-NO- vs LAB

• GR-topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Gevecht voor marmeria
      (27.04.2016 1:01:13)
      Remus[-NO-] uit stoneville
      vs
      wimpie79[LAB] uit marmeria

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Kok....................................50(-0) - Kok.....................................1(-0)
      ............................................. - Muur....................................4(-3)
      Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................400(-0) - .............................................
      Hopliet...............................215(-4) - .............................................
      Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
      Bombardier.............................60(-0) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generaals................................-5.6 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade....................................297
      Schadeverdeling...........................48% - Schadeverdeling...........................52%

Winnaars: Remus[-NO-]

Verliezers: wimpie79[LAB]

De stad marmeria werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 45,998 Bouwmateriaal, 297 Wijn, 40,201 Marmer, 4,859 Kristalglas, 4,643 Zwavel

Gevecht voor marmeria
      (28.04.2016 22:41:19)
      Remus[-NO-] uit Deadcity wijn
      vs

Hopliet...............................145(-5) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generaals..................................-7 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................17.5
      Schade....................................350 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

De stad marmeria werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 43,971 Bouwmateriaal, 2,943 Wijn, 38,855 Marmer, 4,399 Kristalglas, 4,204 Zwavel

Gevecht voor Tuskepolis6
      (30.04.2016 21:32:19)
      Remus[-NO-] uit Two
      vs
      Tuske2[LAB] uit Tuskepolis6

Hopliet...............................149(-1) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................1(-6)
      Generaals................................-1.4 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten........................3.5
      Schade.....................................70 - Schade......................................0
      Schadeverdeling..........................100% - Schadeverdeling............................0%

Verliezers: Tuske2[LAB]

De stad Tuskepolis6 werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 60,806 Bouwmateriaal, 14,287 Wijn, 19,260 Marmer

Gevecht voor Massa
      (01.05.2016 13:25:22)
      Remus[-NO-] uit Seven
      vs
      Floor1983[LAB] uit Massa

Hopliet...............................247(-3) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................3(-4)
      Generaals................................-4.2 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................10.5
      Schade....................................210 - Schade......................................0

Verliezers: Floor1983[LAB]

De stad Massa werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 27,355 Bouwmateriaal, 8,434 Wijn, 37,073 Marmer, 11,568 Kristalglas, 11,568 Zwavel

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • -REBEL- wrote:

@pokerman,
      Er zijn maar een aantal spelers van -NO- aan het vechten tegen een aantal spelers van LAB.
      De strijd is gewoon eerlijk
      Helaas kunnen wij het niet helpen dat er LAB spelers zijn die gaan miepen.
      Ik vind het jammer dan jij een standpunt stelt en daar vervolgens verschillende aannames aan hang die niets te maken heeft met onze oorlog tegen LAB.
      En JA, iedereen mag reageren op deze topic omdat het openbaar is, Het is alleen jammer dat er altijd mensen zijn die hier niets mee te maken hebben deze topic komen vervuilen met hun gezwam, Maar wij zullen het onthouden.
      En nog maal, Wij zijn al op de hoogte van jou plannetje
      Hoezo? Een plannetje? Heeft poker een plannetje dan? Ben ik wel erg benieuwd naar... als lid van SAP zou ik wel willen weten wat dat is :P
      En ook ik krijg berichten binnen vanuit Lab dat er sommigen zijn die willen stoppen met het spelletje omdat ze constant leeggehaald en bezet worden en dergelijke... en dan vooral door het feit als ze dit ook aangeven aan no, dat no er nog extra bovenop gaat en de speler die wil stoppen nog eens extra gaat leegplunderen... vraag me af wat je hiermee wil bereiken eigenlijk? Is het jullie doel om ervoor te zorgen dat uiteindelijk iedereen stopt met ikariam en jullie als enige overblijven ofzo, want dan hebben jullie het spelletje 'gewonnen'? Hoop dat dit niet klopt, maar van alles wat ik hoor is dat spijtig genoeg zowat de enige conclusie die ik kan trekken... :S
      Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
    • Super-Martinos wrote:

Ik heb vanuit LAB toch best wat geflame richting de gehele alliantie -NO- gezien op het forum, voor mij dus ook genoeg reden om te beginnen met plunderen en hem ook niet zomaar te beëindigen.

Mooi voorbeeld van excuses zoeken voor rechtvaardiging van deze onzinnige 'oorlog'.

Ondat er op al het geflame van -NO- enkele LAB leden hebben gereageerd. Vind jij dat je het recht hebt om te plunderen.
      Gefeliciteerd dacht dat -NO- al op zijn dieptepunt zat. Maar jullie kunnen nog lager.

PS dit is geen flame. Maarceen mening :blackeye:
    • SpeedyG wrote:

Mooi voorbeeld van excuses zoeken voor rechtvaardiging van deze onzinnige 'oorlog'.

Ondat er op al het geflame van -NO- enkele LAB leden hebben gereageerd. Vind jij dat je het recht hebt om te plunderen.
      Gefeliciteerd dacht dat -NO- al op zijn dieptepunt zat. Maar jullie kunnen nog lager.

PS dit is geen flame. Maarceen mening :blackeye:

Moet een oorlog dan gerechtvaardigd worden? -NO- had zin in een oorlog na anderhalve maand rust en er stond een alliantie in de topscore met even veel leden en ongeveer evenveel punten. Je kan ook een oorlog verklaren gewoon omdat het kan. En het recht om te plunderen heb ik sowieso, er staat immers een plunder knop ingame en er zijn verder ook geen regels tegen plunderen. En ja als je mij uitscheld dan motiveert mij dat om die knop ook te benutten. Tot slot is dit gewoon een discussie, een hele alliantie uitmaken voor vmbo begrijpend lezen denk niveau uitmaken is toch heel wat anders.

@Tip
      Ik heb -SAP- genoeg oorlogen zien voeren waarin er ook mensen werden kapot geplunderd en alles uit de kast werd getrokken om er op forum over op te scheppen. Denk dat je daarom ook beter ergens anders de moraalridder kan uithangen.

En inderdaad, geef je gewoon over als je het daadwerkelijk zo erg vind.

Gevecht voor LAB Utopia 2
      (01.05.2016 12:04:06)
      martinos[-NO-] uit ۞Foxtrot
      vs
      Danny14[LAB] uit LAB Utopia 2

Hopliet...............................274(-6) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................6(-1)
      Generaals................................-8.4 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................21
      Schade....................................420 - Schade......................................0

Winnaars: martinos[-NO-]

Verliezers: Danny14[LAB]

De stad LAB Utopia 2 werd geplunderd door martinos[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 47,238 Bouwmateriaal, 46,491 Marmer

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Super-Martinos wrote:

@Tip
      Ik heb -SAP- genoeg oorlogen zien voeren waarin er ook mensen werden kapot geplunderd en alles uit de kast werd getrokken om er op forum over op te scheppen. Denk dat je daarom ook beter ergens anders de moraalridder kan uithangen.
      haha das een goede, die mensen die ik plunderde gaven mij aan dat ze mij nog gingen kapotspelen enzo lol, die hadden een grote mond, dat waren geen mensen die aangaven met het spel te willen stoppen... heb ook vernomen dat lab bereid was zich over te geven, alleen zijn jullie toen beginnen flamen en hebben ze dus maar hun voorstel teruggetrokken, aangezien er met jullie gewoon niet te praten valt dus...

vraag me bovendien af waar je vandaan haalt dat c-r tegen ons gewonnen heeft... dat was namelijk geen oorlog maar een vete en dat is totaal iets anders, bovendien zaten wij hele tijd in c-r-gebied en vielen we hun steden aan.. dan ben je niet aan de verliezende kant denk ik :l0l:
      maar wel leuk dat je onze gevechten met c-r aanhaalt, daar zie je namelijk dat het wel mogelijk is om op een vriendelijke manier te vechten, iets wat no blijkbaar nog niet echt gelukt is ?(

PS heb nog altijd die berichten staan waarin je zelf aangeeft dat je veel onzin verkoopt op het forum... heb je liever dat ik die hierop zet? Anders moet je maar ff aangeven hoor :)
      Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
    • Beste Tip,

Ik vraag mij ten zeerste af waar jouw informatie vandaan komt en wie deze jou toespeelt?
      Er was twee weken na de start van de oorlog enkel sprake van het poolshoogte nemen vanuit LAB hoe wij dachten over het beëindigen van de oorlog... Wij vonden dit na net twee weken wel een beetje snel en wilde eigenlijk kijken of we nog een paar leuke gevechten konden houden.
      Helaas begonnen toen de verwijten aan ons adres vanuit LAB en zijn er meerdere dingen geroepen die ons enkel de motivatie hebben gegeven om hun lijdensweg langer te maken.
      Nu zal ik nogmaals, ook voor de mensen in LAB, zeggen dat deze oorlog zo gestopt kan worden en dat is de simpele taak om een officieel statement vanuit de leiding hier in dit topic te posten met daarin de overgave van LAB. Simpeler kunnen wij het niet maken.
      Als leiding van een alliantie zou je toch wel volwassen genoeg moeten kunnen zijn om even je trots opzij te zetten en in het belang van je leden de oorlog te laten eindigen, hetzij zoals nu met een officieel statement op het forum.

Generaal -NO-

• tip_7_9 wrote:

PS heb nog altijd die berichten staan waarin je zelf aangeeft dat je veel onzin verkoopt op het forum... heb je liever dat ik die hierop zet? Anders moet je maar ff aangeven hoor :)

Eigenlijk is het het niet waard om op al deze onzin hier boven in te gaan, maar inderdaad, ik vind het forum juist leuk om alle discussies en onzin die er verkocht wordt. Maar wat nu juist het mooie is dat -SAP- het voor elkaar krijgt om mij in het verkopen van onzin/ het vol spammen van topics ruimschoots te overtreffen. Moet jullie er dan ook wel mijn complimenten voor geven :thumbsup:

Ik heb in ieder geval nog geen poging van -LAB- gezien om zich over te geven. En als ze zich niet willen overgeven omdat ze zich geflamed voelen, dan hebben ze wat mij betreft ook het recht om de oorlog door te zetten, zelfde als ik dat nu bootjes vul met goederen omdat ik mijzelf ook geflamed voel. En maak je geen zorgen, die bootjes raken wel vol :thumbsup:. En als LAB zoals -SAP- het hier wanhopig probeert af te schilderen echt zo erg vind, dan hadden ze zich waarschijnlijk allang overgegeven.

Ik persoonlijk hoor het in ieder geval wel wanneer ik vanuit -NO- te horen krijg dat ik moet stoppen met aanvallen. Mij maakt het net als bij andere oorlogen niet uit. Van mijn part stoppen we vandaag nog, of volgend jaar. Ik ben overigens persoonlijk ook bereid om te stoppen met plunderen, maar dan zal er wat mij betreft wel een excuus afmogen. Ben jij trouwens de nieuwe diplomaat van LAB? Daar lijkt het namelijk wel op. Volgensmij is LAB zelf namelijk prima in staat om zijn mening te verkondigen.

EN volgensmij doet -NO- niet echt aan neppe vriendschappelijke oorlogen met bloempjes en bijtjes. Maar goed, het feit blijft dat C-R de vete mooi op schade heeft gewonnen. Dus ook mijn complimenten naar C-R.

Tot slot, de manier om deze oorlog te beëindigen is toch duidelijk, hoeft niks meer over gepraat te worden.

Hoe dan ook, ik ga vanaf dit punt niet meer in op de propaganda van -SAP-

Gevecht voor marmeria
      (28.04.2016 22:02:53)
      martinos[-NO-] uit Theseus
      vs

............................................. - Kok.....................................1(-0)
      ............................................. - Muur....................................4(-3)
      Hopliet...............................296(-4) - .............................................
      Generaals................................-5.6 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade......................................0

Winnaars: martinos[-NO-]

De stad marmeria werd geplunderd door martinos[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 43,618 Bouwmateriaal, 2,921 Wijn, 38,537 Marmer, 4,367 Kristalglas, 4,174 Zwavel

Het wonder Hephaistos smederij' van martinos[-NO-] is actief. (28.04.2016 22:02:53)

Aangezien wimpie79[LAB] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

Credits to Sasuke

• Aangezien NO voor de helft oud LFT is wilde ik dit nog even onder de mottenballen uitgraven. ;)
      Wel erg raar dat alle oud LFT spelers nu ineens een heel andere mening hebben als het ze zelf uitkomt.
      Nee dat is staan voor je principes en je rug recht houden. :thumbup:

De oud LFT spelers zouden zich kapot moeten schamen om nu hetzelfde te doen bij Lab terwijl het de vorige keer een reden was om zich in een gaande oorlog te mengen.
      Want wat er toen gebeurde en wat SAP deed kon echt niet,
      en nu gebeurd precies hetzelfde en nu kan het ineens wel en is het geen enkel probleem ?! :pillepalle:

LFT (LFT) vs SAP(-SAP-)

Bij deze verklaart LFT (LFT) de oorlog aan -SAP- (SAP) om de volgende redenen:

- LFT irriteert zich al een tijdje aan het gedrag van sommigen SAP
      spelers op het forum en hun houding tegen over andere allianties

- LFT heeft de indruk gekregen dat -SAP- hun speelstijl expliciet probeert op te dringen naar andere allianties.

- LFT vind het niet eervol dat -SAP- een alliantie aanvalt die een groot
      aantal minder spelers heeft en duidelijk niet in de positie is om iets
      terug te doen. Het gerucht gaat op het forum al een tijdje dat het
      spelplezier hoog in het vandaal zou moeten staan maar dat is duidelijk
      niet het geval.

(Je zou LFT kunnen vervangen door SAP in het bericht en SAP wordt dan NO in het bericht.)
    • wat cr van ramce

Gevecht voor LAB Kristal Hpp
      (30.04.2016 19:05:19)
      ramce[-NO-] uit Polis
      vs
      Danny14[LAB] uit LAB Kristal Hpp

............................................. - Steenslingeraar.........................0(-2)
      Speerwerper.............................9(-0) - Speerwerper.............................0(-2)
      Hopliet...............................236(-7) - Hopliet.................................0(-1)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Zwaardvechter.........................153(-5) - .............................................
      Mortier................................36(-0) - .............................................
      Generaals...............................-15.8 - Generaals................................-3.4
      Aanvalspunten.............................8.5 - Verdedigingspunten.......................39.5
      Schade....................................790 - Schade....................................170
      Schadeverdeling...........................82% - Schadeverdeling...........................18%

Winnaars: ramce[-NO-]

De stad LAB Kristal Hpp werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 42,037 Bouwmateriaal, 46,313 Marmer, 6,149 Kristalglas

(30.04.2016 20:36:29)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs

Speerwerper.............................9(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................149(-1) - .............................................
      Hopliet...............................230(-4) - .............................................
      Mortier................................36(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generaals................................-6.8 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................17
      Schade....................................340 - Schade......................................0

De stad LAB Kristal Hpp werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 36,254 Bouwmateriaal, 39,942 Marmer, 5,303 Kristalglas

(30.04.2016 21:40:13)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs

Speerwerper.............................9(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................151(-1) - .............................................
      Hopliet...............................226(-4) - .............................................
      Generaals................................-6.8 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................17
      Schade....................................340 - Schade......................................0

De stad LAB Kristal Hpp werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 36,254 Bouwmateriaal, 39,942 Marmer, 5,303 Kristalglas

(30.04.2016 22:44:05)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs

Zwaardvechter.........................149(-1) - .............................................
      Hopliet...............................222(-4) - .............................................
      Schade....................................340 - Schade....................................211
      Schadeverdeling...........................61% - Schadeverdeling...........................39%

De stad LAB Kristal Hpp werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 1,436 Bouwmateriaal, 1,582 Marmer, 211 Kristalglas

Gevecht voor LAB Utopia 3
      (01.05.2016 0:15:17)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs
      Danny14[LAB] uit LAB Utopia 3

............................................. - Steenslingeraar.........................0(-2)
      Speerwerper.............................9(-0) - Speerwerper.............................0(-3)
      Hopliet..............................197(-12) - Hopliet.................................0(-2)
      ............................................. - Muur....................................3(-4)
      Zwaardvechter.........................135(-2) - .............................................
      Bombardier.............................30(-0) - .............................................
      Generaals...............................-19.2 - Generaals................................-5.4
      Aanvalspunten............................13.5 - Verdedigingspunten.........................48
      Schade....................................960 - Schade....................................270
      Schadeverdeling...........................78% - Schadeverdeling...........................22%

De stad LAB Utopia 3 werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 49,249 Marmer

(01.05.2016 9:28:34)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs

............................................. - Steenslingeraar.........................0(-1)
      Speerwerper.............................9(-0) - Speerwerper.............................0(-1)
      Hopliet...............................192(-9) - Hopliet.................................0(-1)
      Zwaardvechter.........................136(-6) - .............................................
      Bombardier.............................33(-0) - .............................................
      Generaals...............................-19.8 - Generaals................................-2.4
      Aanvalspunten...............................6 - Verdedigingspunten.......................49.5
      Schade....................................990 - Schade....................................120
      Schadeverdeling...........................89% - Schadeverdeling...........................11%

De stad LAB Utopia 2 werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 46,384 Bouwmateriaal, 45,650 Marmer

:br50:
    • Zo te zien is -SAP- niet zo goed in zoek de verschillen. :rofl:

Zeegevecht bij ۞Foxtrot
      (30.04.2016 7:15:08)
      Jason3[LAB] uit Wijn3
      vs
      guard9[-NO-] uit una k, Andiamo[-NO-] uit Whereabout, Wesoba, Westonia, Wesoma, saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Remus[-NO-] uit Twelve, Eleven, arjo[-NO-] uit -NO- Echteld, joop57[-NO-] uit ۞Foxtrot, martinos[-NO-] uit Theseus, Waaijenplaag[-NO-] uit plaag3, plaag 9

Ramschip............................144(-198) - Ramschip...........................2980(-138)
      Mortier schip.........................120(-0) - Mortier schip........................1197(-0)
      Stoomram............................250(-120) - Stoomram............................2186(-83)
      Rakettenschip........................100(-62) - Rakettenschip........................825(-44)
      Schoepenradsnelheidsschip..............42(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............1338(-0)
      Ballonendrager.........................8(-22) - Ballonendrager........................532(-4)
      Tender.................................35(-0) - Tender................................198(-0)
      Vuurschip..............................0(-31) - Vuurschip............................12(-175)
      Generaals.............................-6414.2 - Generaals...............................-5111
      Aanvalspunten.........................12777.5 - Verdedigingspunten....................16035.5
      Schade.................................320710 - Schade.................................255550
      Schadeverdeling...........................55% - Schadeverdeling...........................45%

Winnaars: arjo[-NO-], Waaijenplaag[-NO-], Remus[-NO-], martinos[-NO-], Andiamo[-NO-], guard9[-NO-], saray[-NO-], joop57[-NO-]

Verliezers: Jason3[LAB]

Credits to Sasuke

• -REBEL- wrote:

@Bihca,
      Ik ken jou nog uit de tijd toen we samen zaten in de alliantie FEL.
      Toen was je al veel Bla, Bla, veel woorden maar geen daden.
      En altijd de mosterd naar de maaltijd.
      Dit heb je de laatste oorlog met DND ook weer waar gemaakt.

Voor nu ga ik iedereen weer verzoeken om het te houden bij het -NO- vs LAB oorlogstopic!
      laat ook maar.

• "Zo te zien is -SAP- niet zo goed in zoek de verschillen."

Dat klopt want er is namelijk geen enkel verschil met wat er nu gebeurd met NO en Lab en wat er gebeurd is tussen SAP en VTX.
      Precies hetzelfde verhaal en inderdaad dus geen verschil behalve jouw mening die als een blad aan een boom omdraait zodra het je zelf uitkomt ! :thumbup:

Ben blij dat we het eindelijk eens ergens over eens zijn ! :thumbsup:

Waarschuwing voor het negeren van de forumregels in diverse posts ~ the eagle, 6-5-2016 20:16 uur
    • laat de cr klappen de rest is onzin

(01.05.2016 11:01:51)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs

Speerwerper.............................8(-1) - .............................................
      Zwaardvechter..........................65(-2) - .............................................
      Hopliet...............................103(-3) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................6(-1)
      Generaals................................-7.2 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................18
      Schade....................................360 - Schade......................................0

De stad LAB Utopia 2 werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 47,216 Bouwmateriaal, 46,469 Marmer

(01.05.2016 15:45:41)
      ramce[-NO-] uit fener
      vs

Speerwerper............................38(-1) - .............................................
      Zwaardvechter..........................49(-1) - .............................................
      Hopliet................................43(-4) - .............................................
      Generaals................................-7.4 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................18.5
      Schade....................................370 - Schade......................................0

De stad LAB Utopia 2 werd geplunderd door ramce[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 33,009 Bouwmateriaal, 32,488 Marmer

welkom van ramce

Gevecht voor 本Swordbase
      (01.05.2016 18:41:54)
      ramce[-NO-] uit ramce
      vs
      Guilty Spark[LAB] uit 本Swordbase

Hopliet...............................596(-4) - Hopliet.................................0(-1)
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................600(-0) - .............................................
      Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
      Ram....................................30(-0) - .............................................
      Kok....................................10(-0) - .............................................
      Generaals................................-5.6 - Generaals................................-1.4
      Aanvalspunten.............................3.5 - Verdedigingspunten.........................14
      Schade....................................280 - Schade....................................609
      Schadeverdeling...........................31% - Schadeverdeling...........................69%

Verliezers: Guilty Spark[LAB]

:l0l:
    • Gevecht voor Massa
      (01.05.2016 15:04:09)
      Remus[-NO-] uit Seven
      vs
      Floor1983[LAB] uit Massa

Hopliet................................47(-3) - .............................................
      Generaals................................-4.2 - Generaals...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................10.5
      Schade....................................210 - Schade......................................0

De stad Massa werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 27,444 Bouwmateriaal, 8,374 Wijn, 37,093 Marmer, 11,543 Kristalglas, 11,543 Zwavel

Gevecht voor Massa
      (01.05.2016 16:16:55)
      Remus[-NO-] uit Seven
      vs
      Floor1983[LAB] uit Massa

Hopliet................................47(-3) - .............................................

De stad Massa werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 27,513 Bouwmateriaal, 8,336 Wijn, 37,105 Marmer, 11,522 Kristalglas, 11,522 Zwavel

Gevecht voor Massa
      (01.05.2016 17:32:35)
      Remus[-NO-] uit Seven
      vs
      Floor1983[LAB] uit Massa

De stad Massa werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 27,449 Bouwmateriaal, 8,249 Wijn, 36,925 Marmer, 11,437 Kristalglas, 11,437 Zwavel

Gevecht voor Massa
      (01.05.2016 19:03:26)
      Remus[-NO-] uit Seven
      vs
      Floor1983[LAB] uit Massa

............................................. - Zwaardvechter...........................0(-2)
      Hopliet................................47(-3) - Hopliet.................................0(-2)
      Generaals................................-4.2 - Generaals..................................-6
      Aanvalspunten..............................15 - Verdedigingspunten.......................10.5
      Schade....................................210 - Schade...................................3318
      Schadeverdeling............................5% - Schadeverdeling...........................95%

De stad Massa werd geplunderd door Remus[-NO-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 564 Wijn, 954 Marmer, 780 Kristalglas, 720 Zwavel

Generaal -NO-

• Hoog teletubies gehalte hier ik hoor niets van lab maar wel van sap leden het is net of lab geen diplo heeft om voor zich zelf op te komen.

Als lab het zat is zetten ze gewoon neer NO heeft de oorlog gewonnen simple toch !

Vroeger vond ik sap wel aardige gasten maar sinds ze met een bepaalde alliantie om zijn gegaan kramen ze net zo veel onzin uit .

Mvg peppi

Ps het is maar een mening.

Waarschuwing voor het negeren van de forumregels ~the eagle, 6-5-2016 20:21 uur
    • Super-Martinos wrote:

Tot slot is dit gewoon een discussie, een hele alliantie uitmaken voor vmbo begrijpend lezen denk niveau uitmaken is toch heel wat anders.
      Ehh dat had geen betrekking op jullie hele alliantie, alleen op de 2 die daarvoor gepost hadden. Ik zal hier maar geen opmerking over begrijpend lezen maken voor ik weer van flamen beschuldigd word :p

Waarschuwing voor het negeren van de forumregels ~ the eagle, 6-5-2016 20:26 uur
    • laat de cr klappen de rest is onzin

Zeegevecht bij Kristal
      (30.04.2016 21:56:19)
      Wild Cherry[LAB] uit Polis, Wijn
      vs
      saray[-NO-] uit lubnatsi 9, Wijn2, ۞Foxtrot

Ramschip.............................600(-72) - Ramschip.............................232(-30)
      Mortier schip..........................22(-0) - Mortier schip.........................126(-0)
      Stoomram.............................645(-63) - Stoomram.............................148(-32)
      Rakettenschip........................216(-24) - Rakettenschip.........................80(-12)
      ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0)
      Ballonendrager.........................8(-12) - Ballonendrager.........................30(-0)
      ............................................. - Tender.................................13(-0)
      Vuurschip.............................10(-22) - .............................................
      Generaals.............................-3016.4 - Generaals...............................-1254
      Aanvalspunten............................3135 - Verdedigingspunten.......................7541
      Schade.................................150820 - Schade..................................62700
      Schadeverdeling...........................70% - Schadeverdeling...........................30%

Winnaars: saray[-NO-]

Verliezers: Wild Cherry[LAB]
      Files
    • CoverdInBees wrote:

Maar nee hoor, de NOertjes lezen het niet zo, die zijn gefaald voor hun VMBO begrijpend lezen dus die zien het als een "verweer" of "excuus".

Moet ik meer zeggen CoverdInBees? de NOertjes is toch gewoon een algeheel dekkende generalisatie waardoor het betrekking heeft op alle spelers binnen -NO- ;) .

Generaal -NO-

• Zit ik gisteravond op mijn werk in de pauze het forum te lezen.

Zegt mijn collega wat zit jij nu te gniffelen? ^^

IK: O ik zit het forum te lezen :phatgrin:

Ben nota bene met ikariam begonnen omdat een collega Sir Peerlenium het spel toen speelde. ( Alweer jaren gestopt)

Waarschuwing voor het negeren van de forumregels ~ the eagle, 6-5-2016 20:53 uur