO- toen wij nog de grootste ally waren ;)

NO blijft voet bij stuk houden dat ze een overgave willen en proberen een alliantie kapot te maken.
      SAP besluit zich aan te passen en de eis voor een overgave maar te laten vallen om het voor iedereen leuk te houden.
      Leg het maar bij -NO- neer, je kan het ook anders zien, LAB maakt zich zelf kapot door lekker eigenwijs te zijn.
      Nu hebben wij LAB een duwtje in de rug gegeven om zich zelf eens goed achter de oren te krabben.

ZOEK DE 3 VERSCHILLEN !
      Die zijn er niet, alleen maar aannames
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • En weer ga je de mist in hier met begrijpend lezen ben ik bang. 8|
      Je had beter mijn eerdere advies kunnen volgen en het eerst goed lezen voordat je reageert of desnoods het eerst even navragen.

SAP is zeker niet de Zeta politie want als dat het geval had geweest dan hadden we al in de steden van Lab en NO gestaan nu.
      Wij hopen juist dat jullie er zelf uitkomen op een normale manier vandaar dat we niet meedoen op dit moment.

Wij zijn niet degene die een totale Zeta oorlog willen , stond ook in hetzelfde bericht toch ?
      SAP doet liever zijn eigen ding zonder anderen dus daar hebben we geen zin in.
      Echter hoe NO nu loopt te klooien kan dit leiden tot een totale Zeta oorlog wat ik ook aan Remus heb uitgelegd.
      Dus daar heb je gelijk en een goed punt, zoals NO het nu doet kan het Zeta idd kapot maken.

En ik hoef geen leider te zijn van de nummer 1 alliantie om het hoog in mijn bolletje te hebben.
      Toen ik nog gewoon diplomaat was en we op plek 6 stonden had ik het ook al hoog in me bolletje.
      Dus dat is een onjuiste aanname weer van je. :D

En ik denk dat het het beste is voor heel Zeta als niemand maar dan ook helemaal niemand een voorbeeld neemt aan NO.
      Op het moment dat dat gaat gebeuren is Zeta binnen paar maanden helemaal leeg en kan ika.nl zijn server sluiten. :rofl:
    • Beste Pokerman,

Ik zie nu eindelijk het probleem.
      Jij denk te veel!! :pillepalle:
      Niet alleen voor je zelf, Maar ook voor anderen.

En wat goed lezen betreft (wat een kinderlijke uitdrukking is)
      Het staat er allemaal!
      Dus voor nu ga ik jou weer een tip geven,
      Laat ons en verder iedereen met rust met je gezwam en ga lekker in je eigen SAP gaar koken :rofl:
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Tsja ik moet helaas wel veel denken en soms ook voor anderen aangezien er overduidelijk mensen zijn die zelf niet zo goed kunnen denken, nou dan help ik daar gewoon toch even mee dat is geen probleem. ^^
      En ja dat ik soms kinderlijke uitdrukkingen doe is omdat ik me een beetje aan het niveau van de topic starter wil aanpassen. :l0l:

Maar goed zoals je zelf zegt laten we alstublieft het verleden idd het verleden houden want niemand zit er op te wachten om VTX en LFT weer terug te hebben in Zeta. Dat heeft martinos wel goed gedaan die 2 allianties laten ploffen want daar had je echt helemaal niets aan.
      Dus bij deze nog erg bedankt daarvoor martinos ! :thumbsup:

Maar genoeg gedold en gezwamd nu ik zal verder in mijn SAP gaar gaan koken want aangezien ik een halve gare ben heb ik dat nog even nodig om een hele gare te worden. :doofy:
    • Pokerman wrote:

En ik hoef geen leider te zijn van de nummer 1 alliantie om het hoog in mijn bolletje te hebben.
      Toen ik nog gewoon diplomaat was en we op plek 6 stonden had ik het ook al hoog in me bolletje.
      Dus dat is een onjuiste aanname weer van je. :D

Dat is dan verder ook alles wat je hebt, je vecht kunsten ingame moeten nog gevonden worden namelijk :thumbsup:

verder als -sap- besluit een wereld oorlog te maken dan is dat -saps- keuze en dus ook hun eigen schuld. Een wereld oorlog zal ook ten koste gaan van een hoop spel plezier waar -sap- niks omgeeft zoals al meerdere malen is gebleken maar goed, je kan altijd met de vinger blijven wijzen. dat is veel makkelijker

Tot slot staat er nergens een regel die je verbiedt om in je in een oorlog te bemoeien, en aan ongeschreven die -sap- probeert op te leggen luistert men ook niet naar. Als het aan mij zou liggen zou ik me zo weer in een oorlog bemoeien als ik dat nodig vind.

Maar goed, ik ga vanaf nu niet meer in op beschuldigingen van -sap- waar -sap- (of spelers van dnd die in -sap- zitten) zichzelf al schuldig aangemaakt hebben. dan blijft er waarschijnlijk niet veel over denk ik zo.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||